חפש

סודות של אמהות

קורה לפעמים שילדים מכנים אותי בנוכחותי "אישה". למשל ילד אומר לחבר שלו: "האישה הזאת אמרה ש..."  או (לילד או ילדה אחרים) "האישה הזאת היא אמא שלך?" ועד כל מיני. לילדים האלה ולאף אחד מהסובבים אותנו באותו רגע אין מושג איך אני מזדעזעת מבפנים כשמכנים אותי כך. מה? אני? אישה? אני בכלל לא אישה! אני נראית כמו אישה? אני ילדה בדיוק כמוכם. 
אמנם ממרומי שנותי וניסיון החיים שצברתי אני אמורה להרגיש כמו אישה, אבל מה לעשות שבתוכי יש נפש ילדותית שעדיין לא התבגרה ועדיין לא מרגישה ראויה להיקרא "אישה"?
אמנם אני אמא, אבל אני בכל זאת מרגישה עדיין כמו ילדה קטנה. זה הסוד שלי. אבל אל תגלו לאף אחד - כדי שלא יפקפקו בכישורי האמהות שלי.
יש עוד כמה סודות שאמהות לא מגלות. וכמו שאתם יודעים, אין כמו האינטרנט כדי לגלות סודות שיושבים על הלב. 
מצאתי ברחבי הרשת כל מיני סודות שאמהות גילו, דברים שלא כל כך נעים לספר, אבל אם זה אנונימי אז אפשר ואני חולקת אותם כאן איתכם:

- לפעמים כשאני נכנסת לאוטו לפני הילדים כדי להוציא אותו מהחניה אצל סבא וסבתא, מתחשק לי לשים גז ולברוח....

- היתה לי קופסה של תחליף חלב לתינוקות שעברו יותר מארבעה ימים מאז שהיא נפתחה ובכל זאת השתמשתי בה...
האמת שהתינוק שלי היה אחר כך בסדר גמור וכלום לא קרה לו.

- עזבתי את התאומים בני החמישה חודשים שלי לבד בבית ונסעתי לקחת משהו מחברה. בזמן שיצאתי הם ישנו וידעתי שלא יקרה כלום. אנחנו גרים בסביבה בטוחה ועזבתי אותם לבד בבית בסך הכל לכמה דקות.

- אני די שמחה שהתינוקת שלי קצת מאחרת בהתפתחות. היא כבר בת שנה והיא עדיין לא הולכת ולא עומדת על שלה. האחות הגדולה שלה רצה כבר בגיל 10 חודשים. ככה אני נהנית יותר זמן מזה שהיא תינוקת...

- היינו במסיבת יום הולדת בחצר ואני שתיתי דיאט קולה בפחית והשארתי אותה על הכיסא שעליו ישבתי. הלכתי לרגע וכשחזרתי ראיתי שהתינוק שלי, שהיה בן עשרה חודשים, שתה ממנה. הוא עשה פרצוף נגעל לגמריי ופתאום נזכרתי שזרקתי לתוכה בדל של סיגריה! נבהלתי נורא, לקחתי את הבן שלי מהר לתוך הבית וניסיתי להוציא לו את הדבר המגעיל הזה מהפה. הרגשתי נורא. אבל לפחות אחרי שזה קרה לי הפסקתי לעשן...

- לא קיימתי יחסי מין עם בעלי מאז שהבת שלנו, שהיום היא בת שישה חודשים, נולדה. האמת שזה לא חסר לי. משהו לא בסדר איתי?

- אני שונאת שאנשים אחרים מחזיקים את התינוקת שלי. אני תמיד ממציאה סיפורים כדי שלא יעשו את זה כמו: "היא צריכה לאכול עכשיו", או "היא עייפה". אני יודעת שזה נשמע לא טוב, אבל אני פשוט אמא מאד מגוננת וחרדתית.

- אני שותה קפה למרות שאני מניקה. אני יודעת שזה לא מומלץ ושמותר לשתות רק כוס אחת ביום, אבל אני חייבת את הקפאין שלי! אני שותה ארבע כוסות קפה ביום וממש מקווה שזה לא משפיע על התינוק שלי.

- נשכתי את הבת שלי. כשהיא היתה תינוקת היא היתה כל כך עגלגלה ומתוקה. כל הזמן הייתי מנשקת אותה ופעם אחת לא בכוונה הכנסתי את היד השמנמנה שלה לפה שלי ולא בכוונה נשכתי. זה כאב לה והיא בכתה ואני כל כך התנצלתי (היא לא הבינה את המילים אבל בטח את הכוונה).

- כשאני מגלה באמצע הלילה שהבן שלי עשה פיפי במיטה, אני שמה לו על זה מגבת וחוזרת לישון.

מה איתך? האם גם לך יש סודות שבא לך לגלות?
אם יש לך סוד שיושב לך על הלב, אשמח אם תכתבי אותו בתגובות. אם יש לך משהו להגיד על הסודות של האמהות האחרות, אשמח אם תגיבי כאן.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות