חפש

הבחור שהחליט להיפגש עם כל חברי הפייסבוק שלו

כמה חברים יש לכם בפייסבוק? עם יד על הלב, האם אתם באמת חברים של כולם? רבים מאיתנו נוהגים לנפח את רשימת החברים בפייסבוק עם אנשים שאנחנו לא באמת מכירים, כמו חברים של חברים, אנשים שפגשנו בסה"כ פעם אחת, אנשים מהעבר הרחוק שהקשר איתם נותק, אנשים שפייסבוק הציע לנו ולפי התמונה הם נראים נחמדים ואפילו סתם כאלה שאין לנו שום קשר אליהם, רק בשביל שנרגיש שיש לנו הרבה חברים.

למאט קולצה ממלבורן שבאוסטרליה יש יותר מ-1000 חברים בפייסבוק. את רובם הוא מודה שהוא לא באמת מכיר. אבל לא עוד. הוא החליט להתחיל פרויקט מיוחד שבו הוא יפגש עם כל חבריו בפייסבוק על כוס קפה, אחד על אחד, כדי להכיר לעומק וללמוד מי האדם שמאחורי חשבון הפייסבוק.
את הפגישות הוא מתעד ביומן הפגישות שלו באתר Tumblr ובפייסבוק, לשם הוא מעלה תמונה שלו עם חבר הפייסבוק ביחד ואת סיפור הפגישה וההיכרות שלהם.
קולצה מתאר את הפרויקט שלו בשם "תרגיל בהיזכרות להתחבר ולהכיר אנשים מחוץ ל"בוק".
 את הפרויקט הוא התחיל בספטמבר 2014 ונכון להיום, ה-1 באוקטובר 2014, קולצה פגש 24 חברים. דרך ארוכה עוד לפניו ותוכלו לעקוב אחר הרפתקאותיו בטמבלר כאן או בפייסבוק כאן. מה דעתכם? רעיון טוב לעשות כזה דבר?

 
פגישה עם  Megumi S (קישור)

פגישה עם Kake Cake (קישור)

פגישה עם נבנה ספירובסקה במלבורן (קישור)

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

  1. רעיון מאד נחמד. יש לי המון חברים בפייסבוק והרבה מהם מאד רחוקים ממני. מסקרן להכיר אותם אבל קשה לי להאמין שיפנו לזה זמן.

    השבמחק
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)