חפש

17 לוגואים מעניינים במיוחד והסיפורים שמאחוריהם

דברים מעניינים בלוגואים (או בעברית: סמלילים) של חברות מפורסמות שבטח לא שמתם לב אליהם:
1. חברת Fedex למשלוחים בכל העולם: שמתם לב שבין האות E ל-X יש חץ?
2. חברת Hyundai- זה נראה כאילו שהסמל של חברת יונדאי מורכב מהאות H, שהיא האות הראשונה בשם שלה, בתוך עיגול. אבל האמת שזהו סמל לשני אנשים לוחצים ידיים: נציג החברה ולקוח מרוצה.
3. Adidas- שמו של המותג אדידס מורכב משם המייסד של החברה: אדולף דסלר. בסמל שלה יש 3 קווים שמייצגים הר שהוא סמל לאתגרים הקשים שעוברים הספורטאים בדרך. 
4. Tour De France– מירוץ האופניים המפורסם ביותר בעולם- הטור דה פרנס: האות R בסוף המילה Tour נראית כמו רוכב על גלגל אופניים צהוב. 

5. אמזון– החץ שנמתח מהאות a ל- z מתחת למילה אמזון (החנות המקוונת הגדולה בעולם מרמז על כך שיש להם את כל המוצרים שבעולם, מ- a  ועד z. 

6. טובלרון– אם תסתכלו היטב בציור של ההר, תראו שם דוב. ההר המצויר בלוגו הוא הר מטרהורן הנמצא בגבול שוויץ- איטליה. השוקולד טובלרון מיוצר בברן שבשוויץ והסמל של העיר הוא דוב.  

7. חברת Apple- הלוגו של חברת אפל הוא תפוח נגוס. הסיפור מאחורי זה הוא הרעיון המיוחד של רוב יאנוב, האדם שעיצב אותו. הוא ניסה לצייר תפוח בהמון גירסאות במשך שבוע, עד שפתאום נגס בתפוח והבין שהמילה "ביס" באנגלית היא BITE", מה שנשמע כמו "BYTE", יחידת מידה מעולם המחשבים. ומכאן הרעיון של תפוח שלקחו ממנו ביס.
8. Northwest Airlines- לחברת התעופה האמריקנית יש באמת לוגו מעניין. העיגול נראה כמו מצפן, והאות W נראית כמורכבת מהאות N ומחץ קטן שמצביע לכיוון צפון מערב. 

9. PITTSBURGH ZOO– האם אתם רואים את הגורילה והלביאה בלוגו של גן החיות של פיצבורג? 

10.Goodwill– חברת Goodwill היא יצרנית שמאפשרת לשלב במפעלים שלה אנשים עם צרכים מיוחדים. האות G בשם שלה היא חלק מפרצוף סמיילי מחייך. מראה על רצון טוב, לא? 
11. Toyota- הלוגו של חברת הרכבים היפנית טויוטה נראה כמו קאובוי, אבל האמת היא שזה חור של מחט שאליו נכנס חוט, מה שמרמז על תחילת דרכה של טויוטה כיצרנית מכונות תפירה. כאשר מפרקים את הסמל, מקבלים את האותיות המרכיבות את שם החברה.

12.השוקולד של Hershey– נשיקות השוקולד של הרשי: בלוגו האות K נראית כמנשקת את האות I נשיקה מלאה בשוקולד. 

13. מירוץ המכוניות Formula 1– הלוגו נראה כמו צירוף של האות F והספרה 1, אבל אם תסתכלו טוב תראו שהשטח בין האות למספר נראה כמו הספרה 1, מה שבטח בא להדגיש לנו את העובדה שזהו מירוץ המכוניות מספר 1 בעולם. 

14. חברת BMW- החברה טוענת שהסמל שלה מורכב מדגל בוואריה, המקום שבו מייצרים את רכבי החברה.

15. NBC- הלוגו של חברת הטלוויזיה האמריקאית מורכב מטווס שמסמל את הגאווה שמרגישה החברה בתכניה.

16. Pinterest- הרשת החברתית פינטרסט היא רשת שבה הגולשים נועצים תמונות שמוצאות חן בעיניהם בלוח שלהם. האות P שבמרכז הלוגו נראית אכן כמו נעץ.

17. Tostitos- חטיף צ'יפס מטורטיה שפופולרי בארה"ב, אותו אוכלים עם מטבל סלסה. שתי האותיות t שבאמצע המילה נראות כמו שני אנשים שאוכלים את החטיף מעל האות i שנראית כמו שולחן שעליו צלחת עם רוטב אדום.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות