חפש

הנקמה הטובה ביותר על בגידה אי פעם

זוגיות היא דבר שצריך לעבוד עליו. במיוחד זוגיות שנמשכת זמן רב. כשמדובר בנישואים, זה מסובך הרבה יותר. צריך לשמור על התשוקה, התקשורת ומתן המענה על הצרכים האחד של השני לאורך זמן וזה לא פשוט. ברגע שאחד מהצדדים מרגיש לא מסופק, לפעמים זה גורם לו/לה לחפש סיפוק במערכת יחסים עם אדם אחר, מה שמוביל לבגידה ושקרים. 
 ישנה אגדה אורבנית שצברה פופולריות רבה לאורך השנים, על זוג שהיה נשוי 37 שנים, ג'ייק ואדית, עד שהבעל גילה לאשתו שהוא מנהל רומן עם מזכירתו הצעירה ושהוא רוצה להתגרש. 
אם לא מספיקה הבגידה, אז כדי לעשות את המצב גרוע יותר בשביל אדית, ג'ייק גם זרק אותה מחוץ לאחוזה היקרה שבה גרו, כדי שהחברה החדשה שלו תוכל לעבור לגור איתו.  

הליך הגירושין היה קרב מר. בגלל שג'ייק היה המפרנס והיה לו הרבה כסף, הוא לקח לעצמו את עורכי הדין החזקים ביותר בתחומי דיני המשפחה, וניצח.
לאחר זכייתו, ג'ייק נתן לאדית שלושה ימים לעזוב את הבית.
היום הראשון הוקדש לאריזת החפצים של אדית. ביום השני הגיעו המובילים כדי לאסוף את הארגזים שארזה. ביום השלישי, ישבה אדית מדוכאת ליד שולחן האוכל, לארוחת פרידה מהבית ומהחיים הנוחים שהיו לה. היא השמיעה מוסיקה שקטה ואכלה חצי קילו שרימפס וצנצנת קוויאר. לסיום הארוחה היא שתתה שתי כוסות יין שרדונה יקר.
בזמן שאכלה, חשבה אדית על נקמה בבעלה לשעבר וחברתו. היא הלכה לכל חדר בבית והניחה את קליפות השרימפס האכול, אותן היא טבלה בקוויאר, בתוך החללים של מוטות הוילונות. אחרי שסיימה, היא ניקתה את המטבח ועזבה את הבית.
חברתו של ג'ייק עברה לגור בבית, ובימים הראשונים הכל היה נראה רגיל. אחרי כמה ימים, החל להתפשט סירחון בדירה. בני הזוג ניסו הכל כדי להיפטר מהריח. הם ניקו באופן יסודי את כל הבית, מלמטה למעלה, אבל שום דבר לא עזר. הם אפילו שכרו אנשי מקצוע שיבדקו אם מסתתרת חיה מתה בבית.
מיום ליום הריח רק החמיר, ועד מהרה חברים נמנעו מלבקר אותם משום שלא יכלו לסבול את הצחנה. כל עובדי האחוזה של בני הזוג עזבו אותם. עובדי המטבח, המנקים, אנשי האחזקה והטכנאים, אף אחד לא היה מוכן להיכנס לבית ולשרת את בני הזוג. 
 מכיוון שהבינו שלא ניתן לתקן את הבעיה, החליטו בני הזוג לעבור לבית אחר. הם לא הצליחו למכור את האחוזה, בגלל שכשקונים פוטנציאליים באו לראות אותה, הם לא רצו לקנות אותה בגלל הריח.
הבית נשאר בשוק וכדי לרכוש בית חדש שווה ערך לאחוזה, ג'ייק והגברת החדשה שלו נאלצו לקחת הלוואה גדולה מהבנק.
יום אחד אדית דיברה עם ג'ייק ושאלה אותו איך מתנהלים העניינים עם הבית. הוא לא היסס לספר לה על בעיית הסירחון. אדית הקשיבה בנחת ואמרה כמה היא מתגעגעת לבית שלה לשעבר. לאחר מכן אמרה לו שאם הוא יהיה מוכן לתת לה את הבית, היא תפחית מהסכם הגירושים הפיננסי שלה.

ג'ייק חשב שהוא מקבל עסקה טובה יותר בגלל שלאדית לא היה מושג כמה הריח היה נורא, וכך שני האקסים הסכימו על עסקה שבה יימכר הבית במחיר של 10 אחוז משוויו. עורכי הדין שלהם הכינו את הניירת והם חתמו על החוזה עוד באותו יום.
בשבוע שלאחר מכן ג'ייק וחברתו עזבו את הבית, שמחים להיפטר מן הנטל ולועגים לאדית ששוב יצאה מופסדת.
הם עמדו מחוץ לאחוזה כאשר המובילים ארזו את כל מה שהיה בבית על המשאיות שלהם.
כולל המוטות של הוילונות.
שתפו את הסיפור אם אהבתם את הניצחון של אדית!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות