חפש

איך לגרום לבעלך להיות מעורב בהריון

כששני בני הזוג מעורבים בשלב ההריון זה מאד עוזר לקשר עם התינוק, עוד בשלב טרום הלידה.
יש הרבה גברים שמאד רוצים להיות כלולים בכל התהליך, אבל לא בטוחים איך עושים את זה ויש כאלה שמעדיפים להיות מעורבים רק אחרי שהתינוק נולד.
אם בן הזוג שלך מעדיף לא להיות מעורב בתהליך ההריון, זו החלטה שלו, אבל המאמר הבא אולי יגרום לו לשנות את דעתו ולהבין כמה זה נפלא ומרגש בשביל אבא לעתיד להיות חלק מההריון!
הרעיונות הבאים יעזרו לבן הזוג שלך להיות מעורב ולהרגיש חלק בהריון:

לדבר עם העובר בבטן
דרך נהדרת להיות מעורב ולהיקשר לתינוק עוד לפני שנולד היא לדבר איתו עוד כשהוא ברחם. כשתתחילי להרגיש את תנועות העובר, תוכלו שניכם אפילו להרגיש איך הוא מגיב לקולות שהוא מכיר ואיך הוא זז כשהוא שומע את הקול של אבא שלו. הקשר של העובר לאב ימשיך ויתחזק לאחר הלידה.
לגעת בבטן שלך
העובר מרגיש את המגע של יד אבהית בבטן ויכול להיות שהוא אף יכול להבחין מתי המגע הוא של מישהו מוכר. ליטוף של הבטן יכול להרגיע את התינוק שבתוכה וזה נפלא. כשהעובר משתולל בתוך הבטן, בועט וזז, תני לאבא שלו להניח את היד על הבטן ולהרגיש אותו. החוויה הזאת יכולה לקרב מאד בין שניהם.
לכו ביחד לקורס הכנה ללידה
בקורס הכנה ללידה תוכלו גם ללמוד על מה שמצפה לכם וגם בן הזוג שלך יפגוש גברים נוספים במצב שלו וירגיש שייכות ומעורבות. השיעורים בקורס הם גם זמן איכות שלכם ביחד, בו אתם חולקים עניין משותף ואהוב לשניכם – התינוק שלכם.
להתקלח ביחד
לא כל הזוגות מרגישים עם זה בנוח, אבל אם אתם מוכנים, זה רעיון ממש טוב. התקלחו או עשו אמבטיה משותפת. זה מאד מקרב וכייפי לסבן אחד את השני ובן הזוג יראה את הבטן שלך כמה שהיא סקסית במקלחת.
ביחרו ביחד שם לתינוק
שלב בחירת השמות לתינוק הוא השלב שבו לבן הזוג יכולה להיות הכי הרבה מעורבות. בחירת שם לתינוק היא תפקיד חשוב ומשמעותי ביותר שישפיע על כל חייו של הילד או הילדה שלכם.
הרבה פעמים במהלך בחירת השם יש הרבה מחלוקות ואי הסכמות, לכן זיכרו שעם השם שתבחרו הילד/ה יסתובב כל חייו ואתם תשתמשו בשם הזה הרבה שנים, אז התחשבו כל אחד בשיקולים וברגשות של השני.

לכו ביחד לבדיקות של הרופא
השתדלו ללכת ביחד לבדיקות ולפגישות עם רופא הנשים. אבל אם בן הזוג שלך לא יכול להגיע, אל תעשי מזה סיפור גדול מדי. קורה שיש יותר מדי עבודה או מטלות. בכל מקרה, אם הוא כן בא איתך, זו יכולה להיות חוויה נפלאה בשבילו לשמוע ולראות את התינוק שלו בפעם הראשונה באולטרסאונד!
לכו לעשות את הקניות ללידה ביחד
אל תלכי לבד לקנות את מה שברשימת הלידה שלך. קחי את בעלך ולכו ביחד לחנות מוצרי תינוקות לקנות את הדברים לתינוק לאחר שיוולד, לבחור מיטה, מזרון, קישוטים לחדר, בגדים, עגלה ועוד. זה עוד תפקיד שלבן הזוג יש בו חלק מכריע ויגרום לו להרגיש חלק חשוב ומעורב בהריון. 
לעשות משהו בשביל עתיד התינוק
עוד דבר שבן הזוג יכול לעשות כדי להיות מעורב יותר בתהליך ההריון הוא לעשות משהו למען עתידו של התינוק שעומד להיוולד. הוא יכול לפתוח תוכנית חיסכון בשבילו/ה. חיסכון בשביל לימודים, אוטו, או סתם בזבוזים. הוא יכול לכתוב לו יומן עם מחשבות ועם עדכונים לגבי מה שקורה בזמן שהתינוק מבלה בבטן. הוא יכול לתעד את ההריון שלך ולעשות מזה אלבום או סרטון יפה. כאן יש מקום ליצירתיות של אבא לעתיד.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות