חפש

שעונים מעוררים מקוריים ומיוחדים שיעזרו לכם לקום בבוקר

אחת המשימות הקשות ביותר במהלך היום היא להתעורר בבוקר ולקום על הרגליים. רובנו מתעוררים עם שעון מעורר רגיל, או עם מנגינה קבועה בסמארטפון. (האמת היא, שכשאני שם שיר שאני אוהב בתור שעון מעורר, זה גורם לי לתעב אותו אחרי כמה זמן).
כדי לעזור לאנשים במאבק הקימה של הבוקר, עיצבו כמה אנשים שעונים מעוררים לא שגרתיים. קבלו כמה רעיונות מוצלחים:

שעון מעורר שטיח
כדי לכבות את השעון המעורר הבא תצטרכו לעמוד עליו. זה לא ישאיר לכם שום ברירה חוץ מלקום. את השעון שטיח עיצבו שני מעצבים בשם סופי קולין וגוסטב לנברג. חוץ מצלצול מעורר יש גם תצוגת שעה באמצעות נורות לד. השעון עדיין בגדר רעיון עיצובי ולכן אי אפשר לקנות אותו, אבל הרעיון מצוין, נכון?


השעון הבורח
עם השעון הבא, אין לכם שום סיכוי לקום מאוחר. כשהוא מצלצל, אם אתם לא קמים ולוחצים על "נודניק" (Snooze), הוא קופץ מהשידה ומתחיל לנוע על הרצפה. אין לכם ברירה, אתם חייבים לקום לחפש אותו. אין כמו משחק מחבואים טוב על הבית. 
בתמונה: השעון המעורר מצלצל.  

בתמונה: השעון המעורר מתחיל לברוח אחרי שלחצתם על סנוז.   קישור 
שעון מעורר פאזל
עוד שעון שיעשה לכם חיים קשים אם לא תכבו אותו, הוא הפאזל השעון המעורר. נכון שזה מרגיז להרכיב פאזל לפני ששתיתם קפה, אבל אם אתם רוצים להיפטר מהאזעקה של השעון הזה, אין לכם ברירה. ברגע שהשעון המעורר צלצל, החלקים הצבעוניים עפים באוויר. רוצים להשתיק את הצלצול? הרכיבו את חלקי הפאזל בחזרה ותזכו לשקט. לחזור לישון כבר כנראה שלא תצליחו, אז המטרה הושגה- קמתם!

שעון מעורר מעופף
עוד שעון שיכריח אתכם לקום בבוקר ולהתחיל להתרוצץ בחדר במרץ הוא השעון המעורר המעופף. ברגע שהוא מתחיל לצלצל, משתחררת צלחת מעופפת שתאלץ אתכם לקום ולרדוף אחריה. מה יש? קצת התעמלות בוקר לא תזיק לכם!

שעון מעורר רימון 
מתקשים להעיר את הילדים? שעון מעורר שלא ישאיר להם ברירה ויחייב אותם לקום- לוקחים את השעון רימון יד, מורידים את הניצרה, זורקים לחדר הילדים ואחרי 20 שניות השעון מתחיל לצלצל בקולי קולות.

שעון מעורר משגר רקטה
השעון המעורר משגר הרקטה הבא יעשה לכם בוקר מלא באקשן. בהתחלה אתם תשמעו ספירה לאחור: 10… 9…8……… 1 אחר כך כשהצלצול יגיע, השעון ישגר טיל בחדר שלכם. הדרך היחידה לכבות את הצלצול-אזעקה היא לחפש את הטיל ששוגר בחדר ולהחזיר אותו למקום. אין ספק שחוץ מלהקים אתכם מהמיטה, השעון המעורר הזה גם יתן לכם הרגשה שאתם במלחמה.
קישור

שעון מעורר שמכין קפה

כפרה על השעון הזה. הוא לא סתם יעיר אותכם בצורה מבאסת, הוא גם יכין לכם מיד קפה.
קישור לאתר

שעון מעורר סירנה של משטרה
אנחנו עדיין עם האקשן- רוצים להתעורר עם צלצול סירנה של משטרה ואורות כחולים מהבהבים? השעון המעורר הבא יקפיץ אתכם מהמיטה ואם אתם לא אזרחים שומרי חוק, יגרום לכם לברוח מהמיטה בבהלה.
קישור 
שעון מעורר אזעקה מכבי אש
עוד שעון שלא רק יעיר אתכם, אלא גם יקפיץ אתכם בבהלה ויגרום לכם לברוח מהבית, הוא שעון מעורר שמשמיע צלצול של תחנת מכבי אש כשיש שריפה. 
שעון מעורר כדור
אם אתם לא טיפוסים של בוקר ושונאים שהשעון מעיר אתכם, השעון הבא הוא ממש בשבילכם. כדי להשתיק אותו פשוט תצטרכו לקחת אותו ולזרוק אותו על הרצפה! אין דרך אחרת. זהו שעון מעורר מצוין גם בשביל להתעורר וגם שיטה טובה לרוגע ולניהול כעסים.

קישור 
שעון מעורר קרן לייזר
הדרך היחידה להשתיק את הצלצול של השעון המעורר הבא היא לכוון קרן לייזר למרכז המטרה שלו. אין ספק שזהו אתגר מאד קשה לבוקר. אם אתם מצליחים לעשות את זה כשאתם מתעוררים אתם בהחלט ראויים להערצה.

ואחרון חביב…

שעון מעורר רס"ר 
רוצים להתעורר כמו בצבא ארה"ב? השעון המעורר הבא יעיר אתכם עם תרועת השכמה של חצוצרה, שבעקבותיה יבואו, אם לא תשתיקו אותו, הצעקות והפקודות של הרס"ר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות