חפש

גאדג'טים מגניבים לכביסה

לכבס זו אחת ממטלות הבית הסיזיפיות ביותר. למיין את הכביסה, להכניס למכונה, להוציא ולתלות על החבל או להכניס למייבש, להוריד מהחבל או להוציא מהמייבש, לקפל ולשים בארונות וחוזר חלילה.
עם הגאדג'טים הבאים מלאכת הכביסה תהפוך לכייפית יותר:

מכירים את זה שנעלמות בכביסה גרביים ואז נשארות מלא גרביים בודדות? יש כל מיני שיטות להתמודד עם זה, כמו לקנות תמיד את אותם זוגות גרביים, כך שאי אפשר יהיה לערבב או לעשות כביסת גרביים בנפרד, או לכבס את הגרביים ביחד מגולגלות או קשורות. השיטה הנחמדה הבאה היא לתלות ליד מכונת הכביסה את לוח הגרביים הבודדות, מתלה מפלצת הגרביים:
קישור
במקום סל כביסה שתופס הרבה מקום ונראה משעמם, השתמשו בשק כביסה שמשמש גם כשק איגרוף. הוא חוסך הרבה מקום, גדול מספיק כדי להכיל המון כביסה ואם אתם עצבנים בגלל כמות הכביסה או משהו אחר, תוכלו להחטיף לו אגרופים.
קישור
מקלות כביסה באטמן- לשלב תליית הכביסה, השתמשו במקלות כביסה שחורים בצורת באטמן. נכון שזה נותן לכביסה שתלויה על החבל מראה יפה?
קישור
מדבקה לקיר- Keep Calm and Do The Laundry
מה דעתכם להדביק על הקיר שליד המכונה את המדבקה שתגיד לכם להישאר רגועים ולעשות כביסה? אולי זה יעודד אתכם?  קישור

או שלט בסגנון וינטג' שכתוב עליו Fresh Soap & Water:
קישור
כדורים למייבש בצורת קיפוד-
זורקים את הכדורים למייבש והם מפרידים את הכביסה בזמן שהמייבש פועל ומאפשרים לאוויר החם להגיע לכל הבגדים. הם מרככים את הבדים באופן טבעי ומפחיתים את החשמל הסטטי. בגלל שהם מייעלים את תהליך ייבוש הכביסה זה גם חוסך חשמל וכסף.
קישור


הוסף רשומת תגובה

0 תגובות