חפש

למה אין לך חבר? הסיבות לזה שבנים לא רוצים איתך מערכת יחסים רצינית

אם את שואלת את עצמך למה אין לי חבר, או תוהה למה את לבד כבר כל כך הרבה זמן, את בטח מרגישה לא כל כך נעים. אם לכל החברות שלך יש חבר ורק לך לא, את בטח מרגישה לא טוב עם עצמך. אולי את מבלה חלק ניכר מהזמן שלך בחיפוש אחרי מה שאת עושה שמרחיק ממך את בני המין השני. כדי שתוכלי לבדוק ולשפר, הנה כמה סיבות אפשריות לכך שאין לך חבר:
סיבה אפשרית # 1: את חסרת ביטחון עצמי
אם את לא מעריכה את עצמך ולא חושבת שאת מספיק טובה, לגברים יהיה קשה למצוא בך את התכונות הטובות. כשאת לא מעריכה את עצמך מספיק, את גם מציגה את עצמך בצורה גרועה ומה שאת מציגה זה מה שאנשים קונים. מצאי בעצמך את התכונות הטובות, תלמדי לאהוב את עצמך והאהבה תגיע. אל תחשבי על עצמך בתור מישהי שמפריעה, מישהי שלא רוצים אותה, תחשבי על עצמך שאת פרס למי שיהיה איתך.

סיבה אפשרית # 2: את מחביאה את עצמך
אם את אף פעם לא יוצאת, מסתגרת בחדר שלך ולא פוגשת אנשים, איך את מצפה למצוא את האחד שלך? כמה שזה נשמע מפחיד, את חייבת לצאת אל העולם ולפגוש אנשים חדשים. כדי ליצור קשרים את צריכה לדבר עם אנשים.
סיבה אפשרית # 3: יש לך ציפיות גבוהות מדי
נכון שמגיע לך מישהו מדהים, אבל לא להיסחף. את לא יכולה להשוות כל בחור שאת פוגשת לשחקן או הזמר האהוב עלייך ולפסול אותו כי הוא לא דומה לו. ההשוואה הזאת לא הוגנת, בייחוד שאם מישהו היה מצפה ממך להיראות כמו דוגמנית על היית בטח מתעצבנת. זה בסדר שתהיה לך רשימת תכונות חשובות בגבר שלך, אבל אל תצפי להתאמה של 100%.
סיבה אפשרית # 4: את לא נותנת אמון בגברים
אף אחד לא אוהב שקוראים לו שקרן, ואם את פוגשת גברים ומראה להם שאת לא מאמינה בהם, זה יוצר הרגשה נעימה ומרחיק אותם ממך. אף אחד לא אוהב שמאשימים אותו במשהו שהוא לא עשה, ואם גבר פגע בך בעבר, זאת לא סיבה להאשים את כל המין הגברי ולהשליך על כולם את היחס השלילי. תזכרי שכל אחד הוא שונה ולכל אחד יש זכות לקבל את האמון שלך כל עוד הוא לא הוכיח אחרת. זה לא אומר שצריך להיות תמימה ולהאמין לכל דבר שבחור אומר לך, אבל אם את פוגשת מישהו נחמד, אל תחליטי מראש שהוא שקרן ובוגד רק בגלל שהוא גבר.

סיבה אפשרית # 5: את מפלרטטת עם החברים שלו
כשמישהו אוהב אותך, הוא לא נהנה לראות אותך מפלרטטת עם החברים שלו. זה פוגם באמון שהוא נותן בך. הוא רוצה לדעת שאת בעניין שלו, הוא לא רוצה להרגיש מרומה כמו שאת לא אוהבת את ההרגשה הזאת. אם את פלרטטנית, השתדלי להיות קצת פחות.
סיבה אפשרית # 6: את משנה את דעתך כל הזמן
אם יום אחד את ידידותית כלפיו ויום אחרי את מתעלמת ממנו, הוא נהיה מבולבל. יש בחורים ששונאים שמשחקים איתם משחקים. יש כאלה שקולטים שזה נובע מחוסר ביטחון וזה לא מושך אותם. את צריכה להגיד להם איך את מרגישה כי הם לא ינחשו את זה לבד. אם את משחקת במישהו, הוא לא יבין מה את רוצה ממנו ובסוף יעזוב את זה ויוותר עלייך, וילך לחפש בחורה שכן יודעת מה היא רוצה.

סיבה אפשרית # 7: את לא נפתחת
את לא צריכה לשפוך את כל הסודות העמוקים שלך, אבל גם לא לשתוק כמו דג. אם רק הוא מספר על עצמו ואת לא מספרת כלום, הוא יתחיל לחשוב שאולי משהו לא בסדר אצלך. קשה להתקרב למישהי שלא מספרת כלום על עצמה. קשה לבטוח באדם שמרגישים שהוא מסתיר משהו. זה גם לא מושך כי זה נראה שאת לא מרגישה נוח עם עצמך אם את לא מספרת. אז נכון שלא צריך להגזים ולספר מייד את כל הסיפורים האפלים, אבל פה ושם לשתף זה חשוב מאד כדי ליצור קירבה ולבנות מערכת יחסים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות