חפש

5 דברים שנשים שונאות שגברים עושים

חמישה דברים מעצבנים שנשים שונאות שהגברים שלהן עושים. אם תקרא, תפנים ותיישם, תשפר את מערכת היחסים שלך ותזכה ליחס חם ואהבה מבת הזוג שלך:

1. שהוא לוקח אותה כמובן מאליו- יכול להיות שאתה, כגבר, בטוח מאד בעצמך וברור לך שבת הזוג שלך מאושרת עד הגג שאתה איתה. אבל כמעט כל אישה, נשואה או במערכת יחסים ארוכה, אם תשאל אותה מה מפריע לה אצל בן הזוג שלה, היא תענה לך שהוא לא מראה לה שהיא חשובה לו כמו בהתחלה ולוקח אותה כמובן מאליו.
כדי לשנות את המצב הזה, קח אותה למסעדה או קנה לה זר פרחים, יכול להיות שבשבילך זה נראה משהו קטן וחסר חשיבות, אבל בשבילה זה יכול להיות עולם ומלואו.

2. שהוא מסתכל על נשים אחרות– נשים לא אוהבות את העניין הבלתי נשלט שגברים מגלים בבחורות אחרות שהולכות ברחוב, בזמן שהן הולכות איתם יד ביד. רק שיהיה ברור, נשים רואות הכל. הן שותקות רק כדי לא להרוס את הערב. אתם הגברים לא צריכים לבלבל את הטקטיקה הדיפלומטית הזאת עם האמונה שהן לא שמות לב.  תדעו שכל צעד שאתם עושים, הנשים שלכם שמות לב וחושבות איך להתייחס לזה והאם כדאי להעלות את הנושא לשיחה או להטיל סנקציות.
לכן, אם אתה לא על חוף הים ואתה לא מרכיב משקפי שמש כהים על העיניים, השתדל לא לבהות בנשים אחרות. 
 

3. שהוא הילד של אמא– תאמינו לי שאין אישה בעולם שאוהבת שהגבר שלה משועבד לאמא שלו. נכון שלגברים יש קשר עמוק לאמא שלהם, אבל זאת לא סיבה לרוץ להתקשר אליה שלוש פעמים ביום ולבקש ממנה לפתור בעיות שאתם יכולים לפתור בעצמכם. לא רק שהאישה שלך תראה את זה כחולשה, אלא גם היא עלולה לבוז לך בגלל ההתנהגות הילדותית הזאת.

4. שהוא שוכח תאריכים חשובים– אף אחד לא מבקש ממך לזכור את כל התאריכים בהם קרו דברים משמעותיים ביחסים שלכם כמו הנשיקה הראשונה, הדייט הראשון, הפעם הראשונה שלכם במיטה, הפגישה הראשונה אצל ההורים, היום בו הצעת לה נישואין ועוד, אבל לפחות תשתדל לזכור את התאריכים העיקריים כדי למזער את כמות התלונות שלה. השתמש בטלפון הנייד שלך כדי לאחסן תאריכים חשובים, כשתקבל תזכורות כשהם יגיעו ותברך אותה לכבוד המאורע תקבל ממנה הערכה גבוהה במיוחד.

5. שהוא מפלרטט עם נשים אחרות בפייסבוק ובאינסטגרם– למרות שאף אחת לא תודה בכך, כולן שונאות שהחברים או הבעלים שלהן מתחילים ללחוץ על "אהבתי" מתחת לתמונות של נשים אחרות, או כשהם מציעים חברות לנשים אחרות, נותנים להן מחמאות וכד', במיוחד כשהנשים האחרות נראות טוב.
 

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות