חפש

10 דברים מוזרים שאנחנו עושים כשאנחנו לבד

קיראו את הרשימה הבאה, של 10 הדברים המוזרים שאנחנו מעזים לעשות כשאנחנו לבד לגמריי. אם כולם עושים את הדברים האלה, למה בעצם אנחנו לא עושים אותם גם ליד אנשים? 🙂

1. מדברים לעצמנו בקול רם
כשאנחנו לבד, הרבה פעמים בלי להרגיש אנחנו מדברים לעצמנו. אבל אם אנחנו קולטים מישהו אחר עושה את זה (מישהו שחושב שהוא לבד ולא יודע שאנחנו רואים אותו) אנחנו חושבים שזה מה זה מוזר. בדרך כלל, כשאנחנו תופסים את עצמנו עושים את זה, אנחנו קצת מתבלבלים וחושבים: האם זה נורמלי? אני מקווה שאף אחד לא ראה…
הכי מצחיק זה כשאנחנו מתווכחים עם עצמנו. אנחנו מנסים לשכנע את עצמנו שאנחנו טועים בזמן שאנחנו יודעים שאנחנו צודקים. ככה אנחנו מרגישים שאנחנו מתווכחים עם מישהו חכם שיודע לנהל שיחה…

2. מפליצים הכי חזק שאנחנו יכולים
כשאנחנו מחוץ לבית ויש סביבנו אנשים, אנחנו מנסים להתחמק וללכת למקום מרוחק ומבודד שם אנחנו מביאים נפיחה קלה כמה שאפשר, כדי להימנע מהריח והרעש. אבל כשאנחנו לגמריי לבד, הכי כייף זה להפליץ כמה שיותר בקול ובעוצמה בלי לפחד שיתפסו אותנו או שנהרוג מישהו עם הריח.

3. רוקדים
לרקוד לבד נראה מצחיק בהתחלה, אבל כל אחד עושה את זה ובכל מיני דרכים מוזרות. גם אם אתם לא הטיפוסים שרוקדים במסיבות וחתונות, ובדרך כלל אתם נדבקים לרצפה ואף אחד לא מצליח לגרד אכם משם ולגרור אכם לרחבת הריקודים, כשאתם לבד אתם פתאום מרשים לעצמכם להתפרע בסגנונות ריקוד יצירתיים פלוס תנועות אקרובטיות ונענועים סקסיים של הישבן שלא היו מביישים אף רקדן מקצועי. 

4. מסתובבים בבית עם תחתונים
יש אנשים שמרגישים שלהסתובב ערומים בבית כשהם לבד ואף אחד לא רואה זה מרגיע ומשחרר. יש כאלה שמתביישים גם כשהם לבד. בכל מקרה, בימים חמים, אין כמו להסתובב בבית בבגדים תחתונים ולהתאוורר.

5. עושים פרצופים מצחיקים מול המראה
כשאנחנו לבד מול המראה, אנחנו אוהבים לעשות פרצופים מצחיקים ולבדוק איך אנחנו נראים עם פנים מעוותות, איך החיוך שלנו נראה, איך אפשר לשפר את הפרצוף עם פוזות שונות ומשונות. הכי מצחיק זה שאיך שאנחנו נכנסים למעלית, אם אנחנו לבד, אנחנו מייד מקרבים למראה שבה את הפרצוף שלנו לבדוק אם יש לנו משהו בשיניים… יש מישהו שזה לא קורה לו? 
6. גולשים באתרים למבוגרים בלבד
לא אמרתי שכולם עושים את זה. אתם בטח לא. אבל יש הרבה כאלה שכן. מה לעשות שבאינטרנט אפשר למצוא הכל ובחינם, בכל הצורות, המינים והסוגים. יש מישהו שלא מסתכל על זה כשהוא לבד?!?

7. שמים מוסיקה בפול ווליום
אם אתם צעירים לפחות ברוחכם, אתם בודאי נהנים לשים את המוזיקה שאתם אוהבים הכי חזק שאפשר ולא מעניין אתכם כלום מסביב. כמובן שיש גם כאלה שרוקדים (ראו סעיף 3).

8. מכווצים ומשחררים את הטוסיק
זה באמת משהו מוזר, אבל תודו שהפעולה של שחרור וכיווץ שרירי הישבן היא כייפית ומרגיעה והרבה אוהבים לעשות אותה. רק שבדרך כלל אי אפשר לעשות אותה בציבור כי מי שעומד מאחוריכם יכול לראות שמשהו מוזר קורה למכנסיים שלכם מאחורה.

9. יושבים בשירותים עם דלת פתוחה
טוב, אתם לבד בבית, מה הטעם לטרוח לסגור את הדלת? איזה כייף זה להשתין או לחרבן עם דלת פתוחה? זה כמעט כמו לעשות את זה בטבע. 


10. מצלמים את עצמכם 
כשאתם לבד, זה הזמן להרשות לעצמכם להצטלם בכל מיני תנוחות, תלבושות, תסרוקות ואיפור, כדי למצוא באיזו פוזה אתם הכי פוטוגניים ואולי סוף סוף להחליף את תמונת הפרופיל שלכם בפייסבוק או באתר ההכרויות שאליו אתם רשומים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות