חפש

עצור או שאני יורה!- מבחן אישיות

אומרים שלשוטרים יש חוש שישי שנועד לפענח את הראש של הפושעים. לכל אחד מאיתנו יש קצת ראש קרימינלי, לכן המשטרה לא יכולה לנוח אף פעם. רצח, שוד, סחיטה וכו'- כל אלה שכיחים יותר ממה שאפשר לכתוב בעיתון. אין רגע אחד שבו לא מתרחש או מתוכנן פשע.
אם היית שוטר, איך היית מתמודד עם הלחץ הזה לדעתך?
אתה במרדף חם אחרי חשוד שנמלט מזירת פשע. אחרי מרדף ארוך, סוף סוף הצלחת להשיג אותו כדי לעצור אותו. אתה מפיל אותו ארצה ועומד מעליו עם אקדח שלוף בין העיניים. מה אומר לך החשוד כשהקנה של האקדח שלך נמצא מול הפרצוף שלו?
אחרי שסיימתם לענות, רדו למטה כדי לראות מה זה אומר עליכם.









עצור או שאני יורה! – מפתח התשובות   
מה החשוד שלחוץ לפינה יכול להגיד להגנתו? למרות שדמיינת את עצמך בסיפור בתור השוטר שתופס את הפושע, הנטיות הנסתרות שלך עולות בסיפור במילים דווקא של הפושע. במשחק של שוטרים וגנבים, הגנב הוא זה שצריך להמציא תירוץ משכנע כדי שהשוטר לא ישלח אותו למעצר. הדרך שבה דמיינת אותו מגיב דומה לדרך שבה אתה היית מגיב כשההורים שלך היו תופסים אותך על חם עושה משהו אסור.
ואם אתה כמו רוב האנשים, אתה ממשיך להגיב כך עד היום.

"או.קיי, אני מרים ידיים. אני אדבר" זאת תגובה שטובה כדי לנקות את המצפון וכדי לעזור לך אחר כך בתהליך המשפט.

"חושב שתפסת אותי? אני לא רואה שום הוכחות. אני רוצה לדבר עם עורך הדין שלי" – אתה כנראה יכול להתחמק מאחריות פעם או פעמיים, אבל הדרכים החלקלקות שלך בסופו של דבר יפילו אותך ויום אחד תצטרך לקחת אחריות על מעשיך ולשלם את המחיר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות