חפש

סירים לגמילה קלה מחיתולים- סירים מדליקים שהילדים שלכם יאהבו לשבת עליהם!

הילד שלכם מתקרב לגיל שנתיים ואתם רוצים להתחיל לגמול אותו מחיתולים ולהעביר אותו לעשיית צרכים בסיר. 
יש המון דרכים ושיטות לעשות זאת. אפשר להעביר אותו מייד לתחתונים ולנקות אחריו כשהוא מפספס, אפשר לקנות לו חיתולי Pull-ups שהם תחתוני מעבר מחיתולים לתחתונים רגילים, אפשר להשאיר אותו בחיתולים ובכל פעם כשרואים שהוא מתרכז בעשיית הצרכים לרוץ איתו אל הסיר ועוד מגוון רחב של שיטות.
דרך מעולה לגרום לו לעבור אל הסיר היא לקנות לו סיר שהוא יאהב ויתלהב לשבת עליו. כי אם הוא יקבל במתנה סיר עם צורה מעניינת, הוא מייד יתלהב לנסות אותו.
כאן תמצאו מגוון של סירים שהילדים שלכם יאהבו וישמחו לנסות:
סיר חמוד של פישר פרייס שמעודד את הילד לעשות את צרכיו. בעל ידית להחזקת נייר טואלט, מושב ומכסה, כשהילדים מצליחים הם מתוגמלים בכך שהסיר שר או קורא להם קריאת עידוד, יש ידית בצד שכשלוחצים עליה הסיר משמיע קולות מצחיקים. קל לשלוף את הסיר עצמו ולנקות אותו. להזמנת הסיר דרך האינטרנט ליחצו כאן.

הסיר הורוד הזה גם משמיע צלילים וקריאות עידוד לילד שהצליח לעשות בו את צרכיו, וגם בעל פונקציה מלהיבה לילד שהצליח- אפשר להוריד את המכסה ולהפוך אותו לשרפרף כשהולכים לשטוף את הידיים אחרי ההצלחה בעשיית הקקי או הפיפי.  להזמנת הסיר דרך האינטרנט ליחצו כאן. יש את אותו הסיר גם בצבע כחול.
סיר נסיכה של דיסני- סיר שמשמיע צלילי שירים להנעמת הישיבה והפיכת הגמילה מחיתולים ללא מאיימת. מושב ניתן לפירוק, נעים ונוח, מתאים לחדר השירותים המשפחתי. הבסיס יציב וניתן להפוך אותו לשרפרף אם מורידים את המכסה. את הסיר עצמו ניתן לפרק ולנקות בקלות. רוצים להזמין את הסיר? ליחצו כאן
סיר מכונית מהסרט מכוניות של פיקסאר- גם הסיר הזה משמיע צלילי שיר וקריאות עידוד לחוויית גמילה מחיתולים נעימה וכייפית. כמו הסיר הקודם של הנסיכה, גם הסיר הזה יכול להפוך לשרפרף, נוח ונעים לישיבה וניתן לניקוי בקלות. רוצים להזמין את הסיר? ליחצו כאן
ועוד סיר בצורת מכונית - קישור
סיר צפרדע בורוד וירוק - סיר פשוט וחמוד של Fisher Price, ניתן לפירוק לצורך ניקוי שיעשה לילדים שלכם חשק לשבת עליו ולעשות פיפי וקקי. לקניית הסיר ליחצו כאן.
סיר ברווז - סיר שניתן לשליפה ושטיפה, משמיע מוסיקה ושירים כפרס לילד שהצליח לעשות בו את צרכיו. אפשר להשתמש בו גם כשרפרף אם מורידים את המכסה. אפשר לפרק את הרגליים שלו כדי לאחסן אותו. סיר חמוד לילדים שיגרום להם להתלהב להיפטר כבר מהחיתולים!
לקניית הסיר ליחצו כאן

סיר מתקפל לנסיעות- סיר שאפשר לקחת לטיולים שמתקפל ונסגר. קישור

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות