חפש

בתי קפה עם חתולים מסביב העולם

אם אתם נמנים על אוהבי החתולים, ורוצים לשבת בבית קפה שבו חתולים יסתובבו לכם בין הרגליים וידרשו ליטופים, או שאפילו ישבו איתכם ליד השולחן, אין כמו בית קפה שמגדל חתולים. אתם יכולים לצפות בהם משחקים, עושים שטויות של חתולים או ישנים בפוזות מוזרות, לתת להם אוכל של חתולים, ללטף אותם ולשמוע גירגורים ולהנות מכמה שהם חמודים. 
לבתי קפה עם חתולים אי אפשר להגיע עם החתולים שלכם, ובדרך כלל אלה מקומות שמשמשים מקלט לחתולים חסרי בית שגם מוצעים לאימוץ. תוכלו להנות שם מחתולי המקום ואין כמו תמונה לאינסטגרם של חתולים שיושבים איתך בבית קפה. רק אל תשכחו כללי ברזל: לא להציק לחתולים, לא להרים אותם, לא לצלם אותם עם פלאש ולא להעיר אותם כשהם ישנים! 
בית קפה עם חתולים


לצערנו בישראל אין עדיין בתי קפה שאפשר לבלות בהם עם חתולים, אבל אם אתם בחו"ל ומחפשים בתי קפה עם חתולים, הנה המקומות הכי החתוליים שיש:
ארה"ב
 
Meow Parlour, מנהטן, ניו יורק
זהו בית הקפה הקבוע הראשון לחתולים שנפתח במנהטן שבניו יורק. הוא נפתח בדצמבר 2013, הוא מציע למבקרים בו ביקורי משחק עם חתולים, ואם אתם נקשרים לאחד מהם, תוכלו לאמץ אותו. מומלץ להזמין מקום מראש. אפשר להנות במקום ממשקאות ומוצרי מאפה המסופקים על ידי החברה האחות Macaron Parlour.

koneko cat cafe, מנהטן, ניו יורק
המילה koneko משמעותה ביפנית "חתלתול". זהו בית קפה בסגנון יפני שנפתח בשנת 2016, שבו אפשר להנות מאוכל יפני, קינוחים יפנים ולשתות סאקה. אפשר לשחק עם חתולי המקום ולאמץ חתול. בית הקפה נמצא בלואר איסט סייט של מנהטן. המשימה של Koneko היא למצוא בתים אוהבים לחתולים שהוצאו מרשימת ה"בסיכון" של העיר על ידי השותף שלהם, Anjellicle Cats Rescue. רשימת הסיכון היא התחנה האחרונה של החתולים העזובים של ניו יורק - הם אמורים להיות מומתים זמן קצר לאחר מכן.

Brooklyn Cat Café, ברוקלין, ניו יורק
בית הקפה לחתולים הזה נמצא ממש ליד שדרת אטלנטיק, בשכונת ברוקלין הייטס. זהו מרכז אימוץ ומרחב קהילתי המנוהל בהתנדבות אנשים שפועלים למען חתולים חסרי בית, מצילים אותם ומחפשים להם בתים וגם עושים פעילויות של חינוך והסברה למען חתולים. ה-Brooklyn Cat Cafe מנוהל על ידי עמותת ברוקלין למען רווחת בעלי החיים והוא בית הקפה היחיד ללא מטרות רווח לחתולים בניו יורק. מאז שהמקום נפתח בשנת 2007, הוא הציל יותר מ-7,000 חתולי רחוב.
מומלץ להזמין מקום, אך לא חובה. אפשר להזמין בתשלום מקום למסיבת חתלתולים, שבה תוכלו לשחק עם חתלתולי המקום שהוצלו מהרחוב, לצלם אותם, ללטף אותם ולפנק אותם או לשחק בחדר של החתולים הבוגרים יותר. לשמחתם של בני ברוקלין המודעים לסביבה והתיירים המבקרים במקום, יש במקום פינוקים טבעוניים וצמחוניים.

אירופה
La Gatoteca, מדריד, ספרד
La Gatoteca הוא פרויקט חלוצי, השואב את השראתו מבית הקפה neko-cafe היפני, שנועד לעזור לחתולים. כדי להפוך את הרעיון הזה למציאות, ABRIGA, עמותה ללא מטרות רווח הפועלת אך ורק עם חתולים, השיקה באוקטובר 2013 את המקום. זהו חלל חדשני בלב מדריד, שבו תוכלו ליהנות מחברה, משחק וחיבה של מושבה של כ-24 חתולים. המקום מסביר פנים ומבוסס על רווחת החתולים, ואפשר ללטף בו חתולים, להכיר אותם טוב ואפילו לאמץ. אם אתם נמצאים בחופשה במדריד ומתגעגעים לחתולים שלכם, תוכלו לבקר שם. המקום אינו בית קפה בעצם אלא יותר מקלט לחתולים, אבל אפשר לשתות שם קפה ומשקאות אחרים בחינם ולקנות מתנות ובכך לתמוך בהם.


Catcafe 60 cats Cats Republic, סנט פטרסבורג, רוסיה
Catcafe 60 cats Cats Republic הוא חלק ממוזיאון החתולים. זהו מקום אותנטי, מיוחד במינו בארץ. המקום הזה משלב בית קפה קטן ונעים, מועדון קטן, חנות מזכרות (כל הפריטים קשורים לחתולים), ואולם "תרפיה בחתולים". 
זהו מקום מפגש לאוהבי חתולים ותיירים. המטרה העיקרית היא לעזור למצוא בתים לכל אותם חתולים, לשתף בבעיות של חיות המחמד חסרות הבית וליצור יחס אנושי כלפיהם. בזכות המקום, כ-700 חתולים מאומצים בכל שנה.
זהו גם חלל אמנות לאירועים שונים המוקדשים לתרבות החתולים - תערוכות, קונצרטים של מוזיקה חיה (שהם קוראים להם catcerts), סדנאות, יום העיקור העולמי ועוד. "רפובליקת החתול" פועלת למען צדקה וממומנת בתרומות של מבקרים. דמי התרומה אינם קבועים - תרמו כמה שתרצו. זמן הביקור אינו מוגבל. מותר לכולם לגעת, ללטף ולצלם את החתולים.

Le Café des Chats, פריז, צרפת
בית הקפה נפתח בפריז בשנת 2013 ונועד להפגיש אנשים עם חתולים. אפשר להנות מתפריט עשיר ולפגוש את תריסר חתולי המקום (שהם לא לאימוץ), חתולים שאומצו מעמותות למען בעלי חיים. אפשר לשבת לשתות קפה וללטף את החתולים, אך אסור להפריע להם בעיסוקיהם, להעיר אותם משנתם ולתת להם לאכול.

Pee Pees Katzencafé, ברלין, גרמניה
Pee Pees, שנפתח ב-2013, היה בית הקפה הראשון לחתולים בברלין. זה קצת מחוץ למסלול - כ-20 דקות נסיעה ממרכז העיר - אבל זה שווה את זה בשביל הזמן, העוגות והמאפים הביתיים הטעימים. אפשר להזמין במקום גם ארוחת בוקר. צריך להזמין מקום מראש.

Cat Café Macskakávézó, בודפשט, הונגריה
Cat Café Macskakávézó נפתח בשנת 2014, וכדי להיכנס צריך לשלם דמי כניסה. המחיר כולל משקאות ללא הגבלה (קפה, גזוז ותה בטעמים כמו קרם וויסקי שוקולד), משחקי קופסה ופרוסת עוגה. לגבי זמן השהות עם כדורי הפרווה? לֹא יְסוּלֵא בְּפָּז. בימי חול יכולים להגיע אל המקום ילדים בין השעות 10:00-18:00, אבל בסופי שבוע אין אפשרות להגיע עם ילדים מתחת לגיל 8.

Lady Dinah's Cat Emporium, לונדון, אנגליה
לא רק ש-Lady Dinah's הוא בית הקפה הראשון לחתולים בלונדון, אלא שהוא גם בית הקפה הראשון בעולם לחתולים במימון המונים לאחר שגייס מעל 100,000 פאונד באינדיגוגו. כדי להימנע מאי נעימות, הזמינו מקום מראש - יש צורך בהזמנות, והן מתמלאות בהתמדה מאז פתיחת בית הקפה במרץ 2014. נסו לארגן מפגש 'היי טי' שהוא חוויה אריסטוקרטית הכוללת ארוחה של שלוש קומות של צלחות מדורגת של מבחר מתוק ומלוח, כמו סלט, גבינות, סקונס עם ריבה ושמנת קרושה, ועוגות, יחד עם שעה של משחק עם חתולים. 


Cafe Chat l'Heureux, מונטריאול, קנדה
בית קפה מסעדה שבו ניתן ליהנות מחברת חתולים תוך התענגות על משקאות ומוצרים איכותיים. זהו מרחב הרפיה ליהנות ממגע ממושך עם חתולים במרחב אופטימלי לאינטראקציות בין אדם לחתול. 
לרווחת החתולים, יש כללים המוצגים בבירור עם ההגעה לבית הקפה. בכניסה למקום תתבקשו לשטוף ידיים עם סבון.  
ישנם שני אזורים עיקריים בתוך Café Chat L'Heureux. הראשון הוא אגף "ביסטרו" שבו אפשר לשבת בשקט ליד שולחן, ליהנות ממאפים או כריכיםגורמה. האזור השני יהיה מגרש משחקים לכולם בו יוכלו הלקוחות לשחק עם חתולים או ללמוד עליהם מהחומר התיעודי הנמצא במקום. תוכלו למצוא ב-Café Chat L'Heureux משהו לאכול בכל רגע של היום: שתייה חמה, שתייה קרה, מאפים, עוגות אבל גם כריכים טעימים, פשטידות וסלטים כולל ארוחות טבעוניות וללא גלוטן.

Neko no Jikan, אוסקה, יפן
בשל המדיניות המחמירה של אי-כניסה לחיות מחמד שנקבעה בדירות יפניות רבות, אין זה פלא שבארץ השמש העולה יש הכי הרבה בתי קפה חתוליים - לפחות 150 מדהימים- מכל מדינה בעולם. בית הקפה הראשון לחתולים ביפן, Neko no Jikan, נפתח ברובע הבילויים Shinsaibashi של אוסקה בשנת 2004. 
חתול בתוך ספל קפה


 Temari no Ouchi, טוקיו, יפן
רוב בתי הקפה החתוליים ביפן נמצאים בטוקיו. אם אתם מוצאים את עצמכם בעיר הבירה של יפן, אנו ממליצים בחום על Temari no Ouchi, יער חתולים מסתורי בהשראת Studio Ghibli עם עצים מצוירים וקוטג'ים חמודים לחתולים הממוקם ליד תחנת Kichijoji, 

Cat Cafe Nekobiyaka, הימאג'י, יפן
בבית הקפה החתולי נקובייאקה שנמצא בעיר הימג'י תוכלו לבלות במיוחד עם חתולים שחורים. במסעדה הזו תצטרכו לשלם רק 10 $ ותוכלו לבלות שעה עם חתלתולים שחורים בזמן שאתם נהנים מקפה, בירה או סודה. החתולים השחורים מורשים לשוטט בחופשיות, מה שהופך את המקום לבית הקפה המושלם לאוהבי בעלי חיים. אסור להחזיק את החתולים או להרים אותם, אך מותר ללטף אותם. כל חתול לובש בנדנה בצבע שונה, כך שתוכלו להבדיל ביניהם. 



הוסף רשומת תגובה

0 תגובות