חפש

מסיכת פנים אחידות- האם נמצאה האלטרנטיבה לניתוחים פלסטיים?

מה היית אומרת, אם לא היית צריכה למרוח על הפרצוף יום אחרי יום שכבות על גבי שכבות של מייק אפ, או לא היית חולמת על ניתוח פלסטי או מבזבזת הון תועפות על קרמים לפנים, רק בשביל להתאים את מראה הפנים שלך לתקן היופי שקבעה החברה?
זה מה שעבר בראשה של המעצבת הסינית Zhuoying Li כשהשיקה את הפרוייקט שלה- Uniface mask (מסיכת פנים אחידה).
עיניים ענקיות כמו של דמות אנימה (אנימציה יפנית), ריסים ארוכים, גשר אף גבוה, סנטר ולחיים צרים, אלה המאפיינים של הפנים שעיצבה לי, בהתבסס על תווי הפנים הנחשקים על ידי נשים. צוות המדענים שעבד על המסכה פיתח את טכנולוגיית "העור הביוני" כדי לייצר מסיכה שעשויה מחומר דמוי עור אנושי, שהוא דק מאד ומאפשר לנקבוביות העור האמיתי לנשום דרכו. המסיכה נקשרת לעור הפנים באמצעות דבק מיוחד וכך מי ששם את מסיכת הפנים האחידות לא מרגיש אותה, כמו ללכת עם ולהרגיש בלי.
כן, זה רציני לגמריי, הם באמת מתכוונים שתקנו את המסיכות האלה ותלכו איתן ואם אתם חוששים להיראות כמו בובה שאין לה הבעת פנים, אל תדאגו. המסיכה שעשויה מחומר אלסטי בטוח ואיכותי שעומד בתקני ה- FDA מאפשרת גם לדבר איתה, לעשות פרצופים, לחייך ואפילו לישון בלי להרגיש שום הבדל בחיים שלך.
אם החלטתן ללכת על זה ולרכוש את המסיכה, קניתן לעצמכן את אידאל היופי בלי להוציא כסף על מייק אפ, איפור וניתוחים פלסטיים. הכל בא בחבילה אחת. מה אתן אומרות?

קישור לאתר הרשמי Uniface Mask

מסיכת פנים אחידות

Uniface mask




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות