חפש

איך להגיד לחברה שלך שהיא מבשלת נורא ואיום

אתה אוהב אותה. בעיניך היא הכי יפה, הכי חכמה, הכי מעניינת ומצחיקה ובעצם- כמעט מושלמת.
רק יש בעיה קטנה. היא מבשלת נורא. ואם יש משהו שצריך לטפל בו בעדינות ובזהירות במערכת יחסים אז זה בדיוק זה.
נכון שאנחנו במאה ה- 21 ומקומה של האישה הוא כבר מזמן לא במטבח. אבל בכל זאת כישורי הבישול והאפייה שלנו הם נקודה די רגישה. ביחוד אצל נשים. כי כשגבר לא יודע לבשל אז הוא פשוט לא עושה את זה, אבל הנשים מרגישות די מחויבות לזה בינתיים. חוץ מזה, כשאנחנו נכנסות למערכת זוגית רצינית, אחת הדרכים שאנחנו אוהבות לפנק את בן הזוג שלנו היא בהכנת ארוחות מרשימות. אז אם תגיד לנו שהאוכל שלנו מגעיל ושאתה מעדיף את האוכל של אמא שלך, סביר להניח שמכאן מערכת היחסים שלנו רק תתדרדר.
אם אתה לא רוצה להאכיל בסתר את הכלב מתחת לשולחן ולהישאר רעב תצטרך לאזור אומץ ולהגיד לה את האמת.



איך כדאי להגיד לחברה שלך או לאשתך שהיא מבשלת גרוע ורצוי שהיא תתרחק מהמטבח? 
אל תהיה אכזרי– יכול להיות שהיא תקפה באכזריות את בלוטות הטעם שלך כשהגישה לך משהו לא ראוי לאכילת אדם. זאת עדיין לא סיבה להגיד לה את זה בצורה לא יפה. היא בכל מקרה הולכת להיפגע מזה שתגיד לה שהאוכל שלה לא טעים אז כדאי לעשות את זה בעדינות. אל תגיד לה משהו כמו: "מה שאת מכינה במטבח זה פשע נגד האנושות". זה יכניס את מערכת היחסים שלכם לצרה צרורה. תגיד לה שאתה מאד מעריך את המאמצים שלה במטבח, אבל התוצאות לא כל כך טובות. רוב הסיכויים הם שהיא די מודעת לכך שהיא לא משהו במטבח ואם יש סיכוי ששניכם תצחקו מהעניין זה יהיה נהדר.

תגיד לה שזה בסדר– יכול להיות שהסיבה שחברה שלך מכינה לך ארוחות היא שהיא רוצה לרצות אותך או למצוא חן בעיניך. לכן אם תגיד לה שהיא מבשלת גרוע, היא עלולה להרגיש שהיא כישלון. לכן כדאי שתגיד לה שאתה אוהב אותה מאד בגלל הרבה סיבות, וזה שהיא לא יודעת לבשל לא גורע מההערכה והאהבה שאתה מרגיש כלפיה. אם היא תרגיש לא אהובה, הערך העצמי שלה הולך ליפול לאסלה של השירותים ויחד איתו מערכת היחסים שלכם. 
תציע לה לעזור לה במטבח– מאחר שהגירסה "האותנטית" שלה לספגטי בולונז היא 70 אחוז בשר המבורגר זול טחון זרוק על גוש אטריות שמנוניות, תוכל אתה בעצמך לתת לה כמה עצות. אבל אם גם אתה לא בשלן מי יודע מה, בטח אין לך כסף מיותר בשביל לצאת לאכול בחוץ כל ערב, ואוכל מהיר זה לא בריא. לכן ללמוד איך להכין אוכל ביתי זה חובה בשביל שניכם. תוכל להציע לה לעבוד ביחד איתה במטבח כדי לשפר את חוויית הבישול של שניכם. נסו להכין ביחד מתכונים חדשים ותהיו שותפים גם להצלחות וגם לכשלונות, זה יראה לה שאתה שותף שלה בהכנת הארוחות ולא מפיל את כל הנטל עליה.

תשבח אותה– אם התחלתם לעבוד ביחד במטבח, היא בטח תשתפר ותתחיל להכין מדי פעם ארוחות מוצלחות. יכול להיות שהיא עדיין תמשיך רוב הזמן להיות טבחית נוראית, אבל כשהיא תצליח אתה חייב לתת לה קרדיט. כשהיא סוף סוף תכין משהו אכיל, תשבח אותה. תגיד לה מה אהבת באוכל הזה כדי שהיא תחזור על ההצלחות שלה בנסיונות הבאים ואולי גם תעביר את החלקים המוצלחים של המתכון אל המנות הבאות שהיא מכינה.  

אין ברירה, זה לא נעים אבל אתה לא יכול להסתיר מהחברה שלך שהיא טבחית נוראית לנצח, נכון? כנות היא חלק חשוב מהיחסים אבל גם ההנאה שלך מאוכל היא חשובה. אז אם אתה רוצה להמשיך ליהנות מזה שהיא מכינה לך אוכל, תהיו חייבים שניכם להתמודד עם האמת הלא נעימה.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות