חפש

10 הרגלים של זוגות מאושרים

הפסיכיאטר ד"ר מארק גולסטון יצר רשימה של 10 הרגלים ומנהגים של זוגות שמאושרים ביחד. 
בידקו את עצמכם: האם אתם נוהגים כמו מה שנמצא ברשימה? מה כדאי לאמץ לכם כהרגל כדי לשפר את הזוגיות שלכם?
1. הולכים למיטה באותו הזמן 
זוכרים את תחילת הקשר שלכם, כשהיה חשוב לכם ללכת לישון ביחד ולא יכולתם לחכות לזמן השינה אחד עם השני כדי לעשות אהבה? זוגות מאושרים עומדים בפיתוי של ללכת למיטה בזמנים שונים. הם הולכים לישון באותו הזמן, גם אם אחד מהם מתעורר מאוחר יותר בבוקר שלמחרת בזמן שהשני ממשיך לישון.  
2. מטפחים תחומי עניין משותפים
אחרי שהתשוקה אחד לשני נרגעת, מה שחשוב זה שיהיו לכם כמה תחומי עניין משותפים. אל תמעיטו בחשיבות של הפעילויות שאתם יכולים להנות מהם ביחד. אם אין לכם כאלה, תפתחו אותם. זה הופך את היחסים למהנים ומעניינים יותר.

3. הולכים יד ביד או זה לצד זה
במקום שאחד מבני הזוג יפגר מאחור או יגרר, חשוב לזוגות שטוב להם ביחד ללכת זה לצד זה או יד ביד. הם יודעים שיותר חשוב להיות זה עם זה מאשר לראות את מהמראות שבצד הדרך.
4. הופכים את האמון והסליחה לברירת המחדל שלהם
אם יש להם מחלוקת או ויכוח והם לא מצליחים לפתור את זה, ברירת המחדל היא להאמין ולסלוח לשני ולא להיות חשדניים כלפיו.

5. מתמקדים יותר במה שבן הזוג עושה נכון מאשר במה שהוא עושה לא בסדר 
אם אתה מסתכל על הדברים שהשותף שלך עושה לא בסדר, תמיד אתה יכול למצוא משהו. אם אתה מסתכל על מה שהוא או היא עושים נכון, אתה גם תמיד יכול למצוא משהו, יותר מדי. הכל תלוי במה שאתה רוצה למצוא. זוגות שמחים מדגישים את החיובי אחד בשני.
6. מתחבקים ברגע שהם נפגשים אחרי העבודה
לעור שלנו יש זיכרון של "מגע טוב" (אהבה), "מגע רע" (התעללות) ו"לא לגעת" (הזנחה). זוגות שאומרים שלום עם חיבוק שומרים על העור שלהם שטוף ב"מגע טוב", אשר יכול לחסן את הנפש שלהם נגד האנונימיות שבעולם.
7. אומרים "אני אוהב אותך" ו"שיהיה לך יום טוב" כל בוקר
זו דרך נהדרת לקבל מנה של סבלנות וסובלנות לבוקר של פקקי תנועה, תורים ארוכים ועוד כל מיני מטרדים שמחכים לנו במהלך היום.
8. אומרים "לילה טוב" אחד לשני בכל לילה, לא משנה מה הם מרגישים
לא משנה כמה בני הזוג כועסים אחד על השני, הם עדיין רוצים להיות במערכת היחסים. זה אומר שמה שיש לשניהם גדול יותר מכל אירוע מרגיז אחר.
9. עושים בדיקת "מזג אוויר" במהלך היום 
מתקשרים לשותף שלך בבית או בעבודה כדי לראות איך היום שלו או שלה הולך. זוהי דרך נהדרת להתאים את הציפיות כך שאתה יותר בסנכרון עם האחר כשאתם נפגשים שוב אחרי העבודה. למשל, אם לבן הזוג שלך היה יום נורא, לא תוכל לצפות שהוא יתלהב יותר מדי על משהו טוב שקרה לך.

10. גאים להיראות אחד עם השני
זוגות מאושרים נהנים להראות את עצמם ביחד וכשהם בציבור הם מראים את החיבה שלהם זה לזה כשהם שמים יד על יד או כתף, לא בשביל להשוויץ אלא בשביל להראות שהם שייכים זה לזה.

לסיכום, על פי ד"ר גולסטון, לזוגות מאושרים ביחד יש הרגלים שונים מאשר לזוגות שאינם מאושרים ביחד. אם אתם רוצים לאמץ הרגל אחד או יותר, קחו את אחד מההרגלים שברשימה והקפידו ליישם אותו במשך שלושה שבועות. אחרי שלושה שבועות זה יהפוך כבר להרגל.
10 הרגלים של זוגות מאושרים


מקור הכתבה: ד"ר מארק גולסטון

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות