חפש

הפעם האחרונה שהם נראו לפני מותם- אמת או שקר?

בתמונות הבאות תראו אנשים שצולמו לכאורה שניות ספורות לפני המוות שלהם, שהיה טרגי ומפתיע כמו להיטרף למשל על ידי תנין, כריש או אריה.
התמונות הופצו ברשת בצורה ויראלית, לרוב בלי שאנשים שאלו את עצמם אם זה אמיתי או לא. אז האם התמונות אמיתיות או לא? כאן תקבלו תשובות:
מקור: google plus
1. בתמונה נראה בחור בלואיזיאנה, במהלך השיטפון שנגרם בעקבות ההוריקן אייזק בשנת 2010, כשהוא פוגש תנין רעב.
התמונה של הבחור אכן צולמה בלואיזיאנה, אבל התמונה של התנין צולמה שנה קודם לכן, ברוסיה. מסקנה- מזויף.

מקור
2. הצייד הגאה הצליח ללכוד אייל, רק שהוא לא יודע שמאחורי הגב שלו מסתתרת עוד חיית טרף רעבה. למזלו, אריה ההרים שברקע הודבק באמצעות פוטושופ. מסקנה- התמונה מזויפת.

3. התמונה של נוסעי המטוס ברגעי מצוקה עברה באימייל ותוארה כתמונה שצולמה בתוך תא הנוסעים של מטוס אייר פראנס, טיסה 447, רגעים לפני שהיא התרסקה מעל האוקיינוס ​​האטלנטי ב -1 ביוני, 2009. האמת היא שהתמונה היא צילום מסך מתוך תוכנית הטלוויזיה הפופולרית של רשת ABC- אבודים (Lost). מסקנה- התמונה מזויפת.

4. זה ממש לא נעים לחתור בקיאק בשלווה בנהר שקט ורגוע, כשפתאום מלתעות של לוויתן ענק נפערות מעליך ומעל הקיאק שלך. האם בתמונה באמת רואים שייט שניה לפני שנטרף על ידי טורף ימי אימתני? ממש לא. התמונה היא עבודה של סטודיו Shobe שהפכה לויראלית והופצה בין לילה בכל רחבי האינטרנט. מקור- Tim Shobe




5. את התמונה הזאת בטח ראיתם בהרבה אתרים, היא אחת מהתמונות הויראליות ביותר ברשת, שמראה לכאורה בחור שצולם עומד במרומי במרומי בניין הסחר העולמי בניו יורק, שנייה לפני שהתרסק לתוכו מטוס ב- 11 בספטמבר 2001. כמובן שהתמונה לא אמיתית. הבחור כנראה באמת היה תייר שצולם בניו יורק על גג הבניין, אבל המטוס והספרות של התאריך בצהוב 09.11.01  הודבקו, אין סיכוי שהמצלמה שרדה את האירוע הקשה.

מקור
6. נכון שנראה שלצוללן שיורד מהמסוק בתמונה הישר אל תוך מלתעות הכריש אין הרבה מזל, אבל לשמחתנו ולשמחתו התמונה היא מזויפת. התמונה היא שילוב של שתי תמונות שנקלחו מתוך המגזין נשיונל ג'יאוגרפיק, האחת של מסוק חיל האוויר האמריקאי ליד גשר הזהב בסן פרנסיסקו והשניה היא של כריש באמצע הים.

7. התמונה של הזוג שצולל במעמקי הים צולמה על ידי בנם במהלך חופשה משפחתית באוסטרליה. בשנייה שהבן צילם, הופיע לפתע כריש גדול מאחוריהם. התמונה הויראלית הזו היא כמובן מזוייפת והכריש הודבק בה באמצעות פוטושופ. תוכלו למצוא את תמונת הכריש באתר Great White Adventures.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות