חפש

ארוחות שקטות

בתלמוד הבבלי מסופר על רב נחמן ורב יצחק שישבו ביחד לארוחה. רב נחמן ביקש מרב יצחק לומר דברי ברכה והוא סירב משום ש"אין משיחין בשעת הסעודה פן יקדים קנה לושט". אם גם אתם דוגלים בגישה הזו, או שאתם פשוט אוהבים לאכול בשקט בלי המולה מסביבכם, תמצאו את מבוקשכם במסעדה Eat שבברוקלין בניו יורק.
פעם בחודש מציעה המסעדה Eat ארוחה של ארבע מנות שמתנהלת בשקט מוחלט, על פני 90 דקות.
השף המנהל של המסעדה ומתכנן האירועים ניקולס נאומן סיפר שהרעיון של ארוחה שקטה בדממה מוחלטת הגיע אליו בעת טיול בהודו במנזר בודהיסטי. הוא העריץ את הנזירים הבודהיסטים שאוכלים בכל בוקר את הארוחה שלהם בדממה מוחלטת והחליט לאמץ את הרעיון. כשאוכלים בשקט אין הסחות דעת, פשוט מתרכזים באוכל ונהנים ממנו.
הלקוחות בינתיים מכבדים את הרעיון ורובם נהנים ממנו. לפחות כחוויה חד פעמית. שעה וחצי של ישיבה שקטה וריכוז. אם מישהו מרגיש שהוא רוצה להתעטש- הוא יוצא החוצה. גם עם המלצרים לא שוברים שתיקה, הם פשוט מגישים את המנות בשקט. הייתם מסוגלים לעמוד בחוויה הזאת?
חוץ מארוחות הערב השקטות שמתקיימות פעם בחודש, האוכל במסעדה הוא 100% אורגני וטרי שעשוי מירקות מקומיים, דגים טריים שדגו אתם בסביבה, בשר וחלב מחיות חופשיות. גם הרהיטים וכלי ההגשה הם עבודת יד. בעלי המסעדה דוגלים באהבה ודאגה לסביבה ולאנשים.
כדי להשתתף בארוחות השקטות יש להזמין מקום מראש.
קישור לעמוד הפייסבוק של המסעדה
קישור לאתר הרשמי של המסעדה
תמונה מעמוד הפייסבוק

תמונה מעמוד הפייסבוק
Image courtesy of marin / FreeDigitalPhotos.net

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות