חפש

7 דברים שאתם (אולי) לא יודעים על אנשים עשירים

זה לא כל כך נעים להיות תפרן, כשלחברים שלך יש הרבה כסף ודרך החיים שלהם גורמת לך לקנא. העיניים שלך יוצאות מהחורים מרוב קינאה כשהם מספרים לך שהם שוב נוסעים לחו"ל או מחליפים לבית גדול יותר, בזמן שאתה נאבק על התשלומים של חשבון החשמל. אבל יש דברים שהעשירים לא מספרים לך על החיים שלהם, שאולי יש איזו נחמה קטנה בהם בשבילנו:
1. הם קמצנים
לא שכל העשירים הם כאלה, אבל הרבה מהם הם מאד קמצנים. אם הם מסתובבים עם בגדי מעצבים ונעליים יקרות ונוסעים לחופשות נפלאות, רוב הסיכויים שהם לא שילמו מחיר מלא. הם מחפשים מציאות ויודעים איך למתוח כל שקל ולקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלהם, מה שעוזר להם לשמור עליו. הם יריבו ויתעקשו על כל אגורה שלהם, כאילו שחסר להם.

2. הם אמיצים 
החברים האלה לא התעשרו מזה שהם ישבו על הגדר. נכון שהם כנראה משכילים ועבדו קשה כדי להגיע לאן שהם נמצאים. אבל הרבה פעמים, הם גם לקחו בדרך הרבה סיכונים. בין אם זה להשקיע את הכסף שלהם, או לקחת סיכון עם עסק חדש, אנשים עשירים בדרך כלל מוכנים להפסיד קצת כדי להרוויח הרבה.
3. הם לא עשירים כמו שאתה חושב 
לא נכחיש שהם עשירים, אבל האמת היא שכמה אנשים אמידים הם לא באמת כל כך עשירים כמו שהם נראים. הם אולי מרוויחים משכורת ענק ויש להם נכסים חומריים, אבל אם יש להם גם המון חובות ומעט מאוד נכסים, הם בעצם באותה הסירה כמוך. הם יכולים לחיות על המשכורת, וברגע שיחוו אובדן עבודה או מחלה האימפריה שלהם עלולה להתפורר.
4. הם לא תמיד חכמים יותר 
אתם עשויים להרגיש לידם שבגלל שהם עשירים, הם גם חכמים יותר ממך, ואולי זה נכון כי הם הלכו לאוניברסיטה וקיבלו תארים מתקדמים. אבל יש אנשים עשירים שצברו עושר בלי שום סוג של חינוך פורמלי. הם קיבלו רעיון ונקטו בצעדים כדי לגרום לדברים לקרות. לפעמים, זה יותר עניין של מזל- להיות במקום הנכון בזמן הנכון, או להיוולד למשפחה הנכונה.

5. הם מפחדים לאבד את הכל 
נראה שלחברים העשירים יש את כל מה שהם צריכים, אבל בסופו של יום, יש להם גם את הפחד שהם יפסידו את כל מה שיש להם. לכן הם עלולים להרגיש בלחץ גדול לדאוג להכנסה שלהם ולהגדיל אותה לשיא חדש על מנת להגן על העתיד הפיננסי שלהם ושל ילדיהם.
6. הכסף לא עושה אותם מאושרים
כשיש הרבה כסף זה יכול לרפא את הדאגות המיידיות שלך כגון: דיור, תחבורה, מזון, בגדים וכו', אבל מזומן בבנק הוא לא תרופה קבועה לעצב. אתה יכול שיהיה לך את כל הכסף שבעולם, אבל זה לא מבטיח שיהיו לך נישואים מאושרים, חיים בריאים, שביעות רצון בעבודה, נחת מהילדים או חברים אמיתיים.
7. הם חשדנים כלפי חברויות חדשות 
אנשים עשירים יכולים לאהוב לקיים מערכות יחסים ושיש אנשים מסביבם. אבל בזמן שלכם לא אכפת להתחבר עם אנשים ברמה כלכלית שונה משלכם, האנשים האמידים צריכים לשמור על מידה של זהירות, כי קשה להם לדעת מי החברים האמיתיים שרוצים להיות איתם בקשר ומי אלה שבאים לסביבה שלהם כדי לראות מה הם יכולים לקבל.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות