חפש

אטרקציות מגניבות לבת ובר מצווה

מצאתם בשעה טובה מקום לחגוג בת/בר מצווה לבנכם/בתכם האהוב/ה. עכשיו נותר להחליט מה עושים במסיבה, כי רצוי לשלב לפחות אטרקציה אחת שתשלהב את המשתתפים ותגרום להם להרגיש שהגיעו לאירוע מיוחד של מישהו מיוחד ולא סתם למסיבת ריקודים.

רעיונות לאטרקציות למסיבת בת מצווה: 

עיצוב בלונים- בלון הקסם
אחד הדברים שילדים הכי מתלהבים מהם מגיל אפס הוא בלונים. מה משמח אותם יותר מלקבל בלון ובמיוחד אם הוא בלון יפה ומיוחד?
מירי עמרם היא אמנית בלונים ברמה גבוהה ומקצועית שעובדת כמעצבת בחברת בלון הקסם.
בלון הקסם מקשטים כל אירוע בעיצובי בלונים מרהיבים ומיוחדים, בכל הצורות האפשריות והצבעים.
אפשר להזמין עיצוב מיוחד בבלונים לכלת הבת מצווה ולקשט את האולם בקשתות בלונים, פסלי בלונים, פרחי בלונים ועוד.
קישור לאתר של בלון הקסם  קישור לעמוד הפייסבוק
רובוט לדים לאירועים בת ובר מצווה
כמו בכל מסיבת בר או בת מצווה, כל הילדים קופצים רוקדים להנאתם. בעצם לא כולם, כי יש כאלה שיושבים בצד, משחקים בסמארטפון שלהם או סתם מקשקשים. פתאום נכנס אל רחבת הריקודים רובוט ענק, בגובה שני מטר, מלא באורות מחליפי צבעים שרוקד ויורה קרני לייזר לכל הכיוונים. אף ילד לא נשאר אדיש.
האטרקציה של רובוט לדים היא חדשה ומגיעה ישר מארה"ב. השואו כולל גם אפקט עשן.
יש כאלה שמציעים גם רובוטית אישה עם חצאית. את רובוט הלייזר אפשר להזמין במקומות הבאים:
ריץ' הפקות, לפרטים נוספים
מתקן השור הזועם- אטרקציות לאירועים
השור הזועם הוא אטרקציה מאד מוצלחת שאין כמעט ילד שלא אוהב.
השור הזועם הוא מתקן בצורה של שור שמוצב באמצע משטח מתנפח בטיחותי, שזז ומסתובב עד שהילד שעלה עליו נופל.
האתגר הוא להחזיק מעמד על השור הזועם כמה שיותר זמן בלי ליפול.
חשוב מאד לשכור את האטרקציה מחברה מקצועית שיש לה תקן בטיחות בתוקף, שסביב המתקן של השור יהיה משטח מתנפח רך שימנע פגיעה לאחר הנפילה.
כשעולים על השור הזועם, כל הגוף מופעל. צריך להחזיק חזק, להתייצב ולשמור על שיווי המשקל כדי לא ליפול. זה לא קל אבל כשנופלים זה מצחיק. 
ההשראה למתקן השור הזועם היא הרכיבה על השור ברודיאו האמריקאי.

תא צילום- Photo booth        
תאי צילום לאירועים הם תאים מיוחדים שאליהם נכנסים אורחי האירוע, הבת מצווה, בר מצווה או חתונה, ויכולים להצטלם לתמונה משותפת או סרטון קצר שבו הם מברכים את בעלי האירוע.

יש כל מיני סוגים של תאי צילום: 
תא צילום רגיל- אטרקציה מגניבה וכייפית, כמו תאי הצילום בקניונים, נכנסים לתא, מצטלמים ותוך כמה שניות מקבלים את התמונות. ניתן לבחור עיצובים ומסגרות.אפשר להצטלם כמה תמונות עם כמה פוזות ופרצופים.
לפרטים נוספים 
תא צילום שקוף– חברת קרמבו מציעה תא צילום שקוף אליו נכנסים האורחים מצטלמים לתמונות ומקליטים ברכה לבעל/ת החגיגה.
לפרטים נוספים 
תא צילום מפורסמים– תא צילום מפורסמים הוא תא צילום שמביאה חברת קרמבו שבו האורחים בוחרים מגזין בסגנון מסוים כמו ספורט, אופנה, מוזיקה ועוד, נכנסים אל התא, מצטלמים ולאחר מכן התמונה נערכת בסגנון של המגזין שנבחר. התמונה מגיעה על מגנט ענק ומצורפת לה הקדשה אישית מבעלי האירוע.
לפרטים נוספים 
קריקטוריסטים
קריקטוריסט הוא אמן שמצייר פנים של אנשים תוך הדגשת תווי פנים מסוימים והבלטתם כך שנוצר לפורטרט גוון הומוריסטי. באירועים אליהם מוזמנים קריקטוריסטים, תמיד יש תור "להצטייר".  כל אחד לוקח את הציור שלו ושומר אותו כמזכרת מהאירוע.
ישנם קריקטוריסטים שמציירים על חולצות ואז החולצה נשארת לתמיד. יש כאלה שמציירים על בד קנווס, יש כאלה שמכינים פוסטרים. לכל אחד יש את הייחוד שלו.
טווח המחירים נע בין 1000 ש"ח ל- 2000 ש"ח לשעתיים.
אייר גרפיטי Air Graffiti – קיר גרפיטי לאירועים
האטרקציה אייר גרפיטי היא עוד אטרקציה חדשה לאירועים שמציעה חברת פוטו מאסטר (Photo Master).
האורחים באירוע מצטלמים, תוך פחות משלוש שניות התמונה נטענת למסך הקרנה אחורי. האורחים האחרים מקשטים ומברכים על התמונה עם פחיות ספריי דיגיטליות.
פחיות הספריי הדיגיטליות עובדות על אור אינפרא אדום.
האייר גרפיטי (קיר הגרפיטי הוירטואלי) משתמש בטיימר שסופר אחורה ומקציב לאורחים זמן לצייר על התמונה, ככה שכמות התמונות עליהן יציירו האורחים היא מקסימלית. האטרקציה גם מאפשרת לכמה אנשים לצייר על התמונה בו זמנית. 
אפשר להשתמש בשבלונות ולרסס בתוכן, להוסיף אלמנטים כמו כובעים, שפמים, משקפיים ועוד מתפריט צף. יש גם רעש של ספריי אמיתי שמושפרץ ברגע שלוחצים על הספריי הוירטואלי כך שהחוויה מרגישה אמיתית.
בסיום היצירה מקבל כל אורח שצולם על קיר הגרפיטי את התמונה שלו עם כל האפקטים והיצירות שהשאירו עליו האורחים האחרים מודפסת במדפסת Dye Sub.
לפרטים נוספים
באבל הדס Bobble Heads
האטרקציה של חברת פוטו מאסטר, בובל הדס (ראשים רוטטים) היא אטרקציה חדשה שתשעשע את האורחים שלכם ותזכיר להם מזכרת שישמרו עליה לתמיד. הבאבל הדס הן בובות מיוחדות שהגוף שלהן עשוי מקפיץ עליו מודבק גוף והראש עשוי מתמונה של האורח שקופצת ומתנדנדת.
האורחים שמגיעים לאירוע מצטלמים על רקע של מסך ירוק. תוך פחות מ-30 שניות התמונה של הפרצוף נשלפת מהמצלמה והראש נצמד אל הקפיץ של הדמות אותה בחרו.
כדי להצחיק עוד את הקהל החברה ממקמת גם טלוויזיה שעליה רצים באופן אקראי הראשים של האורחים שהצטלמו על בובות הבאבל הדס. התצוגה היא עם דמויות אקראיות ורקע אקראי. התצוגה מעודדת את מי שעדיין לא בא להצטלם לעשות את זה בהקדם.
החברה יוצרת בין 30 ל- 40 דמויות בשעה ומתאימה לאירועים של עד 200 אורחים. ניתן להזמין עמדה נוספת לאירוע גדול יותר.
וידאו פליפ – פוטו מאסטר
מכירים את זה שמציירים בתוך מחברת למטה בפינה דמויות בהרבה עמודים ואז כשמדפדפים מהר נוצר סרטון אנימציה במחברת? את זיכרון הילדות הזה לקחה חברת פוטו מאסטר (Photo Master) והפכה לאטרקציה מצחיקה לאירוע שלא תישכח.
צוות וידאו פליפ מגיע אל האירוע עם עמדה אלגנטית מיוחדת שבה מסך, תאורה, מסכי תצוגה ושולחן תלבושות ואביזרים.
האורחים מפיקים בעצמם סרטון קליפ שיודפס על ספרון פליפבוק קטן שדפדוף מהיר בו יוצר אנימציה. הספרון הוא מזכרת מרגשת מהאירוע שלכם שלא תישכח לעולם. 
אפשר לשלב את הוידאו פליפ גם עם רחבת הריקודים: האורחים יכולים להשתמש גם בגיטרות מתנפחות, שפמים, כובעים ושלטים מגניבים שמשתלבים עם המוזיקה והריקודים.
לפרטים נוספים:
אטרקציה לאירוע- וידאו פליפ
אטרקציה לאירוע גיבור וירטואלי- virtual hero- פוטו מאסטר
האטרקציה הבאה של פוטו מאסטר מתאימה במיוחד לילדים או למבוגרים צעירים ברוחם:
דמיינו לעצמכם שאתם הופכים לגיבורים של משחק שתוכלו לשחק בסמאטרפון שלכם!
איך זה עובד? האורחים באירוע מגיעים ובוחרים משחק לטאבלט או לסמארטפון שלהם. מצטלמים על גבי מסך ירוק ותוך פחות מחצי דקה הפרצוף שלהם נשלף מהתמונה ומושתל במשחק כך שהדמות במשחק אותו הם בחרו היא בעצם שלהם. 
האורחים מקבלים תמונה עם הפרצוף שלהם על גבי פוסטר המשחק עם קוד להורדת המשחק.
אפשר גם במהלך האירוע לשחק במשחק עצמו בעמדות עם Ipad4 ולצפות בטלויזיה בחברים הגיבורים במשחקים אחרים.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות