חפש

7 הערים היקרות ביותר בעולם

איפה הכי יקר לשכור דירה, לאכול, לבלות ולעשות שופינג? ברשימה הבאה תמצאו את שבע הערים היקרות ביותר בעולם כפי שדורגו בעיתון טלגרף בתחילת השנה. יוקר המחיה בערים אלה כולל את שכר הדירה והמחיר של הפריטים שדרושים למחיה יומיומית. יכול להיות שכשתקראו את הרשימה, תרגישו שאצלנו לא כל כך נורא:

מקום ראשון- לונדון
בראש הרשימה של הערים שהכי יקר לחיות בהן העולם, נמצאת לונדון, עיר הבירה של אנגליה. ממוצע לתשלום של חשבונות חודשיים הוא 250 דולרים, דירת שני חדרים בעיר עולה בממוצע $ 2,470 לחודש וזוג פשוט של ג'ינס יעלה לך בערך $ 102. אאוץ'!
לונדון, אנגליה
מקום שני- אוסלו
אם בא לכם לשכור דירה של חדר שינה אחד באוסלו, בירת נורבגיה, תצטרכו לשלם 1,674$ לחודש. כוס יין אדום במסעדה תעלה לכם בערך $29 וארוחה לשניים במסעדה ממוצעת תעלה לכם בסביבות 134 דולרים.
אוסלו, נורווגיה
מקום שלישי- ז'נבה
ז'נבה שבשוויץ, כמה שהיא יפה, היא גם יקרה להחריד. לשכור דירה בעיר יעלה לכם 2116$ לחודש. שעת נסיעה במונית עולה 68$ ומחירו של זוג נעלי עור לגברים הוא 242$.
ז'נבה, שוויץ
מקום רביעי- ציריך
עדיין בשווייץ, העיר ציריך מובילה במקום הרביעי. יעלה לך $41 לשעה להשתמש במגרש טניס בסוף השבוע, 22 דולרים עבור כרטיס לסרט שובר קופות אחד, שלא לדבר על המחיר של פופקורן ושתייה! מחיר שכירת דירת חדר שינה אחד במרכז העיר הוא 2,016 $ לחודש.
ציריך, שוויץ
מקום חמישי- ניו יורק
ניו יורק, העיר שבמדינת ניו יורק, היא עיר נפלאה! עד שמגיעים למחירים… בעוד שמחירי המנות במסעדות הם סטנדרטיים למדי בהשוואה לשאר ארה"ב, תצטרכו לשלם $2,857 לחודש לדירת חדר שינה אחד בעיר, ושני כרטיסים לתיאטרון יעלו לכם 331$! רוצים לחיות בניו יורק? תתחילו לחסוך מעכשיו!
ניו יורק
מקום שישי- לוזאן
שוב חזרנו לשוויץ. חמישה קילומטרים במונית יעלו לכם כמעט $39 ועל חשבונות חודשיים תשלמו בממוצע 226$.מנוי לחדר כושר יוציא מכיסכם כ-140 דולר בחודש ולעומת זאת מחירי השכירות לא רעים גם בהשוואה לערים האחרות ברשימה זו – דירת חדר שינה אחד בעיר עולה בסביבות $1,555 לחודש.
לוזאן, שוויץ
מקום שביעי- סינגפור
אם אתם צמאים ורוצים פחית של קוקה קולה, תשלמו עליה $1.30 בסינגפור. דירת חדר שינה אחד בעיר תהיה 2,641$ לחודש, ומכונית חדשה תעלה לכם בממוצע, 111,803$! הגיע זמן לנעול נעלי הליכה!
סינגפור

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות