חפש

20 הדברים שמקלקלים את תקופת ההריון

תקופת ההריון היא התקופה היפה בחייך. את מגדלת לך בתוכך חיים של יצור קטן, מקבלת אהדה ויחס מועדף מאנשים אחרים ולא צריכה להיות לחוצה אם פתאום הג'ינס לא נסגר ויצאה לך הכרס.
אבל להריון יש שני צדדים- הצד היפה והמרגש וגם הצד המעיק, המציק והמכוער. אל תבינו אותי לא נכון, אני מרגישה נפלא מזה שאני סוחבת תינוק קטן בתוכי, אבל אני לא יכולה לשקר- יש הרבה תופעות הריון שהן קוץ בתחת ויכולות לשגע אותך.
אז בהנחה שהכל בסדר והתינוק בריא טפו טפו טפו, הנה 20 הדברים הכי מבאסים בתקופת ההריון:
1. עלייה במשקל- הסיבה הראשונה, המכאיבה והבולטת מכולן. להתראות סקיני ג'ינס, שלום מכנסיים רחבות עם גומי. נתראה עוד 9 חודשים, אם להיות אופטימית. בתקופת ההריון או שאת נהנית מהאכילה "בשביל שניים" ולא אכפת לך שאת עולה במשקל רק שאחר כך תשלמי על זה ביוקר כשתביני שהפכת לפרה, או שאת נאבקת יום יום ומקפידה על כל קלוריה שנכנסת לך לגוף כדי שאחרי הלידה תחזרי מייד לג'ינס שממנו נפרד.
2. אקנה- מתי בפעם האחרונה ראית פצעי בגרות על הפנים שלך? בתיכון? אז עכשיו יש מצב שאת עושה רגרסיה לתקופת הנעורים שלך, בה סבלת מחצ'קונים על כל הפנים.
3. כאבי גב- עכשיו לא רק שאת נראית כמו נערה מתבגרת עם חצ'קונים על הפרצוף, מבחינת כאבי הגב שיש לך את מרגישה כמו זקנה בת 80!
4. מתעייפת בקלות- קחי בחשבון שאת הולכת לחיות בתקופה הקרובה על הספה ולהירדם קצת לפני 20:00, אז אם יש לך תכניות לבילויים, כדאי לך לבטל מראש
5. לא מסוגלת לשתות- הרבה נשים מתקשות בתקופת ההריון לשתות מים, דווקא מתי שזה הכי חשוב.
6. אסור לך לאכול סושי, מאכלי ים ודגים לא מטוגנים/ אפויים/ מבושלים. האמת שאין לי מושג מה מותר בדיוק ומה אסור בתחום הדגים ופירות הים, אז אני פשוט נמנעת מכל המחלקה הזאת. ואני מתה על סושי.
7. טמטמת ההריון - פתאום את מוצאת את עצמך שוכחת דברים, מתבלבלת, טועה בניווטים, עושה כל מיני פדיחות שאת לא יכולה להאשים בהן אף אחד חוץ מאת עצמך, אבל לפחות יש לך תירוץ.
8. תחושה של בדידות- את יכולה להיות מוקפת באנשים, אפילו אנשים שאוהבים אותך ותומכים בך, אבל בפנים לפעמים יש הרגשה שאת היחידה שבהריון וההתמודדות איתו היא בסופו של דבר רק שלך.
9. אי אפשר לישון על הבטן- יש תקופות, ביחוד בשליש השלישי, שכבר אי אפשר לישון על הבטן, התנוחה האהובה עלי.
10. קרסוליים נפוחים- את צריכה לוותר על מגפיים סקסיים לחורף ולעבור לכפכפי איכרה נוחים.
11. המחשבות הטורדניות של איזה הורה אני הולך להיות, האם אני אוהב את היצור שיצא ממני, איך אני אצליח לשים את הצרכים שלו לפני הצרכים שלי?
12. מרגישה זקנה- ההריון גורם לך להרגיש פתאום מבוגרת ואחראית. אסור לך להתנהג יותר בחוסר אחריות כלפי הגוף שלך כמו לשתות לשוכרה, לעשן וכד'.
13. שינויים במצב הרוח- ההורמונים האלה משבשים לך את כל האיזון. את יכולה להיות נוחה ורגועה, עד שפתאום את מקבלת ג'ננה או מתחילה לבכות ברגשנות מכל פיפס קטן.
14. עצות בלתי רצויות- פתאום את מקבלת מאנשים מסביב מלא עצות והרצאות על כמה חשוב שתניקי את התינוק שלך, איפה כדאי לך לשים את המיטה שלו, ואיפה ואיך כדאי לך ללדת. כולם דוחפים את האף ומנפחים לך ת'שכל.
15. הדאגה לכסף- זהו, מעכשיו את לא קונה לעצמך מותגים באלפי שקלים בלי למצמץ. מעכשיו את מחשבת כל שקל שיוצא לך מהארנק ושמה את הצרכים של התינוק העתידי לפני צורכי המותרות שלך.
16. הצורך להשתין- כל 20 דקות עד שעה צריך לחפש שירותים נורמליים.
17. את צריכה לשתות הרבה מים- מצד אחד את צריכה לשתות הרבה מים אבל מצד שני זה גורם לך עוד יותר להשתין
18. חלומות מוזרים- כן כן, עד כדי כך זה משפיע עלייך עד שזה נכנס לך גם לחלומות
19. אסור זה ואסור זה- את כבר לא בטוחה מה מותר לך ומה אסור, על איזה מתקנים בלונה פארק מותר לך לעלות למשל. ואם עשית משהו שאולי הוא אסור, את סובלת אחר כך מרגשי אשמה נוראיים שאולי פגעת בהתפתחות העובר.
20. את לא יכולה לחכות- הכי קשה זה לחכות. אין לך כבר סבלנות, את מתה כבר שהתינוק יצא!
אבל אחרי הכל, למרות הדברים המעצבנים, אין כמו להיות בהריון ולהיות אמא שווה את כל החוויה.


מה איתך? ממה את סובלת בהריון?


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות