חפש

10 עובדות על ג'יג'י חדיד שלא ידעתם

ג'יג'י חדיד היא כנראה התשובה הפלסטינית לבר רפאלי. הדוגמנית האמריקאית בת ה- 20 היא בת למיליונר פלסטיני איל נדל"ן בשם מוחמד חדיד ולדוגמנית הולנדית לשעבר בשם יולנדה פוסטר.
הדוגמנית המהממת הזאת מתנשאת לגובה 1.78 מטר, ויש לה עיניים ירוקות-כחולות מדהימות ושיער בלונדיני ארוך גולש. 
רוצים לשמוע עליה עוד פרטים? קבלו 10 עובדות על ג'יג'י חדיד שיעזרו לכם להכיר אותה יותר טוב:
1. אמא שלה היא עקרת בית אמיתית מבברלי הילס
אמא של ג'יג'י, יולנדה פוסטר (שמה הקודם: יולנדה ון דן הריק) השתתפה בתכנית הריאליטי "עקרות בית אמיתיות מבברלי הילס" (The Real Housewives of Beverly Hills). במהלך התכנית הצופים הכירו את ג'יג'י שבלטה בבית והראתה שסיימה את לימודי התיכון שלה ועברה לניו יורק.


2. היא חצי פלסטינית וחצי הולנדית
טוב, כבר אמרנו את זה שאבא שלה פלסטיני שנולד בנצרת (וחי בארה"ב) ואמא שלה הולנדית. ההורים התגרשו בשנת 2000, כשג'יג'י היתה בת 5.

3. יש לה קשר לקרדשיאנים
האמת שהקשר הוא חלש, אבל הוא קיים. אמא של ג'יג'י נישאה לדיויד פוסטר, שהיה נשוי ללינדה תומפסון, שהיתה נשואה לברוס ג'נר, שהפך להיות קיטלין ג'נר. זה אומר שהאבא החורג שלה הוא גם האבא החורג לשעבר של קנדל וקיילי ג'נר.

4. היא חברה טובה של קנדל ג'נר
חוץ מקנדל היא גם חברה טובה של טיילור סוויפט וסלינה גומז ואם תסתכלו באינסטגרם שלה תראו תמונות שלהן מבלות בחופשה ביחד.
5. היא התחילה לדגמן בגיל שנתיים
כבר כשהיתה בת שנתיים ג'יג'י דיגמנה. היא הצטלמה לקטלוג האופנה של חברת Guess גם לבגדי התינוקות וגם לבגדי הילדים שלהם אבל אחר כך עשתה הפסקה בדוגמנות וחוותה ילדות נורמלית.

6. היא הפנים החדשות של חברת מייבלין
חברת הקוסמטיקה והאיפור מייבלין כבר חטפה אותה כפריזנטורית שלהם וג'יג'י סיפרה שתכשיר האיפור הראשון שקנתה בחיים היה הקונסילר שמחזיק מעמד 24 שעות אותו החביאה מאמה שלא הרשתה לה להתאפר.
קישור

7. היא סובלת ממחלת השימוטו
ג'יג'י חדיד חשפה לאחרונה שהיא סובלת ממחלת השימוטו, מחלה המשפיעה על בלוטת התריס. הדוגמנית בת ה-21 סיפרה למגזין Elle שהיא מקבלת טיפול נגד היפותירואידיזם, מצב שבו חילוף החומרים מואט ולפעמים גורם לעלייה במשקל ודיכאון, במשך שנתיים. התרופה נגד המחלה מאיצה את חילוף החומרים והיא אחראית בעצם לגיזרה החדשה הרזה שלה. היא חוששת לאבד משקל רב מדי.
8. אין לה טעם יקר
למרות שהיא הולכת על המסלול בשביל מותגים כמו כמו מארק ג'ייקובס ושאנל, ג'יג'י מספרת שאין לה טעם יקר. היא גילתה שאת הפנים שלה היא שוטפת עם תרחיץ זול ואם אין לה אז היא מנקה את הפנים בלימון טרי סחוט עם סוכר וג'ל לאמבטיה.
9. היא מתאגרפת
כשהיא גדלה היא אהבה לרכב על סוסים ולשחק כדורעף, אבל מאז שהגיעה לניו יורק היא מצאה אהבה חדשה- איגרוף, ונראה שהיא די טובה בזה!

10. היא יצאה עם קודי סימפסון, אחר כך עם ג'ו ג'ונאס ועכשיו היא יוצאת עם זאין מליק
ג'יג'י חדיד אוהבת לצאת עם זמרים. בין השנים 2013 עד 2015 היא היתה במערכת יחסים עם קודי סימפסון, הזמר האוסטרלי. לאחר מכן יצאה עם ג'ו גו'נאס (הזמר מהאחים ג'ונאס). כעת היא יוצאת עם זאין מאליק, מוואן דיירקשן לשעבר. כך שאם אתם רוצים לצאת איתה, יש לכם סיכוי רק אם אתם אוהבים לזמר.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות