חפש

איך חוסכים בהוצאות של חופשת סוף השבוע

תכנון התקציב הוא עבודה במשרה מלאה. גם אם אתם עובדים קשה כל השבוע, מיום ראשון עד חמישי, זה לא אומר שבסוף השבוע אתם צריכים לשבור את החסכונות שלכם כדי לנוח.
כדי לתכנן את התקציב של סוף השבוע כך שיהיה חסכוני ולא ירוקן לכם את חשבון הבנק ויגרור אתכם למינוסים, תידרשו קודם כל למשמעת עצמית. אבל, עם הטיפים הבאים תגלו שזה הרבה יותר קל ממה שחשבתם:

1.קחו איתכם רק כסף מזומן– קחו בארנק רק כסף מזומן בסכום שאותו הגבלתם לבזבוזים. אל תקחו כרטיס אשראי.
2. חשבו כל מחיר לפי שעות העבודה שלכם– כל דבר שאתם עומדים להוציא עליו כסף, חשבו כמה שעות עבודה הוא דורש ממכם כדי להשיג אותו. תאמינו לי שברגע שתתחילו לראות כמה אתם צריכים לעבוד הרבה בשביל כל דבר שאתם קונים, זה יגרום לכם להימנע מלבזבז כסף.
3.נסו את סוגי הבילויים החברתיים החינמיים והזולים– אנחנו נמצאים עכשיו בתקופת האביב. זה הזמן לנצל את הפעילויות שאפשר לעשות מחוץ לבית: רכיבה על אופניים, הליכה, פיקניק וכד'. תשכחו מסיבובים בקניון. זה לא הזמן.
4.תרגיעו את עצמכם לפני שאתם קונים– אם אתם בכל זאת צריכים ללכת לקניון, לפחות תקנו בחוכמה. אם יש משהו שממש מלהיב אתכם, חכו מעט. אל תקנו אותו מייד. צאו מהחנות, המשיכו להסתובב ולאחר כמה זמן תראו שרוב הסיכויים ששכחתם מהפריט הזה. אם הוא לא יצא לכם מהראש במשך כל הסיבוב שעשיתם, אל תדאגו, הוא עדיין בחנות.
5.הרחיבו את מעגלי החברים– ככל שיש לכם יותר חברים, ההוצאות שלכם על בילויים יפחתו. עם חברים אפשר להתחלק בהוצאות על פיקניקים למשל. כשיש לכם הרבה חברים, בילוי יכול להיות ביקור חינם אצלם או אצלכם. כשמתארגנת חבורה ליציאה לבית מלון או צימרים, אפשר לבקש מחיר מוזל. כשיש לכם חברים חסכנים כמוכם, יש לכם את האפשרות לבלות בפחות כסף.

6.הצטרפו למועדוני לקוחות ואתרי דילים יומיים– במועדוני לקוחות תוכלו למצוא הרבה פעמים מבצעים כמו אחד פלוס אחד, או הנחות שונות לכרטיסי כניסה לאתרי בילוי. באתרי דילים, כמו גרופון למשל, תוכלו לרכוש קופונים מוזלים לארוחות במסעדות, כרטיסי כניסה למקומות בילוי ואטרקציות שונות ועוד.
7. סקר שוק באינטרנט– לפני שאתם מזמינים חופשה, עירכו סקר שוק באינטרנט. הרבה פעמים אפשר למצוא חבילות נופש זולות יותר באתרי אינטרנט מאשר בסוכנויות נסיעות. השוו את המחירים באתרי חופשות בארץ ובחו"ל ותופתעו לגלות כמה המחירים הם נמוכים יותר כשאין תשלום תיווך לסוכן הנסיעות.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות