חפש

איך לקבל מוטיבציה לנקות את הבית

אני שונאת לנקות.

בדרך כלל אני גורמת לעצמי לנקות את הבית על ידי זה שאני מזמינה אורחים.
הערב ההורים של בעלי אמורים לבוא וזו סיבה מספיק טובה בשביל לנקות טוב טוב את הבית אבל משום מה, קמתי בלי טיפת אנרגיה לעשות את זה.
אולי זה מזג האוויר החם שהורג אותי, אולי לא ישנתי טוב בלילה, אולי אלה המחשבות השליליות והדאגות שממלאות לי את הראש ואולי כל התשובות נכונות.

 הימים הם ימי לפיד ולמי יש כסף לעוזרת? אני חייבת לנקות ואין לי שום אפשרות להתחמק מזה חוץ מלבטל את ההגעה שלנו לאירוע הערב שבגללו הזמנו את ההורים של בעלי.
ולחשוב שהם עוד הולכים להיות פה לבד בבית ולהסתובב באופן חופשי כך שיוכלו לראות את כל המפגעים התברואתיים מבלי שאוכל להסתיר אותם בגופי.

זאת לא אשמתי. יש לי גנים בלגניסטיים מאז שנולדתי. כשהייתי ילדה, כשאמא שלי אמרה לי לסדר את החדר, הייתי פשוט מעבירה את הבלגן בערימה אחת לפינת החדר וכך לפחות ראו שיש לי רצפה.

חבל שאני לא יכולה לקבל את עצמי ככה ולא להתבייש בזה, כי יחד עם הגנים הבלגניסטיים קיבלתי גם גנים פולנים שגורמים לי לרצות שכולם יחשבו שאני בסדר.

 לא ידעתי מה לעשות, איך ומאיפה לגייס את הכוחות הדרושים עד שפתאום עלה לי רעיון! 
אני אתעד את הניקיון שאני עושה בתמונות של לפני ואחרי ואעלה אותן לבלוג.
ככה אולי אני אקבל קצת חיזוקים חיוביים ממי שייכנס אלי לבלוג.

 אז עכשיו אני אחרי, עם גב קצת כואב, עייפה, מסריחה מאקונומיקה אבל מרוצה.


הנה לפניכם התמונות שמתעדות את תהליך הניקיון מתחילתו ועד סופו כשבאמצע גם טאטאתי ושטפתי את הרצפה אבל את זה לא צילמתי, תצטרכו להאמין.

נטע 
הכיור לפני
הכיור אחרי
המדיח לפני


המדיח אחרי


השולחן במטבח לפני

השולחן במטבח אחרי- נכון שהשעוונית מכוערת? לא אשמתי, בעלי קנה
כורסת הטלוויזיה לפני

כורסת הטלויזיה אחרי-  נכון, גם אותה צריך להחליף אבל למי יש כסף עכשיו? אולי בעוד שנתיים כשהגזירות הכלכליות ייגמרו. אם נשרוד עד אז
השולחן בסלון לפני

השולחן בסלון אחרי
הכיור באמבטיה לפני

הכיור באמבטיה אחרי

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות