חפש

מה עושים כשמישהי מתחילה עם בן הזוג שלך?

בעולם אידאלי מבחינה רומנטית, אנשים מכבדים את הגבולות של זוגות שמחויבים זה לזה, ולא מראים עניין בנשואים ובמי שנמצא כבר במערכת יחסים. אבל בעולם האמיתי, המציאות היא לא בדיוק ככה וכמעט כל אחת נתקלת מדי פעם במישהי שהיא "חוטפת גברים", כלומר מישהי שאוהבת לפלרטט ולהתחיל דווקא עם גברים נשואים ותפוסים, וכמובן שהיא נדבקת לגבר שלך.
יש נשים שרואות בגברים נשואים או במערכת יחסים אתגר או שפשוט לא אכפת להן שהוא כבר נמצא במחויבות.
האם את צריכה להיות מודאגת אם אישה כזאת שמה את בעלך או חבר שלך על הכוונת שלה?
אז מה אפשר לעשות כשמישהי מנסה לגנוב את חבר שלך או את בעלך? קבלי כמה טיפים להתמודדות עם המצב (נכתב לנשים במערכת יחסים עם גברים, אבל מיועד לכל המינים בכל מערכות היחסים המחייבות למיניהן):

1. להיות עירנית
אם מישהי מראה עניין בחבר שלך כדאי לך לפקוח עין על המצב. האם היא עמיתה לעבודה שמוצאת תירוצים לשלוח לו אי מיליים והודעות טקסט? האם היא ידידה שמעמידה פנים שהיא זקוקה לכתף של ידיד טוב לבכות עליה רק כי בעלך או חבר שלך הוא "בחור נחמד"? או שהיא מבקשת ממנו לבוא לתקן לה דברים בבית כי אין לה אף אחד? אלה יכולים להיות סימנים לכך שהיא מתמרנת אותו וגורמת לו להרגיש שהיא זקוקה לו וגברים כידוע, מאד אוהבים את ההרגשה הזאת.

2. להתעלם
נשים מהסוג הזה לפעמים פשוט נדלקות מזה שהן גורמות לבעיות בתוך מערכת יחסים של בני זוג. יכול להיות שהן בכלל לא מאוהבות בבחור והן רק רוצות להוכיח שהן יכולות להשיג אותו. הפיתרון לבעיה זו הוא פשוט להתעלם מאחת כזאת. אם היא תראה שאין לה השפעה על הזוגיות שלכם היא כנראה תחפש אובייקט אחר להתעלק עליו. אם הגבר שלך שווה אותך, הוא גם לא יגיב לנסיונותיה להתקרב אליו. אם הוא בוחר כן להתקרב אליה, לפלרטט איתה ואפילו יותר- עדיף לך להיפטר ממנו. יהיה לך טוב יותר בלעדיו.

3. להפגין ביטחון עצמי
זה טוב להפגין ביטחון עצמי, רק לא להיות אדישה מדי, מפני שאז זה עלול לגרום לה עוד יותר להיות נחושה להשיג את מטרתה. הראי שאת בוטחת בחבר שלך ובטוחה שהוא לא יעדיף אחרת במקומך ושהיא בכלל לא מציקה לך. אחרי הכל, הוא בחר להיות איתך אז למה שיעדיף להיות עם מישהי אחרת שהאישיות שלה די בעייתית?
4. לסמוך עליו
אם את מרגישה שאת לא יכולה לסמוך עליו, כנראה שיש לך בעיה של חוסר ביטחון וקנאה שלא קשורה לאישה הזאת. אולי יש במערכת היחסים שלכם גם סימנים לכך שהוא לא לגמריי כנה איתך. את צריכה לבטוח בו שהוא לא יענה לחיזוריה בגלל שאת לא יכולה לתצפת עליו 24 שעות ביממה. לכן תהיי מודעת למה שקורה, אבל אל תהיי פרנואידית.
5. לעזוב אותו
אז כן, הגרוע מכל קרה והוא בגד בך איתה. עזבי אותו ותמשיכי הלאה. תני לה אותו. זאת לא תחרות והיא לא זכתה. להיפך, הרווח כולו שלך. מה את צריכה גבר שכל כך קל לפתות אותו לבגוד באישה שאיתו?

6. להיות נחמדה
אם אישה מחזרת אחרי הגבר שלך, תהיי בטוחה שהיא לא מחבבת אותך כי את מפריעה לה בדרך.
אחת הדרכים לעצבן את מי שלא מחבב אותך היא להיות נחמדה אליו. זה לא אומר שאת פתטית כי את מנסה בכוח לגרום לה לחבב אותך, זה רק מראה שאת מתייחסת אליה בנימוס וידידותיות ושיש לך אופי אצילי. זה גם יכול לגרום לה להתעצבן ולעזוב אותו.
7. היסטוריה
לפעמים המצב הוא מסובך יותר בגלל שלגבר שלך ולאישה החוטפת יש עבר רומנטי משותף. הרבה אנשים לא אוהבים את זה שלאקס שלהם יש מישהו חדש, לכן הם מנסים לחבל במערכת היחסים החדשה. מה את יכולה לעשות? קודם כל עלייך להבהיר לחבר שלך שהוא צריך לשקול את סדר העדיפויות שלו ושהוא צריך לבחור בך ולהיזהר מלהצית את אש האהבה הישנה מחדש.
הוא צריך להימנע מלראות את האקסית שלו כשאת לא נוכחת. אם הוא לא מסכים לעשות את זה, את צריכה לשאול את עצמך אם הוא עדיין מעוניין בך…

להתמודד עם מצב שבו מישהי מעוניינת לחטוף ממך את הגבר שלך זה לא קל. בכל דרך שתבחרי לפעול, את צריכה להיות חזקה ולא להישבר ולהיכנס להתקפי קנאה וחרדה או לגלות אובססיה לגבר שאיתך כי זה רק יחבל במערכת היחסים שלך.
צריך להשלים עם זה שמדי פעם קורים מצבים כאלה, ואין ברירה, בכל מערכת יחסים זה קורה.
אל תשכחי שלפעמים גם המצב הוא הפוך ומישהו מנסה לחטוף אותך או שאת ניסית פעם "להשיג" בחור של מישהי אחרת?

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות