חפש

13 דברים שכל אישה ונערה צריכות לדעת

יש ברשת הרבה קהילות שאפשר למצוא בהן עצות וטיפים טובים לחיים. אפשר למצוא עצות מדיאטה, ניהול הבית ומערכות יחסים ועד מה לא להגיד לאישה בהריון. ב-18 בדצמבר השנה האתר Reddit פרסם שרשור בנושא: "מה הדבר שכל אישה/נערה צריכה לדעת?". .

הנה 13 מהעצות הטובות שניתנו באתר:
1. אין כמעט דבר שחשוב יותר מהבריאות שלך. היבדקי באופן קבוע אצל רופא המשפחה והגינקולוג, לימדי איך עושים בדיקת חזה ואף פעם אל תפחדי לשאול ולהתייעץ עם הרופא שלך אם יש משהו שנראה לך חשוד ואל תתביישי מהרופא שלך אף פעם. הוא ראה כבר הכל ולא מתרגש מכלום.

2. את לא חייבת לרצות שיהיו לך ילדים. הבחירה בלא להיות אמא היא לא קלה ומושכת אש מהסביבה. כמו שכתבה אחת הגולשות: את יכולה לא לרצות ילדים מכל סיבה: לשמור על הגוף שלך, לא אוהבת ילדים, פחד מהריון. יש לחץ מאד גדול על נשים להפוך לאמהות ורוב האנשים לא מבינים את ההחלטה. בעיה שלהם. אל תתני לאחרים להחליט בשבילך. אלה החיים שלך וזה הרחם שלך. אף אחד לא יכול לנבא על מה תתחרטי ועל מה לא.
3. תמיד תעשי פיפי אחרי יחסי מין. כך תיפטרי מהרבה חיידקים שהצטברו לך בשופכה ותקטיני את הסיכוי לפתח דלקת בדרכי השתן. אם יש לך דלקת בדרכי השתן, הגב מתחיל לכאוב ויש לך חום, את צריכה לפנות לחדר מיון.

4. תדאגי שהחזיה שלך באמת מתאימה לך. אל תלכי עם חזיות שגורמות לך כאב או לוחצות לך רק בגלל שהן פוש אפ או מבליטות. לכי רק עם חזיות שנוחות לך. מדי שנה תמדדי שוב את המידה שלך, יכול להיות שהיא משתנה.

5. מים קרים מסירים כתם דם מבגד, מים חמים משאירים אותו. אם הבגדים שלך הוכתמו בדם, שטפי אותם במים קרים כמה שיותר מהר כדי להיפטר מהכתם.

6. צבעת את השיער ונשארו לך כתמים מהצבע על העור? תוכלי להיפטר מהם עם צמר גפן טבול במים ואפר של סיגריות. שפשפי את צמר הגפן עם האפר על העור והכתם יעלם. טריק ידוע של מספרות.

7. הגוף שלך לא מוזר. השדיים, הרגליים, הירכיים, הבטן והכל. הכל בא במידות שונות, בצורות שונות ובמידות שונות של שיער. לכל אחת יש משהו אחר לכן שום דבר לא מוזר. תפסיקי לשפוט את עצמך או אחרים לפי חלקי הגוף. כמה בטן נשפכת מהג'ינס, או כמה שיער יש על הרגליים.

8. זה בסדר לרצות וליהנות מסקס. תרגישי נוח עם המיניות שלך. אין שום דבר רע בפנטזיות ותשוקה ושום דבר פסול בלעשות סקס מוגן ובטוח אם יש הסכמה של שני הצדדים.

9. את לא צריכה להתנצל על שום דבר. "אני מצטערת" הן רק שתי מילים. אבל להגיד אותן 10 פעמים ביום יגרום לעצמך ולאחרים לפקפק בך ולהעריך אותך פחות.

10. תחזוקת הבית והרכב. דאגי לבית שלך ולרכב שלך. אל תסתמכי על אחרים שידאגו להם במקומך. תדאגי שתמיד יהיה לך ארגז כלים בבית שתדעי איך להשתמש בו וגם ערכה מתאימה לרכב.

11. תהיי אמיתית עם עצמך. תהיי בדיוק מי שאת. מצחיקה, עצמאית, חכמה, מדויקת, פטפטנית, מעצבנת, מסובכת וסקסית כמו שאת. מי שיאהב אותך יאהב אותך כמו שאת באמת.

12. עדיף להיות לבד מאשר להיות עם הפרטנר הלא מתאים. אי אפשר לשנות בן אדם אחר. אם את נמצאת עם מישהו שלא מתאים לך, עדיף להיפרד ולהיות לבד מאשר לחיות באומללות בתקווה שהוא ישתנה.

13. פמיניזם היא לא מילה גסה. המילה פמיניזם מרתיעה הרבה אנשים. הרבה חושבים שפמיניסטיות הן גבריות ולוחמניות, אל תתני לזה להרתיע אותך ואם את רואה חוסך שוויון ואי צדק שמפלה נשים, אל תהססי להילחם בזה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות