חפש

פיצות מוזרות- דברים משוגעים שעשו לפיצה

פיצה היא דבר מושלם, כמעט לא משנה מה תוסיף לה, היא תמיד תהיה טעימה. אבל יש אנשים שלא הסתפקו בפיצה איך שהיא והחליטו לשנות ולעשות לה כל מיני דברים מוזרים. הנה כמה מהם:
איך אתם אוהבים את הפיצה שלכם? כשאתם קונים או מכינים פיצה, אתם אולי אוהבים להוסיף לה זיתים, גבינה בולגרית, טונה, פלפל, עגבניות, תירס ואם אתם לא שומרים על כשרות אז פפרוני או בשר אחר, נכון?
מה דעתכם על פיצה עם עקרבים?
באירוע ה-Calgary Stampede, פסטיבל שמתקיים בעיר קלגרי סטמפיד שבקנדה, המשתתפים מתבקשים להכין את המאכלים הכי מופרעים ומוזרים שיש להם בראש. 32 מאכלים מוזרים הוצעו השנה באירוע. אחד מהמאכלים השנה היה פיצה בתוספת עקרבים:
מקור

רשת הפיצריות בוסטון פיצה שבקנדה ניהלה תחרות שבה המשתתפים צריכים ליצור גירסאות שונות לפיצה. במקום הראשון זכה המשתתף שהכין עוגת פיצה משש שכבות של פיצה. אל תתלהבו, יש בזה 5,000 קלוריות:
מקור
במסעדה האיטלקית Trattoria Neapolis שבפסדינה (קליפורניה ארה"ב), החליטו לחגוג את חודש הפיצה (אוקטובר) בקוקטייל חגיגי שעשוי ממיץ עגבניות, וודקה, בזיליקום, וודקה ghost-pepper,  אבקת פורצ'יני וציפוי של פרמזן וקצף מוצרלה. לדבריהם, פיצה לא צריכה להיות יבשה אלא מוגשת עם משקה מתאים ולתקופה מסוימת הם הגישו את הקוקטייל הזה ללקוחות שלהם.  
מקור
אם אתם מלבטים בין פיצה לפסטה, למה שלא תשלבו את שניהם באותו מאכל? קוראים לזה Ramen crust pizza וזה נראה כמו פיצה, מריח כמו פיצה ואפילו יש לזה טעם שמזכיר פיצה. אבל זה לא בדיוק פיצה כי במקום בצק משתמשים באטריות רמאן (אטריות יפניות).
מקור
שוב היפנים מגיעים עם המצאה מוזרה: פיצה בורגר, לאנשים שקשה להם להחליט אם הם רוצים פיצה או המבורגר. רשת הפיצריות היפנית Pizza Little Party החליטה לעזור לאנשים לפתור את הבעיה הקשה הזאת עם הפיצה שהיא מציעה: מגה בורגר פיצה. המבורגר שמגיע בתוך שתי שכבות של בצק פיצה:
מקור
בירת פיצה ממה מיה, הבירה שהולכת הכי טוב עם פיצה – מקור

פנקייק פיצה – מקור + מתכון בירת פיצה ממה מיה, הבירה שהולכת הכי טוב עם פיצה – מקור
אם מתחשק לכם כיסוי לאייפון שתוכלו לאכול תכינו כיסוי מפיצה מרגריטה. הנה אופן ההכנה.
אז איזו פיצה הכי נראית לכם טעימה? עם מה אתם אוהבים את הפיצה שלכם בדרך כלל? עם עקרבים? עם אייפון? עם זיתים?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות