חפש

עבודות לבני נוער

עבודה ראשונה לבני נוער יכולה להיות חוויה מצד אחד מפחידה, אך מצד שני גם מרגשת ומסעירה.
המשמעות של להיות נער עובד היא להיות מחויב, אחראי ובעל לוח זמנים מלא. פתאום ההתחייבות היא לא רק כלפי המשפחה או בית הספר, אלא כלפי מעביד  שלא הכרת קודם או שלא היית איתו בקשר מחייב. בפעם הראשונה שעוברים את זה, זה די מפחיד.
ברוכים הבאים לעולם המבוגרים.
כדי לעבור את העבודה הראשונה שלכם בצורה חלקה ונעימה, כדאי לחפש תחום שיתאים לכם, תחום שבו המעסיקים כבר מורגלים בהעסקת בני נוער ותוכלו למצוא עוד נערים שעובדים בו כמותכם, למשל:

לבני נוער שאוהבים ילדים
מי שאוהב ילדים ומסתדר איתם טוב, יש לו סבלנות, אחריות וכמובן עירנות, יכול למצוא עבודה עם ילדים כמו בייביסיטר, הפעלה בקייטנות, הוצאת ילדים מהגן. בבייבי סיטר אפשר להרוויח כסף טוב. חשוב לדעת שאם אתם עושים בייביסיטר, אל תחשבו שאתם יכולים לפשוט על הבית שבו אתם עובדים, לחסל את כל המאכלים, לחטט, לעשות בלגן או להזמין חברים. אם תעשו את הדברים האלה, זוהי הפעם האחרונה שתוזמנו- תזכרו שהזהרתי אתכם :) . ההורים שהזמינו אתכם לעשות בייביסיטר עוקבים אחריכם והם בודקים  הכל- מתי השכבתם את הילד שלהם לישון, מה אכלתם, איפה יש בלגן ועוד.
עבודה עם ילדים יכולה להיות כייפית. אתם יכולים לשחק עם הילד, לצחוק איתו ולשעשע אותו ולהרגיש גם מאד בוגרים. חשוב רק לזכור שבעבודה עם ילדים חשוב להיות עירניים  כל הזמן ולפקוח שבע עיניים. לא משחקים בסמארטפון, לא מתכתבים עם חברים ולא משחקים משחקי מחשב שלוקחים את כל תשומת הלב שלכם. אם אתם מרגישים שהעבודה הזאת לא בשבילכם, מה דעתכם על התחום הבא-

לבני נוער שאוהבים כלבים
גם אם אתם גרים בעיר או ביישוב כפרי, תמיד יש כלבים בסביבה. להרבה בעלי כלבים אין זמן לטייל עם הכלבים שלהם והם מחפשים מישהו שיוציא אותם פעם או פעמיים ביום. פרסמו את עצמכם בתור דוגי סיטר ותוכלו לטייל עם כלבים תמורת תשלום. אם אתם נהנים מחברת הכלבים הרווחתם גם זמן מהנה וגם כסף.

לבני נוער שאוהבים ללמוד - שיעורים פרטיים
אם אתם תלמידים טובים ושולטים בחומר הלימוד, הרווחתם. לא קשה למצוא עבודה במתן שיעורים פרטיים והורים מוכנים לשלם עבור שיעור פרטי די הרבה. גם אם תציעו הנחה עבור מתן שיעור פרטי בגלל שאתם צעירים וחסרי ניסיון, עדיין תרוויחו טוב.

לבני נוער שירותיים ואדיבים- מסעדות ובתי קפה
עבודה במלצרות היא משתלמת מאד. מרוויחים גם משכורת בסיסית וגם טיפים. עבודה כזאת גם תאמן אתכם לחיים היטב. מה שדרוש זה סבלנות, אדיבות, הקשבה וקואורדינציה טובה כדי לא לשפוך שום דבר על הסועדים.

לבני נוער שאוהבים טבע- גננות
תמיד יש בסביבה אנשים שצריכים מישהו שיכסח להם את הדשא כי אין להם זמן, יעקור עשבים, יגזום שיחים וכו'. זה הזמן ללמוד איך עושים את זה ולהציע את שירותיכם בשכונה.

עוד עבודות אפשר למצוא בתחומי הדיילות ברשתות שיווק, חלוקת פליירים, עזרה בחנויות בספירת מלאי ועוד.
רק הקפידו לעמוד על זכויותיכם ולא לוותר, כי להעסקת בני נוער יש חוקים שנועדו להגן עליהם.
על החוקים תוכלו לקרוא כאן.
בהצלחה!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות