חפש

גמילה מחיתולים- שיטות שעובדות

בסביבה שאני גרה בה, יש לחץ לגמול את הילדים מוקדם מחיתולים כי הגנים הנחשבים לטובים ביותר לא מקבלים ילדים לא גמולים.
לדעתי, גמילה מחיתולים זאת לא תחרות. וכל החוקים הם לגמרי לא יעילים. גיל אידאלי? תחתוני Pull-ups? לוח זמנים לישיבה על הסיר? תשכחו מזה. אני חושבת שאתה צריך לבעוט בחוקים ולהיות עצמאי ובעל דעה משלך כדי להצליח במשימה.
עזבו את שיטת הגמילה באמצעות חיתולי פול אפס. קודם כל, הם יותר יקרים. אני יודעת שהילדים אוהבים את הדמויות של דיסני, אבל אני חושבת שהם רק גורמים לילד שלך להאריך את שלב החיתולים שלו. הם פשוט נוחים מדי, מהנים מדי ונעימים מדי- למה שירצו לוותר על הכייף הזה?
בלי פרסיםאני לא שיחדתי את הילד שלי שיתיישב על הסיר. טוב, האמת שבהתחלה כן ניסיתי אבל זה לא עבד. הבעיה האמיתית שלו עם עשיית הצרכים בסיר היתה יותר ההרגשה המוזרה של ההוצאה שלהם אל מקום ריק. חרדת הקקי הקיומית! אני חיכיתי לרגעים האלה של לפני עשיית הקקי, שבהם אני רואה אותו שקט ורגוע, מתרכז בפעולת המעיים שלו ואז מיהרתי איתו אל הסיר, הושבתי אותו וישבתי לידו, משגיחה שהוא מרגיש כמה שיותר נוח ובטוח.
לא למהרהבן שלי הגיע לשלב הגמילה מהחיתולים בגיל שנתיים וחצי. שלב שתיים (הקקי) לקח יותר זמן. אני לא אגלה לכם כמה זמן לקח עד שהוא נשאר יבש במשך כל הלילה כי אני לא רוצה שהוא יקרא את זה יום אחד ויתבע אותי :). אבל ברצינות, זה לקח שנים. אבל למה למהר באמת? חוץ מהעובדה שיש גנים שדורשים ממך לגמול את הילד שלך מהר כדי שיסכימו לקבל אותו, אין שום סיבה למהר, את רק מחליפה אי נוחות אחת באחרת. אז הצלחת לגמול את הילד שלך מחיתולים. כל הכבוד. ברוכה הבאה לעולם הריצות לחיפוש בתי שימוש זמינים ונקיים בכל מקום אליו את הולכת עם הילד שלך. ברוכה הבאה לעולם ההשתנה בציבור. העצירה המסוכנת בצד הכביש כדי לתת לילד שלך לעשות פיפי לפני שיברח לו באוטו
בתמונה: ילד יושב ומחייך על הסיר

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות