חפש

7 סיפורים על חמות מהגיהנום


איך אתם מסתדרים עם החמות שלכם? מה אתם מרגישים כלפיה?
היחסים עם החמות הם נושא מורכב וטעון עוד משחר ההיסטוריה. הם יכולים לנוע מאהבה פורחת ועד שנאה שגורמת לשני הצדדים לעשות דברים שאי אפשר להאמין. בין אם אתם אוהבים את החמות שלכם ובין אם לא, קבלו כמה סיפורים על חמיות שיגרמו לשיערות שלכם לסמור וללב שלכם להתמלא באהבה לחמותכם:

סיפורים נוראיים על חמיות שלא מהעולם הזה:

האמא שהרימה את האוטו של בעלה של בתה בגלל שלא שילם לה את החוב
לאישה הסינית וואנג צ'ין נמאס שבעלה של בתה לא מחזיר לה את ההלוואה שלקח ממנה ומתחמק בכל פעם בתירוצים שונים. היא שכרה מנוף והרימה את הרכב שלו עד למרפסת ביתם. היא השאירה את הרכב באוויר וקיוותה שזה יגרום לו להתחיל להחזיר את הכסף, אך מסתבר שזה לא עזר. לדבריה הוא היה חייב לה חצי מיליון דולר שלווה כדי להשקיע בעסק שלו. היא החזיקה את המכונית שלו כבת ערובה אבל כשגילתה שהוא מנסה להחזיר אותה, היא איבדה את הסבלנות. לבסוף היא פשוט החנתה את האאודי שלו במרפסת שלה ובכך גמרה את הסיפור. האם הוא החזיר את החוב? האמת שזה לא ידוע כי הם לא מוכנים למסור פרטים נוספים.
קישור
החמות שהתחתנה עם החתן שלה
מי אמר שגברים תמיד שונאים את חמותם? יש כאלה שכל כך אוהבים אותן, שהם אפילו מתחתנים איתן. זה מה שקרה לג'ודה מגרזדזה מזימבבווה. חודשיים אחרי שאשתו האהובה רוזי נפטרה בשנת 2008 הוא עבר לגור עם אמא שלה פליסטוס. עד מהרה היחסים ביניהם הפכו לרומנטיים וב-2010 הם לקחו אותם שלב קדימה ומיסדו את הקשר. לחתונה בקושי באו אורחים כי בני המשפחה ראו את הקשר הזה בעין מאד לא יפה. אחרי שג'ודה מת בעצמו, מספרים שהמשפחה שלו לא הרשתה לאשתו לבוא להלוויה כי הם ממש לא אהבו את הקשר שלה עם בנם.
מקור
החמות ששילמה פיצויים בסך 65,000 £ בגלל שהטרידה את כלתה
בשנת 2006 הורה בית המשפט של נוטינגהאם שבאנגליה לאישה בשם דלביר קאור בהאר לשלם לכלתה ג'ינה סינג פיצוי בסך 35,000 £ בגלל שלטענתה של כלתה זו הציקה לה והטרידה אותה במשך חודשים.
הכלה טענה שאמו של בעלה הפכה אותה לאסירה בביתה ואילצה אותה לעלות כל יום בשעה 6:30 אל הדירה של האם לנקות, בין השאר גם את האסלה שלה בלי מברשת. בני הזוג גרו ביחד עם אמו של החתן באילפורד שבמזרח לונדון. האם מנעה מהכלה גם ביקורים במקדש הסיקי, שיחות טלפון, הגבילה את ביקורי המשפחה שלה, הכריחה אותה לגזוז את שיערה למרות שלפי הדת שלה אסור ולא נתנה לה ללכת לרופא אחרי שהתפתח לה זיהום ביד. סינג ובעלה התגרשו בשנת 2003 והיא תבעה את האם בעילה של הטרדה, על פי חוק שחוקק בשנת 1997. זו היתה הפעם הראשונה שתביעה מסוג זה הוגשה. מקור

