חפש

השירים הכי טובים של סרטי דיסני- חלק ראשון


אוסף השירים הטובים ביותר מתוך הסרטים של וולט דיסני:
1. Bare Necessities - מתוך הסרט ספר הג'ונגל משנת 1967. שיר אופטימי, עליז וקליל שנכתב על ידי טרי גילקיסון ושרים אותו באלו הדב ומוגלי (פיל האריס הוא באלו וברוס רייטרמן הוא מוגלי). המסר של השיר הוא שאנחנו לא צריכים הרבה בחיים, רק מה שהכרחי כדי להיות שמחים.



2. Let it go- מתוך הסרט Frozen (לשבור את הקרח) משנת 2013. את השיר שרה הדמות אלזה בסרט ומבצעת אותו הזמרת והשחקנית האמריקאית אידינה מנזל (Idina Menzel) שמדובבת את אלזה בסרט. אלזה שרה את השיר אחרי שנטשה את הממלכה בעקבות גילוי הכוחות שלה על ידי התושבים ההמומים. בשיר אלזה משחררת סוף סוף את הכוחות שלה אחרי כל השנים שריסנה את עצמה והתאפקה לא להביא אותם לידי ביטוי בגלל ההרס שהם גורמים. השיר זכה עד עכשיו ליותר מ-76 מיליון צפיות ביוטיוב.



3. סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס- מתוך הסרט מרי פופינס משנת 1964. את השיר שרה מרי פופינס אחרי שזכתה במירוץ סוסים ונשאלה על ידי עיתונאים איך היא מרגישה בעקבות הניצחון. אחד העיתונאים אמר שבודאי אין מילה שמתארת את ההרגשה שלה והיא אמרה שדווקא יש- Supercalifragilisticexpialidocious. את השיר שרה ג'ולי אנדרוז שגילמה את האומנת מרי פופינס בסרט.



4. Hakuna Matata - מתוך הסרט מלך האריות משנת 1994. את השיר הלחין אלטון ג'ון ואת המילים כתב טים רייס. האקונה מטטה הוא משפט בסוואהילית שפירושו "אין דאגות". את השיר שרים טימון (סוריקטה שמדובבת על ידי נתן ליין) ופומבה (חזיר יבלות מצוי שמדובב על ידי ארני סאבלה), וסימבה, אריה צעיר שמדובב על ידי ג'ייסון וויבר (קול כגור) וג'וסף וויליאמס (כמבוגר).  טימון ופומבה משכנעים את סימבה לשכוח את העבר וליהנות מההווה, ובין שאר השכנועים פומבה מראה לסימבה איך סבל בעבר מנידוי חברתי בגלל נפיחותיו המוגזמות.



<<<לשירים הבאים >>>

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות