חפש

10 דרכים בהן גבר מראה אהבה

רוצה לדעת אם הוא משוגע עלייך? כאן תמצאי את השיטות הכי טובות לגלות עד כמה הוא אוהב אותך.
ידוע שלגברים יש בעיה להראות את הרגשות שלהם, אפילו כשהם ממש מאוהבים.
לכן ריכזנו בשבילך את הדרכים שבהן הם מביעים את אהבתם: 
1. הוא נפתח בפנייך – אינטימיות היא לא דבר קל לאף אחד מאיתנו, ואם הגבר שאיתך פותח בפנייך את ליבו ומשתף אותך בעמקי נשמתו, זה לא בגלל שהוא נהנה לשמוע את עצמו מדבר. טוב, אולי הוא קצת.

2הוא עושה את העבודה המלוכלכת – להוריד את הזבל ולנקות את רצפת חדר האמבטיה הם לא מעשים רומנטיים, אבל זאת כן יכולה להיות הדרך שלו להראות לך שאכפת לו ממך על ידי זה שהוא עוזר לך ומנסה להקל עלייך את החיים. הוא לא מגהץ לעצמו את החולצה כי הוא אוהב לעשות את זה, הוא עושה את זה כדי לשמח אותך.
3הוא מבקש ממך עזרה– כאשר הוא מבקש ממך לבוא איתו לארוחה עם הבוס שלו או לעזור לו לקנות לאמא שלו מתנה, הוא בעצם מבקש את העזרה שלך בגלל שהוא מכבד אותך ואכפת לו מה את חושבת. זהו סימן די ברור שהוא מאוהב בך.

4. הוא אוהב להיות קרוב אלייך פיזית– או.קיי, לפעמים את יכולה להסתדר בלי כל ההתגפפויות האלה ליד מדפי דגני הבוקר בסופרמרקט, אבל את יכולה לקחת את זה כמחמאה שהוא לא יכול להוריד ממך את הידיים. הוא גאה להכריז שאת שלו ולהיראות איתך ולפעמים אין לו דרך טובה יותר לעשות את זה מלבד למעוך אותך קצת.

5. הוא בוחר בשבילך את המתנה המושלמת – אל תתבאסי אם המתנות שלו לא מוצלחות, אבל הוא נורא התאמץ וחיפש וחשב והפעיל את כישורי הקניות שלו כדי לקנות לך אותן. קחי את זה כמחמאה: לא רק שהוא מקשיב לך מאד, הוא גם מוכן להשקיע הרבה שעות כדי לחפש עבורך את הדבר שאת רוצה.
6. הוא מציג אותך בפני משפחתו – את יכולה להיות בטוחה שברגע שמישהו מראה לאמא שלו את החברה שלו, היא מתחילה לשבת לו על הצוואר שיביא לה כבר נכדים. לכן אם הוא לוקח אותך לאמא שלו ומכיר ביניכן, הוא כבר די יודע שהעתיד שלו הוא איתך.
7. הוא הופך אותך לחלק מהמעגל הפנימי שלו – להפוך אותך לחלק מהמעגל שלו זה לא רק להכיר אותך לחבריו. גבר שמתחייב לגבייך יכול לראות את העתיד שלו איתך ולכן הוא משקיע מאמץ בלהכניס אותך לתוך החיים שלו ולהפוך אותך לחלק מהם. אם הוא קובע פגישה כפולה, איתך ועם זוג חברים שלו ומזמין אותך לערב השתייה השבועי עם החברים שלו, הוא רוצה שאת תישארי בסביבה כמה שיותר.
8.הוא הופך את עצמו לחלק מהחיים שלך – אם הוא מצטרף אלייך למטלות המשעממות שלך ולמפגשים עם משפחה וחברות, אז הוא מתכנן להישאר איתך כמה שיותר זמן.

9. הוא מתפשר – זה מאד פשוט: אם הוא מאוהב בך, הוא רוצה שתהיי שמחה. זה לא אומר שתמיד הוא יוותר על עקרונותיו, אבל הוא לרוב, כאשר הרצונות שלכם מתנגשים, הוא יסכים להגיע לפשרה באמצע כדי ששניכם תהיו מאושרים. גם אם זאת ההחלטה איפה תבלו את סוף השבוע וגם מי יחזיק את השלט. הוא מראה את האהבה שלו בזה שהוא נותן לך להחליט מדי פעם.

10. הוא אומר לך – נכון, נתנו לך פה עוד 9 דרכים שבהן הוא יכול להראות לך אהבה, אבל אם הוא כבר אומר לך את זה במילים- כדאי מאד שתקשיבי!!!!

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות