חפש

בנות שנראות כמו בובות

כוח המשיכה של ילדות קטנות לבובות הוא עצום. מגיל מאד קטן ילדות רוצות לשחק בבובות בלי הפסקה, במיוחד בבובות שנראות כמו בני אדם, כמו למשל ברביות. אולי בנות רואות בבובות חברות, אולי מודל לחיקוי, מה שבטוח שכשזה קיים בגיל צעיר זה נחשב לתופעה נורמלית. מה קורה אצל בנות שמזהות אצלן מראה בובתי ומחליטות לטפח אותו ולהקדיש לכך את חייהן? יש נערות ואפילו נשים שמטפחות מראה של בובה ולא מפסיקות להצטלם ולפרסם את עצמן כבובות. באינטרנט יש כמה כאלה שהתמונות והסרטונים שלהם מתפשטים בקצב ויראלי, והבאנו לפניכם כמה מהן:

קוטאקוטי Kotakoti - התמונות של קוטקוטי, היום נערה בת 18, החלו לרוץ ברשת לפני כשנתיים, בגלל היותה דומה לבובה. שמה האמיתי (כנראה) הוא דקוטה רוז והיא מדגמנת עבור הסוכנות Bravo Models. לדקוטה יש חשבון טוויטר, בלוג, ערוץ ביוטיוב וצילומי מגזינים רבים ויש לה מאות אלפי מעריצים ברחבי העולם. אומרים שהיא נראית כמו ברבי, לי היא נראית יותר כמו דמות אנימה. מרוב צילומים וסרטונים נראה שהיא עסוקה כל היום בלהסתרק, להתאפר, להתלבש ולהצטלם. מאד מעניין.

סרטון:


המלאכית ונוס, Venus Angelic  היא היום נערה בת 17, שלפני שנתיים התחילה את דרכה כבובה עם סטייל יפני. היא גרה בלונדון וגם לה יש מאות אלפי מעריצים שמנויים לערוץ שלה ביוטיוב, לדף הפייסבוק שלה, לטוויטר, לטמבלר ולאינסטגרם. השם האמיתי שלה הוא ונוס פלרמו והאובססיה שלה לבובות התחילה בגיל מאד צעיר. היא מצלמת סרטונים ומעלה אותם ליוטיוב שבהם היא מלמדת איך להיראות כמה.  האתר הרשמי של ונוס אנג'ליק.
ונוס אנג'ליק- תמונה מעמוד הפייסבוק
ונוס אנג'ליק- תמונה מסרטון יוטיוב בו היא מלמדת איך להיראות כמו בובת רובוט אנדרואידי
Wang Jia Yun - וואנג היא סטודנטית מסין שהפכה למפורסמת בין לילה בבלוגספרה הסינית והקוריאנית כשתמונות שלה החלו לרוץ ברשת בגלל המראה הבובתי שלה. התמונות שלה קיבלו יותר ממיליון צפיות והיא קיבלה את השם "צ'ונג צ'י ווה ווה" שפירושו בובה מתנפחת. מאוחר יותר נחשף הסוד שלה- איפור ועריכה בפוטושופ. התמונות של המראה הטבעי שלה דלפו לרשת לאכזבת המעריצים. היום וואנג ממשיכה להעלות תמונות שלה במראה הבובה לפייסבוק ויש לה עשרות אלפי מעריצים.
וואנג ג'יה יון במראה של בובה בעמוד הפייסבוק שלה
עם פוטושופ ובלי פוטושופ

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות