חפש

סיפורים על אנשים שזכו בלוטו והפסידו הכל

בעקבות הבחור שזכה בלוטו ב- 42,000,000 ש"ח לפני כמה ימים ומתעקש להמשיך לעבוד, קבלו כמה סיפורים על זכיות של אנשים בסכומים גדולים במשחק הלוטו, שלא ניצלו אותן לטובה ותבינו למה גם אחרי שזוכים בלוטו, עדיף להמשיך בחיים כמה שיותר רגיל: 
הנערה שבזבזה את כל הכסף על שטויות– קלי רוג'רס היתה פעם בת העשרה בעלת המזל הכי טוב עולם: כשהיתה בת 16 היא זכתה ב- 1.9 מיליון פאונד בריטיים בהגרלת הלוטו.
בדולרים הזכייה היתה שווה באותו זמן ל- 3 מיליון. אבל עכשיו, הכסף הלך. הנערה הנרגשת בזבזה את כל כספי הזכייה שלה על חופשות, קניות, חברים ושני ניתוחי חזה. שש שנים לאחר מכן, אחרי שני נסיונות התאבדות, קלי היא בחורה בת 22, אם חד הורית לשני ילדים. היא עובדת כעת כעוזרת בית כדי לקיים את עצמה ואת משפחתה. היא אפילו משלמת עכשיו עבור חובות בהן היא שקועה עקב הבזבוזים שלה.

הזוכה שתרמה את כל כספה לפוליטיקאים, חינוך ולקהילה ונשארה חסרת כל- לעתים, כוונות טובות יכולות להוציא אותך מכלל שליטה.
ג'ניט לי, אישה בת 52 ממיזורי שבארה"ב, זכתה ב- 18 מיליון דולר בהגרלת הלוטו של מדינת מיזורי ב-1993.
מייד עם זכייתה, קבוצות הגירה מדרום קוריאה שמשם היא הגיעה לארה"ב, החלו לנגוס נתחים מהזכייה שלה, כשקיבלו כסף לתכניות חינוך שונות, שירותי קהילה וארגונים פוליטיים. חוץ מהבית במיליון דולר והמכוניות שקנתה, לי תרמה יותר ממיליון דולר לאוניברסיטת וושינגטון, שלאות הוקרה קראה לחדר הקריאה שלה על שמה. היא תרמה 277,000 דולר לפוליטיקאים מועמדים דמוקרטיים. כך הרוויחה ארוחות עם ביל קלינטון, אל גור וגם נשיא דרום קוריאה. והיא עדיין לא הפסיקה, 30,000 דולר הלכו למשפחתו של הכומר של הכנסייה הדרום קוריאנית שנפטר. עוד ארגונים קוריאנים קיבלו ממנה תרומות ויחד עם הרגלי ההימורים שלה, היא הפסידה עוד 347,000 דולר. היא נכנסה לחובות בכרטיסי האשראי שלה ולקחה הלוואות מהבנק ובשנת 2001 הכריזה על פשיטת רגל. 
מכונאי הרכב שפתח עסק למכוניות ופשט את הרגל – קן פרוקסמיר היה מכונאי רכב שזכה במיליון דולר בהגרלת הלוטו של מישיגן. הוא עבר לקליפורניה ונכנס לעסקי המכוניות עם אחיו. תוך חמש שנים הוא הכריז על פשיטת רגל. "הוא בסך הכל בחור מסכן שהיה לו קצת מזל אז הוא החליט לטפל בכולם" מסביר בנו ריק "זה היה נפלא במשך שלוש או ארבע שנים להנות מהכסף, אבל עכשיו הוא חי הרבה יותר בצניעות. אין יותר דיבורים על לרכוש הליקופטר או לנסוע בלימוזינות. אנחנו עכשיו בדיוק כמו כולם ואבא חזר להיות מכונאי רכב".
האישה שזכתה בלוטו פעמיים ועכשיו גרה בקראוון– כולם יודעים שהסיכוי לזכות בלוטו הוא אפסי. אבל אוולין אדמס מניו ג'רזי זכתה כנגד כל הסיכויים- פעמיים. בשנת 1985 ו- 1986 זכתה פעמיים בכל הקופה במשחק הימורים בסכום של 5.4 מיליון דולר. אבל אדמס היתה מהמרת כבדה. היא אהבה ללכת לאטלנטיק סיטי שבניו ג'רזי ולהמר שם עד שאיבדה את כל כספה. 20 שנים לאחר מכן, אדמס מרוששת וגרה בקראוון.
האיש שזכה בלוטו ונרצח על ידי גיסיו החמדנים– ג'פרי דמפייר זכה ב- 20 מיליון דולר בהגרלת הלוטו של מדינת אילינוי בשנת 1986. כאשר קיבל את הפרס, האיש הנדיב החל להמטיר על חבריו ובני משפחתו מתנות יקרות, כולל מכוניות, בתים וטיולים למקומות אקזוטיים.
לרוע המזל, זה לא היה מספיק לגיסתו של דמפייר, ויקטוריה ג'קסון. בלילה של ה- 26 ביולי 2005, היא והחבר שלה, נתנאל ג'קסון (שאינו בן משפחה) חטפו את המיליונר וירו בו למוות פעם אחת בראש. הסיבה לרצח היתה קנאה. שניהם הואשמו ברצח של דמפייר ונידונו למאסר עולם.

המטיף שזכה, ואז אשתו עזבה אותו והוא התאבד- בילי בוב חי חיים שקטים ורגועים כמטיף ומחסנאי בהום דיפו עד שזכה בשנת 1997 ב- 31 מיליון דולר. בהתחלה, החיים האירו לו פנים. הוא קנה חוה, שישה בתים וכמה מכוניות חדשות. כמו הרבה אחרים שזכו בלוטו, הוא לא היה מסוגל להגיד פשוט "לא" כאשר אנשים ביקשו ממנו עזרה כספית. יותר מאוחר אשתו התגרשה ממנו ולבסוף הוא התאבד. המתח שהיה בחייו בגלל הזכייה פשוט היה יותר מדי בשבילו.  

הוסף רשומת תגובה

1 תגובות

  1. רק. הלוטו. יציל. אודותינו. תן. ליזכות ואז אני. יתחיל את. השנה. החדשה. ברגל. ימן

    השבמחק
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)