חפש

דפי צביעה בנושא איכות הסביבה

דפי צביעה בנושאים הקשורים לשמירה על כדור הארץ ואיכות הסביבה. כולנו יכולים לעשות דברים שיעזרו לכדור הארץ, דברים שלא דורשים מאמץ מיוחד שבזכותם נצבור פחות פסולת וכך נצמצם את הפגיעה של הפסולת שלא מתכלה באדמה. באנגלית קיים המושג "The three R’s" שמשמעותו: הפחתה (Reduce), שימוש חוזר (Reuse) ומיחזור (Recycle). שלושת השיטות האלה הן הדרכים למנוע הצטברות של פסולת. ההפחתה היא השיטה של צריכה מופחתת, כלומר חסכנות. לקנות פחות מוצרים חדשים בגלל שכל מוצר חדש גם דורש ייצור שמזהם את הסביבה, גם מבזבז משאבים של כדור הארץ וגם דורש אריזה שהיא בדרך כלל מפלסטיק שמזהם את האדמה. השיטה השנייה היא שימוש חוזר והמשמעות שלה היא להשתמש שוב באותם הדברים במקום לזרוק אותם לזבל. למשל להחליף בגדים, ספרים, רהיטים וכד' בין אנשים במקום להשמיד אותם. השיטה השלישית היא המיחזור. לקחת מוצרים שלא משתמשים בהם יותר ולעבד אותם מחדש כדי להשתמש בהם, כמו ניירות עיתון, קרטונים, פלסטיק, זכוכית וכד'. 
חוץ משלושת השיטות האלה, יש עוד שתי שיטות מומלצות שבאנגלית מתחילות באות R: האחת היא Refuse ומשמעותה לסרב, להגיד לא למוצרים חדשים שמציעים לנו שאנחנו לא צריכים (כמו שעושים הרבה פעמים בפרסומות). השיטה השנייה היא Repair, כלומר לתקן דברים במקום לזרוק אותם ולקנות חדשים. האם אתם מכירים את השיטות האלה לצמצום פסולת? באיזה שיטה אתם משתמשים ובמה אתם רוצים להתחיל להשתמש?
כדי להדפיס את דף הצביעה יש ללחוץ עליו, לפתוח אותו בחלון חדש ואז לשמור במחשב האישי או להדפיס מייד על ידי לחיצה על CTRL+P. ובהמשך לנושא שאנחנו עוסקים בו, כדי לשמור על כדור הארץ, כדאי להדפיס על דפים משומשים, על גבי הצד הריק ♥

דפי צביעה מיחזור איכות הסביבה כדור הארץ
ילדה מחזיקה בשלט של מיחזור
דף צביעה יום כדור הארץ איכות הסביבה אקולוגיה
ילדה מציירת את כדור הארץ
דפי צביעה מיחזור קיימות איכות הסביבה לילדים
שתי ילדות אוספות פסולת פלסטיק
דף צביעה מיחזור מיון פסולת מיחזור פלסטיק זכוכית נייר זבל
מיון אשפה למיחזור








































דף צביעה שימוש מחדש במקום קניה
החלפת בגדים
דפי צביעה איכות הסביבה הצלת הים אוקיינוס
ילדה צוללת לאסוף פסולת מהים
דף צביעה וחבר את הנקודות מיחזור
ילדה זורקת אשפה לפח מיחזור
דף צביעה בקבוק פלסטיק חד פעמי
בקבוק פלסטיק על האדמה נשאר 450 שנים






































דף צביעה ילדים מפגינים למען הסביבה
ילדים מחזיקים שלטים למען שמירה על כדוה"א
דף צביעה למען כדור הארץ לילדים
שיתלו עצים- זה מציל חיים














הוסף רשומת תגובה

0 תגובות