החמות שניסתה להניק את הנכד שלה
תארי לך שאת נותנת את התינוק שלך לחמותך כדי שתשמור עליו לכמה זמן, וכשאת חוזרת את תופסת אותה על חם מנסה להניק אותו! זה מה שקרה לאם טרייה שהיתה ביחסים רעים עם חמותה.
לדברי האם ההמומה היא תפסה את הסבתא חולצת שד אחד עבור בנה, וכשהוא לא הצליח לינוק היא גיחכה ואמרה: "או, זה לא עובד, בוא ננסה את הצד השני" ואז העבירה אותו לשד שני והכניסה את הפיטמה לפיו.
האם והסבתא מתגוררות בטוסקנה שבאיטליה והסבתא טענה שרק רצתה לחזק את היחסים עם הבמבינו שלה.
מקור
החמות ששלחה מכתב גס רוח לכלתה שהופץ ויראלית ברשת
קרולין בורן הפכה לחמות המפלצתית ביותר בעולם כשהאימייל הנוקב ששלחה לכלתה התפשט באופן ויראלי בכל רחבי הרשת בשנת 2011.
קרולין בת ה- 60 כתבה למי שעמדה להפוך לכלתה, היידי ווית'רס בת ה- 29, אימייל נוזף אחרי שזו בילתה סופשבוע בביתם שבדבון (אנגליה). במכתב היא העבירה ביקורת על ההתנהגות "חסרת החן" שלה, על ההרגלים שמתאימים ל"אחת שלא סיימה בית ספר תיכון" ועל חוסר הנימוסים שלה.
היא המשיכה ותיארה את ביקורה של ווית'רס כ"מדהים בגסות שלו" וטענה שהיידי מצאה מכרה זהב כשמצאה את בנה שנמצא הרבה מעל הליגה שלה. "אני מבינה שההורים שלך לא יכולים לממן מכיסם חלק מהחתונה" כתבה בורן שגרה בבית פרטי בן 5 חדרים ששוויו £800,000 "אין שום רע בכך חוץ מזה שהם יכלו כמו שמקובל לחסוך במשך השנים לעתיד בשביל חתונת בתם ואם הם לא עשו את זה, אני מצפה שהחתונה תהיה צנועה ומתאימה לרמת ההכנסה של שניכם".
היידי הכלה ההמומה העבירה את האימייל קוטל האופי אל חברותיה הקרובות שהעבירו אותו למכרים וקרובים שלהן ותוך כמה ימים האימייל הופץ ברחבי הרשת עד שהגיע לתכנית החדשות הגדולה ביותר באנגליה, לעיתונים היומיים ולאתרי אינטרנט מרכזיים. כמה חודשים לאחר מכן התחתנו בני הזוג המיועדים בלי נוכחותה של האם הביקורתית. הכלה היידי וותרס חבשה על ראשה מעין שמשייה מוזרה שהגבילה את הראייה שלה ולכן היתה תלויה לחלוטין בחתן שלה פרדי בורן שיכוון אותה בסביבה. מקור כולל האימייל
צילום מסך
החמות ששכרה רוצח להרוג את כלתה
אם עדיין לא השתכנעתם שיש חמות גרועה יותר משלכם, תקראו את זה: ב2013 שכרה דיאנה ריבס קוסטרקיס בת ה- 70 את שירותיו של רוצח שכיר כדי שיהרוג את כלתה ואם נכדיה, אנג'לה קוסטרקיס.
הסבתא מפלורידה נעצרה על ידי המשטרה וטענה שאשתו של בנה היתה שיכורה ואיימה על בנה שתעזוב אותו ותיקח את ילדיהם לקולורדו. אנג'לה הכחישה את המיוחס לה ואמרה שלא ידעה בכלל שזה מה שחמותה מתכננת עבורה. כמה שבועות לפני זה, היא סיפרה, אמו של חתנה אפילו נתנה לה חיבוק גדול ואמרה שהיא שמחה שהן חברות כל כך טובות.
קוסטרקי הציעה לרוצח השכיר שהיה בעצם שוטר סמוי 5,000$ עבור ביצוע המשימה. היא שילמה לו 1,500 $ במזומן ואמרה לו שאת השאר יקבל מהתכשיטים שיוכל להסיר מגופת המתה.
חמות מאחורי הסורגים- קישור
ולאחרונה "חביבה" האמא שהתקשרה לחצי מהאורחים בחתונה ואמרה להם שהחתונה מבוטלת
איש אחד זכה בתחרות רדיו של החמיות הגרועות ביותר כשסיפר על אמא של אשתו הסתייגה כל כך מהחתונה שלהם, שיום לפני החתונה היא התקשרה לכל קרובי המשפחה מהצד שלה (הצד של הכלה) והודיעה להם שהחתונה מבוטלת כי בני הזוג נפרדו והחתן הולך לכלא. ביום החתונה הגיעו כמובן רק חצי מהמוזמנים והאם אמרה לבתה שהסיבה היא שאנשים פשוט לא הגיעו מיוזמתם. איזו מתוקה!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות