חפש

אפשר גם בלי איפור- תראו את בר רפאלי

בסוף השבוע פורסמה כתבה בחדשות ערוץ 2 על ילדות בנות 6-7 שאוהבות להתאפר, להחליק את השיער ולעשות פוזות של דוגמנות קישור לכתבה. בנות שמוטרדות מהמראה החיצוני שלהן ועוסקות בו בלי הפסקה מדי יום, בעידוד האמהות. בנות שחושבות שהן לא יפות ורוצות לשפר את המראה החיצוני שלהן כי הן לא אוהבות את איך שהן נראות.
אז נכון שלא כולנו יפות כמו דוגמניות על ולא כולנו עונות על הקריטריונים של אידאל היופי, אבל אין ספק שהכי יפה זה טבעי. אם הבנות שלכם רוצות להתאפר וחושבות שזה חובה כבר בגיל צעיר, תראו להן את התמונות של בר רפאלי בחשבון האינסטגרם שלה, תמונות בהן היא נראית ללא איפור. כי איפור זה לא חובה כדי להיות יפה.
האתר הבריטי Daili mail משתף את הקוראים שלו בתמונות של בר רפאלי טבעית בלי איפור, ישר מחשבון האינסטגרם שלה.
בר רפאלי היא ללא ספק אחת הנשים היפות ביותר בעולם, והיא לא צריכה איפור בשביל להראות את זה. נערת השער ודוגמנית העל שיתפה את תמונות הסלפי שלה והעלתה אותן לאינסטגרם וה- Daily mail לקח את זה משם. הם התפעלו שאפילו בתצלומי תקריב של הפנים של חברתו לשעבר של לאונרדו דיקפריו אי אפשר למצוא פגמים.
סלפי? (מקווה רק שלא בזמן הנהיגה)
התמונה של בר באוטו צולמה ביום ראשון האחרון, אחרי שחזרה לישראל משבוע נופש בקוסמוי שבתאילנד.
ביום שישי, היא בילתה את השבת עם חברתה יפעת סושיצקי, מנהלת יחסי ציבור, חברים ובני משפחה אחרים, כשהיא באיפור עדין וטבעי מאד, רק רמז של צבע על הלחיים והשפתיים, אבל עדיין נראית מהמם.

בר, שהנחתה את העונה הראשונה של X Factor בישראל 2013, נראית מאושרת במיוחד בתצלום מרחוק שלה יושבת על הרצפה בין יפעת עם התינוקת שלה, עוד חברה אנונימית והבן הקטן שלה.


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות