חפש

המלונות לכלבים הכי מקוריות ומיוחדות

למי לא קרה פעם, כשהוא היה קטן, או אולי אפילו מאוחר יותר, שהוא חלם להיות כלב או בעל חיים אחר? נשמע מצחיק, אבל אנשים רבים פינטזו לפחות פעם אחת על חיים אחרים, בתור כלבים בלי דאגות, מטלות ואחריות, ציפורים שיכולות לעוף, או ג'ירפות שיכולות לראות הכל מגבוה….
רובנו התפכחנו מהחלום כשהבנו שהחיים של בעלי החיים לא ממש ורודים, אבל התמונות הבאות יערערו שוב את עולמנו ויגרמו לנו לשקול שנית – תראו איך הם חיים הכלבים האלה, איזה מלונות! אבל בסופו של דבר, בואו לא נשכח שמה שכלב צריך זה בעיקר תשומת לב חיובית וליטופים והוא יסתפק גם במלונה פשוטה או הכי טוב- במיטה של הבעלים שלו.

את המלונה הזאת בנה האמן הגאון אלן מאוורר, שידוע בבניית המלונות הכי אופנתיות ויוקרתיות בעולם. במלונה זו יש מים זורמים, נורות חשמל, מיזוג אויר וחימום והיא מוצעת למכירה ב- 25,000$. 



מלונה זו נבנתה על ידי מעצב המלונות האמן פטיט מייסון, והיא שווה 30,000$. יש לה גג רעפים אדום, רצפת טרה קוטה והיא בגודל שיכול להכיל גם בן אדם. ומי הכלב בר המזל שיכול לקרוא לבית הצנוע הזה ביתו? הבית מלונה הזה שייך לכלבים של השחקנית רייצ'ל הנטר והוא מעוצב לפי דוגמת הבית שלה בקליפורניה. 








מלונה זו נבנתה עם תשומת לב לכל הפרטים החשובים. היא כוללת גם חצר עם רצפת דק ובריכה בצורת עצם. 




מלונת קסם – מלונה העשויה מפוליאתילן שיכולה להיות גם בתוך הבית וגם מחוצה לו. היא עומדת על שני עמודים מעוצבים בסטייל ויש  מדרגות. המעצב: מייקל יאנג ממגיס. 




מלונה מודרנית – בהשראת ארכיטקטורת הבאוהאוס, בית הכלבים הקובייתי המרווח הזה נבנה בעבודת יד עבור ידידו הטוב של האדם. הבית הזה נבנה על ידי החברה הגרמנית "הבית של החבר הכי טוב" והוא מוצע בשלושה גדלים: קטן, בינוני וגדול. המחיר של הבית נע בין 5,800 דולר ל- 6,300 דולר, בהתאם לגודל. 



האחוזה של הכלבים של פריס הילטון – זהו בית השעשועים של כלביה של פריס הילטון. במלונה יש שתי קומות. בקומה התחתונה יש חדר אורחים ולמעלה יש חדר שינה וארון בו מאוחסנים הבגדים הרבים שרכשה להם במיטב כספה. הכלבים של הילטון, שלהם שמות כמו טינקרבל, מרלין מונרו, בייבי דובי נסיך, האראז'וקו, דולצ'ה ופראדה, ירגישו ממש בבית בגלל שבאחוזה הקטנה הזאת שעוצבה על ידי מעצב הפנים פיי רזניק והיא דומה לבית של פריס הילטון עצמה עם כל הצבע הורוד השולט, יש רהיטים מיניאטוריים של פיליפ סטארק, חימום, מיזוג אויר, ואפילור מנורת שנדלייר מקריסטלים שחורים. והמחיר? רק 325,000$. 



מלונת קראוון מפואר – המעצב האיטלקי מרקו מורוסיני נהנה לתבל את עבודותיו בהומור ובטביעת האצבע היצירתית הייחודית לו. לכן הוא בנה לכלב בית נייד אך מפואר שאפשר ללכת איתו לכל מקום.  קישור לאתר

הכלב הוא אלוהים על פי מרקו מורוסיני – למעלה בית כלבים שקוף, באמצע מלונת מקדש ולמטה בית שעוצב במיוחד לכלבי תחש. מלונות אלה עוצבו על ידי האמן מרקו מורוסיני שהוזכר קודם. קישור לאתר








מלונת חווה – החיים בחווה די מתאימים לכלבים, והמלונה שבתמונה נותנת הרגשה של חווה, עם קירות חיצוניים אדומים, גג רעפים וחלונות זכוכית קטנים. בפנים, הכלב יכול לנוח בשלווה במיטת פלאנל, להביט החוצה אל המרעה ולספור כבשים. 











מלונה "דו כלבית" – מלונה בנויה מעץ ומרווחת דיה לשני כלבים גדולים או כלב אחד גדול במיוחד. מלונה זו היא חסכונית ויעילה יותר: אפשר לפרק אותה לשני חלקים ולקחת אותה רק לכלב אחד. 




הוסף רשומת תגובה

0 תגובות