חפש

איורים שחושפים איך בעלי החיים מרגישים על ידי החלפתם בבני אדם

בואו ניקח רגע כדי לדמיין איך העולם היה נראה אם בעלי החיים היו המין הדומיננטי והם היו מתייחסים אלינו בני האדם כמו שאנחנו מתייחסים אליהם. מפחיד, נכון? אספנו כמה איורים שממחישים איך בעלי החיים מרגישים כשאנחנו מתעללים בהם ומנצלים אותם. אזהרה- התמונות מטרידות מאוד, אבל אנחנו מקווים שהם יאפשרו לכם להבין את הנושא מנקודת מבט אחרת.
themiloarts.blogspot.com

1. הכלב בחוץ- האדם בפנים


הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם והוא יעשה הכל בשבילו, בלי שום תנאי. אז איך זה שבגשם ובקור הוא נשאר קשור בחוץ לבדו כשלבעלים שלו חם ונעים בתוך הבית?




2. סרטנים מבשלים בני אדם
הרבה אנשים חושבים שחיות ים אינן מרגישות כאב, כנראה בגלל שהן שקטות ואין להן הבעות פנים שאנחנו יכולים לראות, לכן אין להם בעיה עם בישול של לובסטרים למשל במים רותחים. הצמחונים למשל, חושבים שזה בסדר לאכול דגים. אבל מחקרים מצאו שגם דגים ושאר חיות הים מרגישים כאב וסובלים.
Torro
3. קרב אכזרי
יש שחושבים שמלחמת שוורים היא דבר מבדר. חושבים שהשור, בגלל מראהו המאיים, הוא תוקפן שרוצה להילחם ולהרוג. אבל זה לא נכון. השור הוא חיה רגישה מאד ורחוקה מלהיות תוקפנית. מלחמת שוורים היא טראומה קשה בשביל השור שמסתיימת במותו.


4. תוכי בכלוב
הציפורים נולדו לחופש, זה לא טבעי בשבילן להיות בתוך כלוב כל היום ולשעשע אנשים. דמיינו את עצמכם בתוך כלוב כל הזמן, חסרי אונים ותלויים בחסדים של אחרים.

Torro

5. אדם כמעיל פרווה של שועל
תצוגת אופנה שבה השועל מציג את צעיף האדם שעל צווארו. הקהל נראה מתלהב ושישמח לקנות את המוצר...


6. להצטלם עם בן אדם
זוג דולפינים בחופשה עושה סלפי עם אדם אומלל שתפס שוחה בשלווה. כמובן שגם הילדים רוצים להצטלם ומתחילים לצרוח ולהלחיץ את האדם. עכשיו תחשבו שזה מה שעובר על הדולפין או כל חיה אחרת שמשמשת כאובייקט צילומים בעל כורחה...

7. גביעים
הוכחות לציד מוצלח. על הקיר הראשים ועל הרצפה שטיח מבן אדם.

8. תכנית בישול 
הפעם השף הוא התרנגול ומי שממלאים אותו באורז או משהו אחר הוא הבן אדם.


9. רגל אדם למזל
משום מה, יש המאמינים ששרשרת עם רגל של ארנב מביאה מזל טוב. מה אם זה היה ההיפך, אם איבר של אדם היה נלבש על צוואר של חיה. הייתם מזדעזעים, לא?
Torro

10. אריה מצטלם בגאווה עם אדם שהוא צד בסאוונה
חבל שזה חוקי לצוד אריות באפריקה.

11. האווז מחליף תפקיד עם הצייד ומשתמש בפיתיון.

12. ניסויים בבני אדם
בשביל כל מוצר כמעט משתמשים בבעלי חיים לניסויים. אם חשבתם שזה נעים להם, תחשבו מה היה קורה ההיפך, אם עכברים היו משתמשים באנשים.
13. אקססוריז מבני אדם
עוד תצוגת אופנה. הפעם זה תנין שמציג תיק.

14. זה מה שהסוסים מרגישים כשמנצלים אותם.
15. נקמתו של הקרנף- כך הוא מרגיש כשציידים כורתים את הקרן שלו.


16. יום בחוות פיטום אווזים- שימו לב לאווזים שאוכלים את הארוחה שלהם בכיף מעבר לחלון הזכוכית. בישראל הוצא פיטום האווזים אל מחוץ לחוק.

הוסף רשומת תגובה

0 תגובות