חפש

גיבורים בעל כורחם- אנשים שהצילו אנשים אחרים בלי כוונה

אישה התקשרה לבעלה שהיה לכוד מתחת למשאית
טים ראטלדג' היה נהג המשאית שהיה רגיל לדבר עם אשתו בטלפון בכל יום באותה שעה, כשהיה נוהג על הכביש. בוקר אחד הוא לא התקשר אליה. היא התחילה לדאוג. אז היא התקשרה והתקשרה והתקשרה.
זה לא שלטים היה רומן ובגלל זה הוא לא ענה. מתברר שהוא נלכד מתחת למשאית שלו כשניסה לשחרר קרח מהבלמים. הוא לא הצליח להגיע לטלפון הסלולרי שלו שהיה בכיס, אבל הרגיש שזה רוטט בכל פעם שאשתו התקשרה. שמונה שעות מאוחר יותר, ההתקשרות האחרונה שלה גרמה לטלפון ליפול מהכיס וכך הוא הצליח להגיע אליו ולהתקשר לבקש עזרה. בכך היא הצילה את חייו.
בני נוער התחילו עם אישה והצילו אותה מחטיפה 
אהרון אריאס בן ה- 19 וג'מאל האריס בן ה- 17, עצרו בטקסס ברמזור אדום והבחינו שבמושב האחורי של המכונית שלידם, יושבת אישה בלונדינית יפה. שני הנערים התחילו לנעוץ בה מבטי זימה וזרוק כל מיני משפטי התחלה עם בחורות, כשפתאום שמו לב שהיא מסתכלת אליהם במבט נואש ומבטאת את המילים "עיזרו לי".
הבנים התקשרו למשטרה ועקבו אחרי המכונית במשך חצי שעה עד שהמשטרה הגיעה. התברר שהאישה נחטפה באיומי אקדח על ידי הנהג. 

מקור 
בחור אחד עשה בצחוק בדיקת הריון וגילה שהוא סובל מסרטן באמצעות אתר האינטרנט Reddit
בחור משועמם אחד לקח את המקלון לבדיקת הריון של חברה שלו בזמן שהיא ישנה ועשה את הבדיקה רק בשביל הכיף. להפתעתו התשובה של הבדיקה היתה חיובית. כדי להצחיק את החברים שלו, הוא העלה לאתר Reddit קומיקס של האירוע. למזלו, חלק מהגולשים באתר ידעו שכשגברים עושים בדיקת הריון והתשובה היא חיובית, זה יכול להיות סימן לסרטן אשכים והפצירו בו ללכת להיבדק על ידי רופא. מתברר שהם צדקו. הבחור באמת עלול לאבד אשך, אבל לפחות לא את חייו, וכל זה בזכות הערכה לבדיקת הריון של חברה שלו. 
מקור 1        מקור 2 

עצר עם הרכב בצד וגילה ילדים נטושים
ללואיס רודריגז היו בעיות במכונית שלו בדרום לוס אנג'לס, אז הוא עצר בצד במגרש חניה של חנות משקאות. זה היה מקרה יוצא דופן, הוא סיפר, מכיוון שאף פעם לא היו לו בעיות עם הרכב שלו. כשהוא יצא מהמכונית, הוא הבחין בילד בן שנתיים וילדה בת 3 משוטטים לבד ברחוב הסואן. הוא שאל אותם איפה אמא ואבא שלהם אבל הם לא ידעו לענות. רודריגז קרא למשטרה והילדים נלקחו למקום מוגן עד למציאת ההורים.
מקור 
גילה את התינוק שלו בפח אשפה
גבר קנדי בן 29 חזר הביתה בזמן הפסקת הצהרים שלו בעבודה והוזעק על ידי השכנים שהתלוננו על רעשים שמגיעים ממיכל הזבל הסמוך לביתו, שנשמעים כמו תינוק בוכה. בלי לחשוב פעמיים, האיש קפץ אל תוך מיכל הזבל והוציא משם שקית זבל סגורה שבתוכה תינוק בוכה, תינוק שהושאר שם כדי למות.
כאן הסיפור הופך מהרואי למוזר: מסתבר שהאיש היה אביו של הרך הנולד. החברה שלו (שני הצדדים נשארו בעילום שם בחדשות) הייתה בהריון, אבל אף אחד מהם לא ידע את זה, כי לפי מה שאמר הגבר "תמיד הייתה לה קצת בטן". מוקדם יותר באותו יום לחברה היו שלשולים, הקאות והתכווצויות בבטן. האיש הלך לעבודה, ובזמן שהוא לא היה, החברה שלו ילדה, נכנסה לפאניקה, והשליכה את התינוק לפח. החבר חזר הביתה בזמן ארוחת צהריים, בגלל שהיתה לו "תחושת בטן שמשהו קרה".
מקור 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות