חפש

מוצרים מדליקים למטבח

המאה ה-21 כבר כאן (לפחות 10 שנים :) ) והגיע הזמן לרענן את המטבח בגאדג'טים וכלים מודרניים שפותרים בעיות וקשיים בבישול, אפייה וארגון של המטבח ועושים את החיים הרבה יותר נוחים וקלים. הנה כמה פיתוחים והמצאות חדשים שאולי לא חשבתם עליהם קודם ולא ידעתם שהם קיימים:

Nibble- הכנתם עוגה ואתם לא יודעים איך היא יצאה ואם אפשר להגיש אותה לאורחים? השתמשו ב-Nibble, תבנית אפייה עם בצורה ייחודית עם שקע קטן לעוגה קטנה נוספת, שתאפשר לכם לטעום את העוגה בלי הצורך לקחת ביס מהעוגה השלמה ולפגוע בצורה שלה.
קישור


קרש חיתוך עם מגירות- הוא קרש החיתוך החדש של המאה -21. זהו קרש חיתוך עמיד ונראה טוב מבמבוק שמכיל שני מיכלי מזון מתחתיו. על שטח החיתוך חותכים את הירקות או הפירות ואז "מטאטאים" את החומרים הישר אל המיכל. אחר כך אפשר לעשות מה שרוצים עם הירקות או הפירות החתוכים. לסדר בצלחת, להוסיף לסלט או לאחסן במקרר.
קישור
Verseur Metal + Levier- חולץ פקקי שעם ופקקים אחרים של בקבוקים- מעולם לא היה קל יותר לפתוח פקקים של בקבוקי יין או בירה עם חולץ הפקקים המודרני הזה. הוא עשוי ממתכת ויש לו גם פקק חלופי שאוטם את בקבוק היין ושומר על היין שבתוכו. 
קישור
מסיר גרעיני תירס 
הגיע הזמן להפסיק לאכול תירס עם הידיים כמו איש המערות! מעכשיו תוכלו בקלות להפשיט את התירס מגרעיניו עם מסיר גרעיני התירס וילהנות מצלחת מלאה בגרעיני תירס צהובים וטעימים. רק להלביש את המסיר, להוריד אותו במורד הקלח, ולשחרר את התירס על צלחת!

קישור
מכשיר להכנת קינוח פירות קפוא
רוצים פינוק אמיתי, טעים ונטול אשמה להכנה מהירה? עם המכשיר להכנת מקצפת הפירות הקפואים הזה תוכלו להכין קינוח מפירות קפואים שהקפאתם בפריזר. פשוט מכניסים את הפירות האהובים עליכם, מפעילים את המכשיר ונהנים מגלידת פירות בריאה וטעימה. תוכלו לעשות זאת עם כל פרי שבא לכם ולשלב כל מה שמתחשק לכם: תותים, בננות, תפוחים תמרים ועוד!

קישור

כפפה לתנור בצורת פקמן
כוסות לשתיה בבושקה

שעון תרגילים במתמטיקה
מכשיר להכנת מיץ תפוזים בצורת חייזרים
מחזיק סכינים
מלחיה ופלפליה של רובוטים
הכי קול ומגניב לקיץ- תבנית פלסטיק להכנת כוסות מקרח (אפשר גם צבעוניות ממיץ) - קישור
תבנית להכנת ג'לי בצורת מוח של זומבי
מעצב ביצים קשות לקוביות
חותמת לטוסט בצורת המשחק איקס עיגול
תבנית לעוגה עגולה עם חור באמצע בצורת לב- להכנת עוגה עם הפתעה- מילוי של קרם, גלידה, שוקולד וכד' באמצע העוגה בצורת לב. לתבנית יש פטנט מיוחד שמאפשר לכם להכין עוגה יצירתית שכולם יתלהבו ממנה, מתאימה במיוחד לחג האהבה, יום נישואין או פשוט להביע אהבה. אפשר להזמין כאן במחיר של 14$ בלבד!
מחבת מחולקת 
מחבת שמחולקת ל-5 חלקים, שהחלק המרכזי שלה מתאים לגריל. קישור
לפתוח את הבוקר בחיוך- להגיש חביתה מחייכת בצלחת. תבנית סיליקון בצורת פרצוף מחייך שמניחים על המחבת, שופכים את הביצה ויוצאת חביתה עם חיוך. להשיג כאן, המחיר 10$.


מתקן למזיגת קולה- מתקן פלסטיק להחזקת בקבוק קוקה קולה, ספרייט או כל משקה אחר בבקבוק פלסטיק בגודל המתאים. המתקן שומר על הגזים שבמשקה ומוזג בדיוק את הכמות הנכונה לכוס בלי לשפוך אף טיפה. מלבישים את  לכוס. להזמין כאן במחיר של 4.5$.הבקבוק על המתקן, מסובבים אותו ומוזגים 


לשמור על הפירות והירקות טריים- במקום להשתמש בצלחות או ניילונים, תוכלו להשתמש בכיסוי גומי מיוחד נמתח ונצמד ששומר על הטריות של הפרי. קוראים לזה CoverBlubber ואפשר להזמין אותו כאן תמורת 18$.
מנעול לשוקולד נוטלה
לממרח השוקולד נוטלה יש נטייה להתחסל מעצמו, בלי שאף אחד יקח אחריות, מרוב שהוא טעים. אם אתם רוצים לשמור על צנצנת הנוטלה שלכם, תוכלו לקנות מנעול מיוחד שישמור עליה, שקוראים לו No-tella!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות