חפש

פטנט ישראלי חדש- בייבי און קיי

לשכוח את הילד באוטו זה לא משהו שקורה רק להורים מזניחים. ידוע שזה קורה להורים אחראים, אוהבים ומסורים לתינוקות שלהם. הורים שיעשו הכל בשביל הילד שלהם, שילכו איתו למיון באמצע הלילה אם יש לו חום, שיקחו אותו לכל מקום שהוא צריך, שילחמו בשביל להכניס אותו לגן או לבית הספר הכי מתאים לצרכיו ועוד. הילדים שנשכחו באוטו ומתו מחום לא היו ילדים מוזנחים שחיו עם הורים לא כשירים או לא מתפקדים.
זה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו והצעד הראשון למנוע את זה הוא להכיר בכך. 

כשאבא או אמא לוקחים את הפעוט איתם לסידורים ומוטרדים מדברים אחרים, מהצרות והלחץ של החיים המודרניים כמו החובות הכספיים, הדרישות בעבודה או הבריאות של בני המשפחה, הם עלולים לשקוע במחשבות ולשכוח שיש איתם עוד מישהו באוטו. בייחוד כשהמישהו הזה קטן ושקט כי אולי נרדם.
הפסיכולוג הקליני, ד"ר דיוויד מיטשל, סיפר שזה יכול לקרות לכל אחד: "טווח הזכרון הקצר של האדם מוגבל לשבעה נושאים בלבד בו זמנית. בדומה לכוס בעלת קיבולת מוגבלת – כל פריט חדש שנכנס מוציא את אחד מהפריטים הקודמים. כך שהורה שלא דואג להעמיד את ילדו במקום בולט בזכרון, עלול לשכוח מקיומו במקרה של הסחות דעת שונות שמופיעות בכל רגע נתון".
הפטנט הישראלי baby on key פותח על ידי פרץ שלום. זהו מחזיק מפתחות שנתלה על חגורת הבטיחות של כיסא התינוק. ברגע שמושיבים את התינוק במושב שלו, מנתקים את התגית האדומה המתריעה על כך שיש תינוק באוטו ומעבירים אותה אל מחזיק המפתחות בו נמצא מפתח המכונית. התגית ניתנת לניתוק וחיבור בקלות כך שהיא לא דורשת התעסקות ולא מבזבזת את זמנכם בעת הניתוק והחיבור שלה מחדש.
בעקבות רצף אירועים עצוב במועצה איזורית מטה בנימין, שבו מצאו כמה תינוקות את מותם בחום הלוהט שבאוטו, רכשה המועצה את המוצר בייבי און קיי וחילקה אותו לתושבים בלמעלה מ- 40 יישובים במעלה בנימין.

לפי עדויות התושבים נמצא שהאביזר הפשוט אך החכם הזה עוזר להגביר את הערנות.
המחיר של הבייבי און קיי הוא רק 10 ש"ח בהזמנה דרך האתר- babyonkey בקנייה של מעל יחידות מחיר האבזם 4.90 ש"ח.
המכירה תתחיל ב- 11.5.14 דרך האתר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות