חפש

7 סיבות למה זה כייף להיות רווק/ה

לחיי הרווקות יש יתרונות רבים ולא חייבים לשנוא אותם. אני רווקה משנת 2009 ומעולם לא הייתי מאושרת יותר.
נכון, אין לי גבר שיפתח לי קופסאות שסגורות חזק מדי, יהרוג ג'וקים וירים דברים כבדים, אבל גם אין לי גבר בסביבה שיתלונן, ירטון ויעביר ביקורת על מה שאני עושה, מה שאני אוכלת, איך שאני נראית ומה אני רואה בטלויזיה.

קבלו 7 סיבות למה כייף להיות רווק/ה:
1. אפשר לאכול פיצה לארוחת בוקר וקורנפלקס לארוחת ערב
אם נשארו לכם שאריות מהפיצה של אתמול ובא לכם לאכול אותן על הבוקר, אתם לא צריכים להתבייש ולא חייבים לדפוק חשבון לאף אחד. אם בא לכם לסיים את הערב עם קערית קורנפלקס מול הטלויזיה, בלי לטרוח להכין ארוחה מסודרת ומכובדת, אותו כנ"ל. בקיצור, אפשר לאכול מה שבא לכם בלי לתת דין וחשבון לאף אחד ובלי לקבל ביקורת או לעמוד למשפט.
2. אפשר לישון באלכסון
עוד סיבה לאהוב את חיי הרווקות היא שאפשר לישון באלכסון, לא צריך לבחור צד במיטה ולא צריך לריב עם אף אחד על השמיכה.
אפשר לפרוש את הידיים לצדדים ולפסק את הרגליים ולישון באיזו תנוחה שרוצים. בקיצור: המיטה היא שלי ורק שלי! 

3. אפשר להתנשק עם מי שמתחשק    
כשאתם לא נמצאים במערכת יחסים מחייבת, אתם יכולים להתנשק ולהתמזמז עם מי שאתם רוצים. אתם יכולים לנהל הרפתקאות אהבים עם מי שתרצו וכמה שתרצו בלי לתת דין וחשבון לאף אחד ובלי שאף אחד יאשים אותכם בבגידה או בהפרת אמון. זאת עוד סיבה לאהוב את חיי הרווקות! 
4. אפשר לפלרטט כמה שרוצים        
כשאתה חופשי ולא מסתובב עם בן או בת זוג שדואגים שהעיניים שלך יסתכלו רק קדימה, זה כייף לפלרטט. אפשר לפלרטט בלימודים, בעבודה, באוטובוס, בבית קפה עם המלצרית ועם כל מי שמתחשק. אף אחד לא נעלב ומאשים אותך על זה שפלירטטת.
5. אין דרמות בפייסבוק או באינסטגרם שלך    
אצל זוגות שקיימת אצלם מחויבות, גם כאלה שנשואים וגם כאלה שלא, תמיד הפייסבוק מספק מקור לדרמות. בכל פעם שמאשרים חבר או חברה חדשה, מגיבים על תמונה או מעלים סרטון של המין השני, מקבלים מבן או בת הזוג פרצוף חמוץ או חקירה צולבת. אתה עלול לאבד את החברה שלך אם אישרת חברות עם האקסית שלך. כשאתה רווק, אף אחד לא צולב אותך ולא חוקר אותך על המעשים שלך בפייסבוק. מותר לך להיות חבר של מי שאתה רוצה, לפרסם מה שאתה רוצה ולעשות לייקים כאוות נפשך.  

6. יש לך יותר זמן לחברים      
כשאתם נמצאים בזוגיות, אתם לא יכולים לצאת עם החברים שלכם באופן חופשי. וכשמתאפשר לכם סוף סוף לקבל "ערב חופשי", לא בטוח שיש חבר או חברה פנויים בסביבה. לכן, כשאין זוגיות ואתה סינגל, יש לך המון זמן לבלות עם חברים כמה שאתה רוצה ואיפה שאתה רוצה בלי לעשות חשבון לאף אחד. 
7. לא צריך להתגלח כל יום   
כשאת רווקה, את לא חייבת לגלח את הרגליים או את בית השחי כל יום. אפשר לגדל בכייף שערות ואף אחד לא יתנגד ולא יביע שום סלידה, באופן גלוי או נסתר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות