חפש

מיטות נשלפות מהקיר- MURPHY BEDS מדהימות

מה זה מיטת מרפי? מיטת מרפי קרויה על שם ויליאם מרפי, בחור צעיר שגר בצפיפות בדירת חדר בסן פרנסיסקו בסוף המאה ה-19. למרפי לא היה מקום בחדר למיטה רגילה והוא הרגיש לא בנוח לארח את חברתו בחדר שהמיטה תופסת את רוב המקום שבו. לפתע עלה במוחו רעיון- ליצור מיטה שכשלא משתמשים בה אפשר להרים אותה ולהצמיד אותה אל הקיר. בשנת 1900 הרעיון שלו נרשם כפטנט והוא הקים חברה למיטות שנקראו מיטות מרפי. השאר היסטוריה- המיטות נמכרו בהתלהבות לעוד אנשים שגרו בדירות קטנות ורצו לחסוך מקום ועיצובים חדשים יצאו לשוק, עם שדרוגים מודרניים יותר ויותר.
תשכחו ממיטות קומותיים, תראו איזה מיטות מרפי מגניבות יש!



למשל מיטת מרפי הטירה זו היא פשוט מדהימה. כשהיא מקופלת אל הקיר היא נראית כמו חזית של טירה, מושכים את הגשר למטה – וזו המיטה שלך! המיטה נבנתה על ידי TinyTownStudios מיוסטון שבטקסס ונמכרה בחנות Etsy במחיר של 3500 $.
מיטה נשלפת מהתקרה– מיטה מהסטודיו של אנדי רוג'רס בסן פרנסיסקו, Andy Rodgers Design Studio, שנמצאת בסן פרנסיסקו בדירה בכתובת 3973 19th Street. אם תרצו לשכור או לקנות, כאן תמצאו את הפרטים.
מיטה נשלפת מפסנתר– המיטה הבאה שייכת לאוסף אומנות במוזיאון ברוקלין בניו יורק. היא נבנתה בשנת 1865 על ידי חברת Smith & Co. בסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה- 20 אלה הפסנתר שימש כמוקד חברתי בבית המשפחה בארה"ב והעיד על השאיפות החברתיות של בעליו. הפסנתר שבתמונה היה שייך לבחור שנהנה גם מפסנתר וגם ממיטה באותה עת. הרעיון לישון בתוך פסנתר הוא רעיון משעשע שחסך מקום למשפחה גדולה בחלל קטן.
מיטת פסנתר במוזיאון ברוקלין בניו יורק- קישור

מיטת טארדיס של דוקטור הו– בניו זילנד בנה איש אחד לבן שלו (איזה אבא טוב!) מיטה מיוחדת שביום היא הטארדיס (מכונה לנסיעה בזמן) של דוקטור הו, בגודל טבעי, ובלילה היא נפתחת למיטה. זוהי לא רק מיטה, יש לה גם כפתורים נסתרים שמפעילים אורות שעובדים וטלפון מובנה והיא נראית כמו תא משטרה בריטי, בדיוק כמו בסדרה הבריטית דוקטור הו. המיטה הוצעה למכירה פומבית באתר Trademe  של ניו זילנד אולם לא הצליחה להימכר.
 מיטת תקרה– BedUp הן מיטות שנצמדות לתקרה שחוסכות מקום רב בחדר. ביום החדר יכול לשמש כחדר אורחים ובלילה כחדר שינה. ליין המיטות שייך לחברת Decadrages הצרפתית שמציעה רמת נוחות מושלמת בלי לתפוס הרבה מקום. יש אפשרות אפילו לשלב תאורה בתחתית המיטה. המיטה יורדת למטה כמו מעלית אל הרצפה ועוצרת בגובה שנקבע מראש.

מיטת לוקרים- מיטת המרפי הזאת נראית כמו שורה של ארוניות עם מנעולים. שתי הארוניות החיצוניות הן באמת יחידות אחסון, ואילו הלוקרים הפנימיים הם מיטה נסתרת שמתקפלת אל תוך הקיר.
מיטת הלוקרים שייכת לרהיטי Poggyskids, לקו מיטות הבייסבול של היאנקיז, והיא מותאמת אישית בסגנון וינטאג' לציון אליפות העולם בשנת 1921 של בייב רות'. המחיר: 3,080 $.
מקור

חדר שינה מודולרי בקופסה– המעצב Rolands Landsbergs מלטביה, מחברת Boxetti יצר חדר שינה קומפקטי בתוך קופסה שמכיל את כל מה שצריך בחדר שינה: מיטה, ארון בגדים, מגירות ושולחן כתיבה. כל מודול ביחידה יכול להיות נסתר מהעין ולהיצמד אל הקיר. ביחידת חדר השינה מובנה גם אור זרקורי ומתקן תאורה. חברת Boxetti מציעה עיצובים מודולריים של כל חדרי הבית, גם מטבח וסלון.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות