חפש

8 כללים לפגישה עיוורת מוצלחת

אם אתם רווקים ויוצאים לפגישות, רוב הסיכויים שמתישהו תמצאו את עצמכם בפגישה עיוורת, אפילו שכמעט אף אחד לא אוהב את זה וזה  די מלחיץ. פגישה עיוורת היא כאשר אתם פוגשים אדם שלא ראיתם מעולם ואין לכם מושג איך הוא נראה במציאות.
פגישות עיוורות יכולות להסתיים בהצלחה, עם הרגשה שפגשתם את נסיך או נסיכת חלומותיכם. הן לא חייבות להיות אסונות נוראיים כמו שמתואר בהרבה סרטים, סדרות טלויזיה וספרים.
Photo by Kaboompics .com on Pexels.com
להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור פגישות עיוורות בשלום ואפילו בהצלחה:
1. תחשבו חיובי
אל תלכו לפגישה מלאים בדאגות ופחדים כאילו אתם הולכים להתאבד על הפסים של הרכבת. אם זאת הציפיה שלכם לגבי הפגישה, סביר להניח שלא תהנו בה. תחשבו חיובי, מה כבר יכול לקרות? אם הפגישה לא תסתיים בזה שמצאתם את האדם המתאים לכם, מקסימום אכלתם ארוחה נחמדה ופגשתם מישהו שסביר להניח שאילולא הפגישה הזאת, דרכיכם לא היו מצטלבות לעולם. אולי אפילו יצא מהפגישה הזאת עוד משהו טוב- קשרים עסקיים או שדרך האדם שהיכרתם תוכלו להכיר חבר אחר שיותר מתאים לכם.
2. לכו עם ציפיות סבירות
מצד שני, אם תלכו לפגישה עם ציפיות לא גבוהות מדי, גם לא תתאכזבו. נכון שתמיד יש סיכוי שתתאכזבו אבל אם הציפיות שלכם לא היו גבוהות מדי, הנפילה לא תהיה כל כך כואבת. אל תשדרגו בדמיון שלכם את מי שאתם הולכים לפגוש. דמיינו אותו בצורה סבירה, בלי ציפייה לפגוש את האדם המושלם.
3. תעשו תחקיר רקע
תבקשו ממי שסידר לכם את הפגישה העיוורת לתת לכם כמה פרטים על מי שאתם הולכים לפגוש. רוב הסיכויים שגם הוא או היא שאלו לגביכם. תשאלו אותו גם איך הוא תיאר אתכם לאותו אדם שאתם הולכים לפגוש. זה יכול להיות משעשע אם הוא היה מדוייק.
אפשר לחפש קצת מידע באינטרנט ולהציץ בפייסבוק שלו או שלה (את זה כולם עושים), אבל לא להציע חברות עוד לפני שנפגשתם. זה נראה מוזר ויכול להרוס את הרושם שתעשו.
4. תהיו בטוחים
הכלל הכי חשוב וקריטי הוא שתשמרו על הביטחון שלכם. אם האדם שדרכו הגעתם לבליינד דייט הוא לא מקור ממש אמין ושאפשר לסמוך עליו, אבל בכל זאת הייתם רוצים לנסות להיפגש עם מי שהוא הציע לכם, תדאגו שהפגישה תהיה במקום בטוח עבורכם.
היפגשו במקום ציבורי ומואר, עם הרבה אנשים מסביב ובשום פנים ואופן אל תלכו אליו הביתה. אל תתנו לו לאסוף אתכם ברכב, הגיעו בכוחות עצמכם.
5. החליפו פרטים מראש
לפני הפגישה החליפו מידע לגבי מה שתלבשו, איפה בדיוק תיפגשו ועוד פרטי זיהוי בולטים כדי שברגע שתגיעו למקום שבו קבעתם, תוכלו לזהות את מי שאתם אמורים להיפגש איתו וגם הוא אתכם.
6.תהיו רגועים
אחרי שנפגשתם ונוצר הרושם הראשוני שמבוסס על הופעה חיצונית, הגיע הזמן לשבת ולהתחיל לדבר ולהכיר אחד את השני.
תהיו רגועים, קחו כוס יין אחת או קפה ותתחילו בהכרות. אל תהיו לחוצים ונרגשים, זה עושה רושם רע על הצד השני. מצד שני אל תהיו אדישים ומנומנמים. תהיו משהו באמצע.
 
7.תכננו נתיב בריחה
נכון שאמרתי עד עכשיו שתחשבו חיובי, אבל אין מה לעשות, לפעמים זה ממש לא מצליח ואתם מתים להתחפף מהמקום. תכננו מראש דרך מוצא מהפגישה כמו חבר שקבעתם איתו מראש שיתקשר אליכם במהלך הפגישה וישאל אתכם איך היא הולכת. תקבעו קוד שאותו תגידו בטלפון שיגיד לחבר אם הפגישה מוצלחת או לא, ואם היא ממש אסון ואתם פשוט לא מוכנים להמשיך, שהחבר יציל אתכם ויגיד לכם שאתם חייבים לעזוב עכשיו מסיבה כלשהי. רק תעשו את זה בנימוס ואדיבות. אל תברחו לדייט שלכם בפתאומיות ותגרמו לו להרגיש רע.
8. תודו למי שסידר לכם את הפגישה
תגידו תודה למי שהכיר ביניכם, גם אם הפגישה לא הצליחה. בסך הכל הכוונות שלו היו טובות וזה מראה שאכפת לו ממכם.
אם הפגישה לא הצליחה, אל תתנו לו הרגשה רעה, אולי בפעם הבאה זה יצליח יותר. חוץ מזה על סמך הפגישה הזאת הוא ילמד מה הטעם שלכם ואתם תוכלו להסביר לו בצורה יותר ספציפית מה אתם מחפשים.
בהצלחה!!!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות