חפש

10 דרכים להיפרד מבן הזוג שלך

אם יצאתם עם מישהו הרבה זמן אתם בוודאי מכירים את ההרגשה של להיזרק או לזרוק ויודעים שזה ממש לא נעים בשני המקרים.
האמת היא שלעזוב מישהו זה מאד קשה, אולי אפילו יותר מלהיעזב. אם אתם רוצים לסיים מערכת יחסים, כדאי בשביל הקרמה הזוגית שלכם לעשות את זה יפה. יש לפחות 10 דרכים לעשות את זה, טובות וגרועות (מלאך או שטן):
המלאך
1. להיות ישרים וכנים
לא משנה כמה זמן ארכה מערכת היחסים שלכם, אם אתם רוצים לסיים אותה, השתדלו להיות ישרים. ברגע שאתם כבר בטוחים שזה לא זה, אל תשחקו משחקים ואל תיעלמו וכמובן אל תבגדו. אימרו לפרטנר שלכם מה אתם מרגישים ושאתם מצטערים שמה שאתם מרגישים עכשיו זה לא מה שציפיתם להרגיש במערכת יחסים.

2. זה לא את זה אני
נכון שזאת קלישאה, אבל לפעמים זה באמת ככה. אתם יכולים לצאת עם מישהו מדהים, חכם, מושך בטירוף, טוב במיטה. מסתדר עם כולם ושכייף להיות איתו, אבל מאיזושהי סיבה משהו בחיים שלכם לא מאפשר לכם להיות איתו ולהקדיש לו את הזמן והאנרגיה שאתם צריכים כדי לעבוד על מערכת היחסים איתו.

3. באופן אישי
אם יצאתם עם מישהו יותר מחודש, ובמיוחד אם היה לכם קשר אינטימי, אתם חייבים להיפרד ממנו או ממנה באופן אישי. עשו את זה בפרטיות אל תעשו את זה במקום ציבורי הומה אדם כמו בית קפה. זה לא נעים לחטוף קללות או בעיטה במפשעה באמצע ארומה או קופי בין.

4. אתה לא בשל למערכת יחסים רצינית
נרשמתם לאתרי הכרויות, פגשתם שם כמה חברים חדשים, פלירטטתם במועדון הכושר ויש לכם חמישה טלפונים של בני זוג פוטנציאליים. אתם לא רוצים לסגור לעצמכם את כל האופציות ולהיות עם אותו בן אדם למשך כל סופי השבוע והחגים. אתם פשוט עדיין לא שם. חשוב שתאמרו זאת לבן הזוג שלכם. תגידו להם שתשמחו להיפגש איתם אבל שידעו שזה לא הולך להיות משהו בלעדי. אולי אם הם באמת אוהבים אתכם הם יסכימו לא לנתק את הקשר, לתת לזה צ'אנס ולראות לאן זה יוביל.

5. לנתק את הקשר באיטיות
זאת לא הדרך הכי טובה כי זה גורם לסבל לצד השני, אבל לתת לקשר לדעוך באיטיות, להפסיק להתקשר ולרצות להיפגש זאת גם דרך לסיים מערכת יחסים. הצד השני מבין שזה נגמר ויכול לקחת את היוזמה לסיים את זה בעצמו. גם זה כואב, אבל זה פחות אכזרי ואנוכי מהשיטות הבאות. 


השטן 
6. תתעסק עם החברות שלה
קחו בחשבון שאחרי זה לא תשמעו או תראו את הדייט שלכם יותר. יש גם סיכוי שזה יוביל לתגובה זועמת חריפה ולחסימה מוחלטת שלכם מכל המעגל החברתי של הצד הנבגד.

7. פשוט להיעלם
יום אחד אתם נהנים ביחד מארוחה מעולה, שבוע לפני זה יצאתם לסרט וביליתם בפאב, היום אתה בלתי נראה, אי אפשר ליצור איתך קשר בשום דרך ופשוט נעלמת לה מהחיים. קחו בחשבון שמתישהו הצד הנעזב יפגוש אתכם ואז התגובה תהיה ממש לא נעימה.

8. לגמור דרך הווטסאפ או הפייסבוק
מה שנקרא, "הדרך של הפחדנים", ואמרתי מספיק.


9. להגיד לחברים שלו
במקום להגיד לאדם עצמו באופן אישי שאתם לא רוצים להתראות איתו יותר, אתם אומרים לחבר או לשותף שלו לעבודה שאתם "כבר לא ביחד". מאד מרושע.

10. שיטת הפלסטר
שיטה מהירה, כמעט ללא כאבים אבל אכזרית היא פשוט להגיד, בלי שום הכנה מוקדמת, בשתי מילים: "זה נגמר". בלי להסביר, להגיד את זה וללכת. אולי יש לכם איזו טיסה לתפוס (ורצוי שכך יהיה).

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות