חפש

10 טעויות לבוש נפוצות שאנחנו עושים בחורף

נכון שבכל תחילת עונה, כשמסדרים את הארון מחדש, אנחנו מחליטים לזרוק את הבגדים שכבר לא עולים עלינו או את אלה שגורמים לנו להיראות מחריד ונשבעים שהשנה לא נעשה טעויות בלבוש, לא נחזור ללבוש שמלות חסרות צורה שאנחנו נראות בהן כמו סבתות, לא נתעקש ללכת עם הג'ינס שבקושי נסגר לנו על הבטן, לא נצא עם טרינינג מהוה אפילו למכולת ועוד?
לכבוד החורף שתפס אותנו השנה די מוקדם, הכנתי רשימה של כמה מטעויות הלבוש השכיחות ביותר שיש לנו נטייה לעשות:
1. ללכת עם ג'ינס וחולצה צמודים מדי שמבליטים בטן שנשפכת החוצה
יש נשים שחושבות שאם הן הצליחו לסגור את הכפתור במכנסיים של הג'ינס שלהן, זה אומר שהכל בסדר, אין בטן ואפשר לזרוק איזה חולצה שרוצים ולצאת ככה לרחוב. טעות. אחרי שאת מכפתרת את הג'ינס שלך, שימי לב שהוא לא דוחס לך את הבטן כך שנוצרים צמיגים שבולטים מעבר לחולצה שלך. אם את מתעקשת ללכת עם הג'ינס הצמוד ויש לך בטן, לפחות תלבשי חולצה רחבה (אפשר לפצות עם מחשוף נחמד).

2. ללכת עם טייץ צמוד וחולצה שלא מכסה את הטוסיק
טייץ זה אחלה מכנס. הוא נוח ונעים, קל ללבוש אותו, אין צורך לכפתר או לסגור ריצ'רץ' והוא בדרך כלל גם מחמיא לרגליים. אבל כשלובשים טייץ, מה שהולך איתו זה טוניקה או חולצה שמגיעה עד אחרי הטוסיק. גם אם יש לך אחוריים נאים, זה עדיין לא נעים לראות את המכנס הצמוד הזה כל כך לגוף ומבליט את מה שהוא לא צריך להבליט, גם את החלק האחורי וגם את הקדמי. זה נראה אפילו זנותי.
3. לצאת החוצה עם נעלי בית
נעלי בית נועדו לבית בלבד. זאת הסיבה שקוראים להן ככה. אז אנא אל תצאו איתן החוצה. זה פשוט לא יפה ולא מכובד.

4. ללבוש מכנסי ג'ינס עם גזרה נמוכה כשהתחתונים מציצים החוצה כל הזמן
זאת המכה של העשור האחרון. מכנסי ג'ינס או בד בגזרה נמוכה, שאת כל הזמן צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת מתכופפת וכשכבר את מתכופפת, את כל הזמן מרגישה לא נוח עם זה שרואים לך את כל התחתונים מאחורה. 
5. ללכת עם נעלי קרוקס או סנדלים וגרביים
אין דבר מצחיק יותר מנעלי קרוקס עם חורים שמהם מציצות גרביים לבנות. גם גרביים שחורות מתחת לנעלי קרוקס זה חמור מאד. בעצם גם נעלי קרוקס בלי גרביים זה ממש לא זה. נעלי קרוקס זה רק לרופאים ומנתחים בבית החולים.
גם סנדלים וגרביים לא נועדו להיות ביחד.  

6. לנעול נעליים מרופטות
את קשורה מאד לנעליים או למגפיים שלך אבל יש להן כבר קרעים ושפשופים. עם כל הצער והכאב זה הזמן להיפטר מהן. את לא רוצה להיראות כמו הומלסית.

7. מכנסי שקי קקי
השם מצדיק את עצמו. לא ברור למה אנשים שהם כבר לא תינוקות, שברור שנגמלו מחיתולים, צריכים להיראות כאילו הם עדיין הולכים עם שק של קקי במכנסיים?

8. ללכת עם מעיל גדול ונפוח שגורם לך להיראות בהריון בחודש התשיעי או כמו דובה ענקית
יש מעילים כאלה שברגע שסוגרים אותם, את נראית בהם כמו דובה ענקית שבקושי יכולה לזוז. כשאת קונה מעיל, השתדלי לקנות מעיל שלא רק מחמם, אלא גם נראה קליל ולא משמין.

9. מכנסיים בצבע בז' או צבע העור צמודים מדי
יכול לגרום לאי הבנה ולא נראה טוב. כאילו שכחת ללבוש את החלק התחתון של הבגדים. 
10. חולצות כפתורים הדוקות מדי
חולצות כפתורים הדוקות מדי, שנראות כאילו הן הולכות להתפוצץ עוד רגע, הן ממש מלחיצות. כשאת הולכת עם חולצת כפתורים תדאגי שהיא תהיה רפויה על הגוף שלך, כמו שהיא צריכה להיות.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות