חפש

13 רעיונות למתיחות באחד באפריל

האחד באפריל, או כמו שהוא נקרא באנגלית April fool's day, יום השוטים של אפריל, הוא יום השקרים הבינלאומי שאפשר לספר בו שקרים לאנשים ולמתוח אותם בלי חשבון, ובלי להיתפס כשקרנים.
אם אתם מחפשים רעיון למתיחה, קבלו כמה רעיונות נחמדים למתיחות שמצאנו ברשת, רק שימו לב שאם אתם רוצים לעשות מתיחה, עליכם להפעיל שיקול דעת ולוודא שמה שאתם הולכים לעשות לא מסכן אף אחד.

1. מתיחת העוגה המתפוצצת – אם קיבלתם עוגה מגרה עם קרם באחד באפריל, משהו כאן מסריח…
עוגה פצצה, העוגה שמתפוצצת בפנים: 
אין כמו לקבל עוגה עם קרם במתנה. אבל מדובר באחד באפריל, אז מן הסתם משהו פה חשוד.
כדי להכין את עוגת הפצצה אתם צריכים: קופסת דגני בוקר ריקה, קרם לעוגה, סוכריות צבעוניות, בלון, מסקינג טייפ. 
חותכים את קופסת הדגנים לחצי ומדביקים בצדדים, כדי שלא תתפרק. במילים אחרות- מכינים תבנית.  
מנפחים את הבלון ומניחים אותו באמצע התבנית. 
מדביקים את הבלון לקופסה. 
מורחים על הכל קרם ומפזרים סוכריות. 
מגישים למאושר את העוגה ושימו לב מה קורה כשחותכים את העוגה- הבלון מתפוצץ!!! הזהרנו אתכם שזה האחד באפריל!


2. לבשל מזון לכלבים ולהגיש אותו
אוכל לכלבים מבושל יכול להיראות כמו תבשיל רגיל. למה שלא תנסו לבשל אותו ולהגיש למישהו כמו בסרטון הבא (אולי הוא יחשוב שזה טעים):

3. רעיון למתיחה בעבודה או בלימודים: אנשים לא יבינו למה האיש שבתא השירותים לא יוצא כל כך הרבה זמן ומה ל**** הוא עושה שם?
מתיחה בשירותים- אחד באפריל

4. סיגריה באף – שחר חסון    

עוד רעיון למתיחה של האחד באפריל תוכלו לקבל משחר חסון. רק אל תנסו לעשות את זה למישהו עצבני. המתיחה של שחר חסון עם הסיגריה: במהלך ההופעה שלו שחר חסון ביקש ממישהי שמעשנת בקהל את קופסת הסיגריות שלה. אחותי, אני יכול לבזבז לך סיגריה אחת? הוא שאל. שחר עשה את "קסם הכנסת הסיגריה לאף", תקע את הסיגריה באף שלו (את הצד שמכניסים לפה) ו- הופ! החזיר אותה לקופסה. הלכה לה כל קופסת הסיגריות…. 
התמונה מתוך התכנית המועדון של שחר חסון, רשת (קישור לתכנית)  
5. להחליף את הקרם במיונז 
נכון שהמיונז נראה כמו קרם הגנה, קרם לחות, קרם לשיער או מרכך לשיער? למה שלא תיקחו את אחת הקופסאות של הקרמים האלה, תרוקנו אותה ובמקומם תשימו מיונז? הבחור שבסרטון הבא החליף את קרם ההגנה של חברו שיצא למשחק טניס במיונז והחבר מרח את המיונז על כל הפרצוף: 

6. פיצוץ בקבוק מים עם קרח יבש
קחו קרח יבש, שימו אותו בתוך בקבוק פלסטיק מלא במים וסיגרו את הפקק. שימו את הבקבוק ליד מי שאתם רוצים לעבוד עליו. הבקבוק יתפוצץ בקול והאדים של הקרח, שנראים כמו עשן, ימלאו את החדר. מתיחה מפחידה למי שעושים לו את זה, אפשר לראות בסרטון הבא: 
7. מתיחת הניילון הנצמד
הדבקת ניילון נצמד בחלל שמול הדלת, כך שמי שפותח את הדלת יתקע בניילון עם הפרצוף כמו שתוכלו לראות בסרטון הבא: 
קישור לסרטון
8. מתיחת הכיסא הקלאסית
גירסא של מתיחת הכיסא הקלאסית: החבר קם מהכיסא שלו. כאשר הוא חוזר אליו, מחליפים מהר את הכיסא בפח אשפה והחבר נופל לפח (ליחצו על התמונה כדי לראות את הסרטון): 
9. מתיחה במשרד
את המתיחה הזו אפשר לעשות לחבר או חברה בעבודה שמגיעים תמיד מאוחר. להחליף את הציוד המשרדי שלהם בקרטון שעיצבתם בצורה של אותו ציוד בדיוק: המחשב, הטלפון, עכבר המחשב, המתקן לעטים ועוד, כמו שתוכלו לראות בתמונה: 
10. להבהיל את איש הזבל:
גם את פועלי הזבל, האנשים שלוקחים את הפחים מהרחוב ומרוקנים אותם למשאית הזבל, אפשר למתוח. כמו שתוכלו לראות בסרטון הבא:  
קישור לסרטון

11. מתיחת העכבר המזוייף
לוקחים בובה של עכבר, כמו שאפשר למצוא בחנויות  צעצועים בזול, קושרים אותה בחוט דייגים שקוף. את החוט מדביקים לצד הפנימי של דלת בארון המטבח (דלת שמשתמשים בה הרבה). אפשר לקרוא למישהו ולבקש שיכין לך קפה, ואז כשהוא פותח את דלת הארון שבו נמצא הקפה או הסוכר, העכבר קופץ עליו: 

12. לגזור לחברה שלכם את השיער
בחנויות צעצועים או תמרוקים, ובחנויות של הכל בשקל או בדולר, אפשר למצוא תוספות לשיער שלא עולות הרבה. מיצאו תוספת לשיער בצבע של השיער של חברה שלכם, התקרבו אליה עם מספריים ותעשו כאילו אתם גוזרים לה את השיער.



13. מתיחה של מורה בכיתה- המורה שבכיתה בסרטון נוהג לבקש מהסטודנטים שלו לנהל את השיחה על רמקול, אם הטלפון שלהם מצלצל בשיעור. באחד באפריל צלצל הטלפון של אחת התלמידות. הוא לא ציפה לשיחה הבאה: 

קישור לסרטון

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות