חפש

מתנות לילדים שהורים שונאים לקבל, או: מה כדאי לקנות לילד שאתם לא אוהבים את ההורים שלו

קוראים לזה פסיביות-אגרסיביות. כשיש לך מישהו שאתה שונא ואתה לא עושה עם זה משהו ישיר וגלוי כי אין לך אומץ או כי ככה חינכו אותך, אז אתה עושה לו דברים אגרסיביים כאלה קטנים, בלי שהוא ירגיש ובלי שהוא יוכל להאשים אותך.
אם אלה הורים של ילד בגן שמתעלל בילד שלכם, או הורים שוויצרים כאלה שכל היום רק מתרברבים במה שיש להם וגורמים לכם לקנא, או הורים שתמיד חייבים להידחף ולהיות ראשונים בכל דבר כדי למצוא חן בעיני הגננת או המורה, אם יש כאלה הורים שמעצבנים אתכם והם עושים לילד/ה שלהם יומולדת והילד שלכם מוזמן, יש לכם הזדמנות טובה להתנקם עם מתנות שהילד יאהב ויהיה מאושר לקבל, אבל להורים- זה יהרוס את החיים. רק אל תשכחו- בלי פתק החלפה!

כשמישהו מביא לנו מתנות מהסוג הזה, תמיד אני חושד שהוא שונא אותנו בסתר ליבו ושואל את עצמי למה.

המתנות הפסיביות-אגרסיביות יכולות להיות הדברים הבאים (אל תתייחסו לסדר התצוגה, מדובר בהעדפות אישיות שיכולות להשתנות אצל כל אחד):

במקום הראשון- כלי נגינה ובראשם מערכת תופים (רצוי שכוללת גם מצילתיים להעשרת הצליל). זאת מתנה כל כך נוראית שהורה שהילד שלו מקבל מערכת תופים כמתנה ליום הולדת ישר חושד בנותן המתנה שהכוונות שלו לא באמת טובות. אלא אם כן הוא ממש תמים.
מערכת תופים כמתנה ליום הולדת
מקום שני- לגו עם המון המון קוביות שאחר כך לוקח שעות לאסוף ולהחזיר לקופסה.
לגו עם המון חלקים קטנים וצבעוניים
מקום שלישי- ערכת גליטרים להכנת טאטו 
הילדים אוהבים את זה כל כך. לוקחים את האבקה הנוצצת הזו בכל מיני צבעים,  מורחים קצת דבק על הכתף, היד או הרגל (או איפה שרוצים) ואחר כך מפזרים את האבקה על המקום עם הדבק. בדרך האבקה מתפזרת בכל הבית. אם אתם לא זהירים זה לפעמים יכול להתפזר לכם בתוך התיק או להידבק לכם לאף ואתם תסתובבו יום שלם עם פרצוף נוצץ ולא תבינו למה אנשים מסתכלים עליכם בצורה מוזרה...
ערכת גליטרים
מקום רביעי- כלי נשק
אתם מחנכים את הילדים שלכם להיות פציפיסטיים ושוחרי שלום, ופתאום בא מישהו והורס לכם את זה במחי יד אחת. הילד שלכם מקבל אקדח או רובה משוכלל, שגם עושה אורות וקולות משונים, גם דורש ארבע בטריות גדולות שאתם צריכים ללכת לקנות במיוחד וגם לפעמים הוא יורה קרן לייזר שהילדים מתלהבים לכוון כל הזמן למצח שלכם כמטרה.
אקדח משוכלל
מקום חמישי- צבעי ידיים
צבעים שמציירים איתם עם הידיים- הם נמרחים, נשפכים ולא יורדים בכביסה. תגידו שלום ולא להתראות לבגדים הכי יפים של הילדים שלכם.
צבעי ידיים
מקום שישי- משחקי הרכבה מסובכים מדי
משחקי הרכבה ממש קשים, אפילו יותר מרהיטים של איקאה, משחקים שיקח לכם שעות, אם לא לילות וימים, להרכיב. אבל אתם חייבים להרכיב כי הילד שלכם מצפה ממכם שתרכיבו אותם ואתם לא רוצים לאכזב.
משחק הרכבה
מקום שביעי- ידיים נדבקות
צעצועים כמו ידיים נדבקות מגומי או איקי דביקי, מחומרים דביקים שלכאורה לא אמורים ללכלך אבל איכשהו הם תמיד נדבקים לקיר או לתקרה או לספה ואי אפשר לקלף אותם משם.
יד נדבקת או איקי דביקי
מקום שמיני- ערכות להכנת ממתקים ובצק סוכר
ערכות להכנת בובות מבצק סוכר או משוקולד הן מאד נחמדות לילדים, אבל הן מלאות בכל כך הרבה סוכר שאתם תצטרכו לשבור את תכנית החיסכון בשביל רופא השיניים.
בצק סוכר פיות
יש לכם גם מתנה לילדים שאתם שונאים לקבל או שיש ברשימה שפרסמנו מתנה שאתם דווקא אוהבים? נשמח אם תשתפו.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות