חפש

מבחן אישיות – יום רע לכביסה

זה בטח יראה לכם כמו פרהיסטוריה, אבל עד לפני כמה עשרות שנים, תליית בגדים לאחר הכביסה על החבל הייתה הדרך היחידה לייבש אותם. עכשיו אנחנו מבורכים במייבשי כביסה ובתכניות כבס ולבש במכונה, לכן אנחנו יכולים לכבס בכל מזג אוויר בלי שזה יטריד אותנו. לעומת זאת, פעם היו צריכים לחכות ליום שמש כדי לכבס, או להסתובב כל היום במכנסי ג'ינס לחים.

חזרנו בדמיון לעידן שבו הכל נשטף במכונה או ביד, ונתלה אחר כך על חבל לייבוש. הבגדים המלוכלכים כבר הצטברו בסל הכביסה והערימה עולה על גדותיה, ואתם ממש צריכים לעשות את הכביסה עוד היום. אבל כשאתם מסתכלים על השמיים, אתם רואים עננים כהים שמבשרים את בוא הגשם.
מה המחשבה שעוברת לכם בראש?
1. "אוי לא, אתם לא רציניים?!? אני צריך לחכות עד מחר? מה אני הולך ללבוש? "
2. "נחכה קצת ונראה אם מזג האוויר יתבהר".
3. "טוב, אני מניח שאני לא צריך לעשות כביסה היום אחרי הכל."
4. "אני אעשה את הכביסה הארורה הזאת גם אם יירד גשם וגם אם לא".
אחרי שעניתם, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.












כאשר אתם מוסיפים מזג אוויר סוער ובלתי צפוי לעומס של מטלות הבית, אתם מקבלים דוגמה מושלמת לסוגי הלחץ הקטנים שאנחנו מרגישים בחיי היומיום שלנו. התשובה שלכם למבחן יום הכביסה הגרוע היא קריאת מד הלחץ שאתם מרגישים בחיים שלכם.
1. "אוי לא, אתם לא רציניים?!? אני צריך לחכות עד מחר? מה אני הולך ללבוש? "
רמת מתח: 80. נתתם לכל הדברים הקטנים שיכולים להשתבש בחיים להגיע אליכם, ועכשיו צברתם כל כך הרבה לחץ בפנים, שאפילו המטרד הקטן ביותר יכול להרוס לכם את כל היום. זה הזמן בשבילכם לקחת הפסקה ולהירגע לפני שזה יתחיל להשפיע על הבריאות שלכם.
2."נחכה קצת ונראה אם ​​מזג האוויר יתבהר".
רמת מתח: 50. אתם לא מוצפים במתח בחיים שלכם, ואתם מצליחים לשמור על פרספקטיבה טובה כאשר הדברים לא הולכים כמתוכנן. תמשיכו לעבוד על הבעיות האלה שאתם יכולים לפתור כשהן מתעוררות, ותהיו בסדר. זכרו, לא כל הלחץ הוא רע. תנו ללחץ בחיים שלכם להניע אותכם.
3. "טוב, אני מניח שאני לא צריך לעשות כביסה היום אחרי הכל."
רמת מתח: כמעט 0. אתם לא נותנים לבעיות הקטנות להטריד אותכם ולא רואים מה הטעם לדאוג. אולי זאת הפילוסופיה שלכם לחיים, לזרום בקלות עם הדברים; הרי אתם לא יכולים לעצור את הגשם בכל מקרה ולא יעזור אם תדאגו.
4. "אני אעשה את הכביסה הארורה הזאת גם אם יירד גשם או לא".
רמת מתח: קרוב ל 100. אתם מרגישים כל כך הרבה מתח בחיים שלכם עד שאתם מתעלמים מהמציאות ומנסים להשיג את הבלתי אפשרי. וכשאתם נכשלים, אתם נשארים בסופו של דבר עם בעיות גדולות יותר ועם מתח גדול יותר מבעבר. אם רק תיקחו את הזמן כדי להירגע ולחשוב על הדברים, תראו כמה אנרגיה אתם מבזבזים לחינם. האטו קצת וקחו את הדברים בקלות. זה לא יהרוג אותכם ללבוש את אותו זוג גרביים עוד יום אחד.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות